Beauty MissionBeauty Mission

  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Wydarzenia
    • Warszawa & Okolice
    • Polska
    • Świat
    • Organizowane przez BeautyMission & Patronackie
  • Polecane
    • Miejsca
    • Salony Kosmetyczne
    • Gabinety & Kliniki Medycyny Estetycznej
    • Vademecum Zabiegowe
    • Kosmetyki
    • Spa i Hotele
    • Usługi
    • Eko Strefa
    • Kultura
    • Gadżety
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Media
    • Galeria
    • Beauty Mission TV
    • Media o Nas
    • eMagazyn

 

0
czwartek, 16 Listopad 2017 / Artykuł w kategorii: Męski Wywiad, Mężczyzna, Sztuka & Business

Krystian Grzeszczak: Kaletnictwo to sztuka i pasja

Zna niemal wszystkie sekrety szlachetnego materiału, jakim jest skóra. O kreowaniu torebek, które idealnie trafiają w gust współczesnych kobiet wie wszystko. Krystian Grzeszczak, twórca marki Fabiola zdradza nam, jak osiągnąć sukces… dzięki realizowaniu swych pasji!

Joanna Bielas: Kaletnictwo to Pańska największa pasja, którą skutecznie udaje się łączyć z projektowaniem. Proszę opowiedzieć o drodze, która zawiodła Pana w tym kierunku – czy jest to efekt wieloletnich poszukiwań, czy może już od najmłodszych lat wiedział Pan, że chce nią podążać?

Krystian Grzeszczak: Jestem osobą kreatywną, do tego stopnia że mój portfel nigdy nie nadążał za pomysłami. Wybudowałem własnoręcznie dom, pracownię, zajmowałem się witrażem, remontami starych aut, a nawet produkowałem wino i posadziłem las, w którym rośnie ponad 500 drzew. Moja przygoda z kaletnictwem rozpoczęła się w roku 1994. Znam ten fach “od podszewki”, przeszedłem bowiem wszystkie szczeble w zawodowej karierze: przez pierwszych 6 lat pracowałem jako krojczy, potem byłem mistrzem zespołu krojowni, technologiem, w końcu zostałem dyrektorem produkcji. Po drodze poznałem niemal wszystkie garbarnie produkujące skórę w Polsce, często wyjeżdżałem też na targi odbywające się w Europie i Azji. Dzięki wiedzy mam dostęp zarówno do wiodących technologii, jak i najlepszych materiałów, co ma duży wpływ na ceny torebek marki Fabiola. Poznając maszyny i technologie zacząłem jednak coraz bardziej doceniać pracę ludzkich rąk. Dlatego gdy kilka lat temu ukończyłem studia na kierunku wzornictwo przemysłowe, na dobre rozpocząłem swą przygodę z torebkami damskimi.

Kaletnictwo to szczególny fach: wymaga precyzji i doświadczenia. Jakie, Pańskim zdaniem, są największe zalety tego rzemiosła?

– Skóra jest szlachetnym i niezwykłym materiałem, który uczy pokory i cierpliwości – przy moim temperamencie codziennie udziela mi bezcennych lekcji! Tutaj tylko sercem i głową możemy stworzyć coś pięknego, estetycznego oraz trwałego. W tym fachu precyzja jest kluczem do wykreowania torebki, która jest niemal przedłużeniem kobiecej niezależności, ale też synonimem opiekuńczości (bo mieści niezbędne do tego detale). A doświadczenie? Od 23 lat pracuję w tym zawodzie, z czego pierwsze 6 lat rozkrawałem dosłownie tysiące metrów skór. Dzięki temu skórę czuję dosłownie… “przez skórę”.

Żyjemy w czasach, gdzie znane na całym świecie marki dyktują co będzie w danym sezonie modne. Efekt jest taki, że często mijamy na ulicy osoby wyglądające niemal identycznie. Jak w takiej sytuacji podkreślić swój indywidualizm? Dlaczego warto stawiać na wybór polskiego produktu wyprodukowanego w mniejszej, rodzinnej firmie?

– Myślę, że prostota w desingu idzie w parze z potrzebami konsumentów i kosztami produkcji w Polsce. Dorzućmy jeszcze staranność, jakość i pasję, a wyjdzie nam przepis na torebki z sercem: funkcjonalne, urzekające prostotą, trwałe i ,,starzejące się z nami”. Najważniejsze jednak jest tworzywo – skóra, która sprawia że torebki z metką Fabiola będą z nami przez długie lata, a nawet pokolenia!

Klientki, które wybierają markę Fabiola stawiają nie tylko na modę, ale też na takie cechy, jak staranność wykonania, czy solidność gotowego produktu. Czy fakt, że klientki po zakupie danego modelu torebki wracają, by kupić kolejny, lub polecają markę znajomym, jest największym komplementem?

– Jako główny projektant marki Fabiola zdradzę, że mamy grupę stałych klientek, które od pierwszego wejrzenia zakochały się w naszych torebkach i dziś mogą pochwalić się naprawdę sporą kolekcją! W ciągu dwóch lat osiągnęliśmy imponujące wyniki sprzedaży, głównie dzięki “marketingowi szeptanemu”. Znakiem rozpoznawczym marki Fabiola są jakość, zaangażowanie, dbałość o każdy detal i cena. Wszystkie te czynniki sprawiają, że wieści o naszych torebkach szybko roznoszą się po kraju i poza jego granicami.

