COACH New York

FPO_SHOT_3_108148_RT1_V5_600_QCHISTORIA MARKI
Coach, amerykańska marka, producent akcesoriów skórzanych, została założona w roku 1941 w sercu Manhattanu. Mała, rodzinna firma w ciągu kilkunastu lat stała się marką globalną, zakorzenioną w Nowym Jorku, lecz znaną na całym świecie z wysokiej jakości, doskonałego rzemiosła kaletniczego i oryginalnego wzornictwa.
U podstaw powstania marki leżała fascynacja jej założyciela – Milesa Cahna, tym co stanowi kwintesencję amerykańskiej tradycji – baseballem, a szczególnie rękawicą baseballową – miękką, doskonale dopasowującą się do dłoni, z czasem pokrytą patyną przeszłości, nieco wytartą, lecz dzięki temu przypominającą swemu właścicielowi o historii. Ten właśnie etos jest nieustannym źródłem inspiracji dla marki do dziś, przejawiającym się na każdym etapie procesu kreacji.
MARKA COACH DZISIAJ
W roku 2013 pod kreatywnym przywództwem nowego dyrektora – Stuarta Veversa, marka Coach powróciła do swych korzeni w kwestii interpretacji nowoczesnego luksusu. Styl to wartość najwyższa, to on decyduje o autentyczności, kreatywności i odrębności. Stuart Vevers wprowadził do stylu marki dozę nowoczesności, dystansu, poczucia humoru, jednocześnie pozostając wiernym jej rdzennym wartościom.
Coach reprezentuje słynny amerykański styl – “American style” posiadając w swym portfolio nie tylko akcesoria skórzane, lecz także kolekcje odzieżowe „ready-to-wear”, obuwie oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Brakowało tylko jednego elementu: zapachu ikony. Stuart Vevers uczestniczył w każdym etapie procesu kreacji zapachu Coach Eau de Parfum, gwarantując tym samym wierność kompozycji zasadom stanowiącym o istocie marki.
Światowe lansowanie zapachu Coach Eau de Parfum zaplanowane zostało na rok 2016, aby w ten sposób uczcić 75 rocznicę istnienia marki Coach.
ZAPACH
Coach Eau de Parfum jest wynikiem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami marki. Stanowi olfaktoryczną interpretację nowoczesnego luksusu zakorzenionego w modnej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku. Podobnie jak skórzane akcesoria marki, zapach ten jest ostateczny, ponadczasowy, niepowtarzalny.
Stworzony przez kreatorki – Anne Flipo i Juliette Karagueuzoglou, należy do rodziny kwiatowo-orientalno-owocowej i stanowi efekt inspiracji spontaniczną energią i miejskim szykiem New York City.
Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy. To esencja kobiety marki Coach.
FPO_SHOT_1_108148_RT1_V5_QCFLAKON
Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania złotego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki – koń zaprzężony do trójkołowej bryczki – nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie.
OPAKOWANIE
Opakowanie to wyraz hołdu oddanego dorobkowi luksusowej marki Coach. Struktura opakowania przypomina w dotyku delikatną, skórzaną torebkę, tym razem w kolorze pudrowego różu, ozdobioną czarnym logo, podkreślając w ten sposób zarówno kobiecość jak i śmiałość Eau de Parfum.

NEW YORK, NY - MAY 02: Chloe Grace Moretz attends the "Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology" Costume Institute Gala at Metropolitan Museum of Art on May 2, 2016 in New York City. (Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images)
NEW YORK, NY – MAY 02: Chloe Grace Moretz attends the „Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology” Costume Institute Gala at Metropolitan Museum of Art on May 2, 2016 in New York City. (Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images)

TWARZ ZAPACHU
Chloë Grace Moretz rozpoczęła karierę aktorską w wieku 7 lat. Do tej pory zagrała w ponad 30 filmach.
Stała się ambasadorką marki Coach występując po raz pierwszy w roli modelki podczas prezentowania modowej kolekcji wiosennej 2015 .
W roku 2016 wystąpiła w kampanii zapachu Coach Eau de Parfum.
Moretz uosabia podstawowe wartości marki Coach. To prawdziwa amerykańska dziewczyna – młoda, nowoczesna, autentyczna dzięki swej, naturalnej urodzie, świeżości i nieokiełznanemu pragnieniu wolności.
KAMPANIA REKLAMOWA
Chloë wyrusza w podróż Cadillacem vintage w nieznane, w poszukiwaniu swego przeznaczenia, mając nieograniczone możliwości – by zrealizować swój “amerykański sen”.
Zmysłowo opiera się na skórzanym, tylnym siedzeniu luksusowej limuzyny, ogrzanym promieniami letniego słońca.
Autorem zdjęć do kampanii jest Steven Meisel.
PORTFOLIO
COACH woda perfumowana 30 ml           –          169 pln
COACH woda perfumowana 50 ml           –          299 pln
COACH woda perfumowana 90 ml           –          379 pln

Polecane artykuły

Dziecko

Choroby wzroku a profilaktyka dziecięca

Od dobrego wzroku dziecka zależy zarówno jego prawidłowy rozwój, jak i wyniki w nauce. Warto dbać o oczy nawet, jeśli wydaje nam się, że nie ma powodów do niepokoju. Wzrok rozwija się od momentu

Box Automaniaczki

Peugeot 107 oczami Baby

Miałam okazję testować cudowny samochód marki Peugeot 107. Do samochodów podchodzę na zasadzie czy jest ekonomiczny, estetyczny i czy jest mi w nim wygodnie. Peugeota zabrałam w trasę Warszawa – Gdańsk. Wyruszyłam wcześnie