Jest wiele poradników wskazujących drogę, która wiedzie do wykreowania własnej, ugruntowanej marki. Jedne doradzają, by obrać sobie cel i podążać do jego osiągnięcia, nie rozpraszając się. Inne sugerują, by zawsze mieć “plan B”, dzięki któremu nigdy nie doświadczymy porażki. Wszyscy jednak znamy ludzi, którzy czują się spełnieni, mimo, a może właśnie dzięki swym rozległym zainteresowaniom. Najlepszy przykład? Krystian Grzeszczak – założyciel i główny projektant marki Fabiola!

Rozmawiała: Joanna Bielas / I.D.MEDIA

  • Tweet
Słowa kluczowe: fabioloa, kaletnictwo, kocham swoja pracę, krystian grzeszczak, sztuka i pasja, torebki damskie

Polecamy również

Maciej Stuhr gra w japońskim stylu
Czy byłeś już w Paryżu?
Bruksizm podstępnie niszczy zęby

Często czytane:

  • Konkurs z marką Cannaderm

    Rozpoczynamy nowy konkurs na portalu Beaut...
  • Ustanowić Standard – DJ Andy Lemay w kampanii Timex

    Tej wiosny Timex sięga po swoje ...
  • Kobiece Walentynki z KOI

    Zestaw Walentynkowy dla Niej to duet dwóch...
  • Nowość od Arbonne – True Hair

    Arbonne True Hair to linia przeznaczona do...
  • Zimowe OKOliczności z Koch Optical

    Zima to trudny czas dla oczu, dlatego wart...

Archiwa:

  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Sierpień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Wrzesień 2017
  • Sierpień 2017
  • Lipiec 2017
  • Czerwiec 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Grudzień 2016
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Wrzesień 2016
  • Sierpień 2016
  • Lipiec 2016
  • Czerwiec 2016
  • Maj 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Luty 2016
  • Styczeń 2016
  • Grudzień 2015
  • Listopad 2015
  • Październik 2015
  • Wrzesień 2015
  • Sierpień 2015
  • Lipiec 2015
  • Czerwiec 2015
  • Maj 2015
  • Kwiecień 2015
  • Marzec 2015
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014

Kategorie artykułów:

BEAUTY MISSION - portal dla Uzależnionych od Piękna

Portal Beauty Mission powstał w 2013 roku. W roku 2015 uzyskaliśmy dofinansowanie unijne na jego dalszy rozwój i projekty. Beauty Mission to nie tylko strona w internecie – to ludzie, którzy go tworzą i działania, które promują, organizują, wdrażają. To miejsce pełne pasji i dobrej energii, która uzależnia!

Celem Beauty Mission jest stworzenie przestrzeni gdzie można uzyskać przydatną wiedzę z zakresu m.in.: kosmetyki (również kolorowej), medycyny estetycznej, kosmetologii, trendów eko, jak również strefy, gdzie każdy będzie mógł podzielić się swoim przeżywaniem codziennego piękna. Ideą przewodnią Beauty Mission jest budowanie świadomości konsumenckiej rynku beauty. Na łamach Beauty Mission staramy się opisywać trendy panujące w branżach urodowych oraz na mapie eko. Przybliżamy Czytelnikowi zarówno rynek polski jak i zagraniczny, opisujemy rzetelnie zabiegi, produkty kosmetyczne, tendencje oraz interesujące imprezy. Od 2015 roku rozszerzyliśmy swoje działania o nowe kategorie takie jak: zdrowie, biznes, kultura i sztuka, motoryzacja i moda. Oprócz Kobiet, zapraszamy także Mężczyzn. Dodaliśmy również zakładkę poświęconą Dzieciom, bo bez nich Świat byłby pozbawiony piękna. Działamy charytatywnie i wspieramy organizacje kobiece, ale nie tylko. Promujemy młode talenty i ciekawe osoby, jak również przedsięwzięcia i imprezy. Jesteśmy tam gdzie dzieje się coś ciekawego.

Beauty Mission stawia sobie za cel współpracę z ekspertami, profesjonalistami aby wiedza, którą przekazuje była poparta doświadczeniem i pasją. O wszystkim o czym piszemy, informujemy Czytelników na bieżąco na naszych portalach społecznościowych.

Dołącz do sieci Uzależnionych od Piękna! Czekamy właśnie na Ciebie!

OBSERWUJ NAS

  • Facebook
  • Google +
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube

© 2017 All right reserved RODENBERGER/BEAUTYMISSION.PL | Wordpress.Edu.pl .

Powered by MC2Systems

TOP
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszym Serwisie, moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania z Serwisu, przez firmę RODENBERGER, właściciela Serwisu BeautyMission.pl, z siedzibą w Mysiadle przy ul. Wierzbowej 1. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności, w zakładce O Nas. Zgoda na przetwarzanie danych w ww. celu może być w każdej chwili cofnięta przez żądanie mailowe skierowane na adres: info@beautymission.pl Dowiedz się więcej