COACH New York

FPO_SHOT_3_108148_RT1_V5_600_QCHISTORIA MARKI
Coach, amerykańska marka, producent akcesoriów skórzanych, została założona w roku 1941 w sercu Manhattanu. Mała, rodzinna firma w ciągu kilkunastu lat stała się marką globalną, zakorzenioną w Nowym Jorku, lecz znaną na całym świecie z wysokiej jakości, doskonałego rzemiosła kaletniczego i oryginalnego wzornictwa.
U podstaw powstania marki leżała fascynacja jej założyciela – Milesa Cahna, tym co stanowi kwintesencję amerykańskiej tradycji – baseballem, a szczególnie rękawicą baseballową – miękką, doskonale dopasowującą się do dłoni, z czasem pokrytą patyną przeszłości, nieco wytartą, lecz dzięki temu przypominającą swemu właścicielowi o historii. Ten właśnie etos jest nieustannym źródłem inspiracji dla marki do dziś, przejawiającym się na każdym etapie procesu kreacji.
MARKA COACH DZISIAJ
W roku 2013 pod kreatywnym przywództwem nowego dyrektora – Stuarta Veversa, marka Coach powróciła do swych korzeni w kwestii interpretacji nowoczesnego luksusu. Styl to wartość najwyższa, to on decyduje o autentyczności, kreatywności i odrębności. Stuart Vevers wprowadził do stylu marki dozę nowoczesności, dystansu, poczucia humoru, jednocześnie pozostając wiernym jej rdzennym wartościom.
Coach reprezentuje słynny amerykański styl – “American style” posiadając w swym portfolio nie tylko akcesoria skórzane, lecz także kolekcje odzieżowe „ready-to-wear”, obuwie oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Brakowało tylko jednego elementu: zapachu ikony. Stuart Vevers uczestniczył w każdym etapie procesu kreacji zapachu Coach Eau de Parfum, gwarantując tym samym wierność kompozycji zasadom stanowiącym o istocie marki.
Światowe lansowanie zapachu Coach Eau de Parfum zaplanowane zostało na rok 2016, aby w ten sposób uczcić 75 rocznicę istnienia marki Coach.
ZAPACH
Coach Eau de Parfum jest wynikiem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami marki. Stanowi olfaktoryczną interpretację nowoczesnego luksusu zakorzenionego w modnej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku. Podobnie jak skórzane akcesoria marki, zapach ten jest ostateczny, ponadczasowy, niepowtarzalny.
Stworzony przez kreatorki – Anne Flipo i Juliette Karagueuzoglou, należy do rodziny kwiatowo-orientalno-owocowej i stanowi efekt inspiracji spontaniczną energią i miejskim szykiem New York City.
Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy. To esencja kobiety marki Coach.
FPO_SHOT_1_108148_RT1_V5_QCFLAKON
Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania złotego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki – koń zaprzężony do trójkołowej bryczki – nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie.
OPAKOWANIE
Opakowanie to wyraz hołdu oddanego dorobkowi luksusowej marki Coach. Struktura opakowania przypomina w dotyku delikatną, skórzaną torebkę, tym razem w kolorze pudrowego różu, ozdobioną czarnym logo, podkreślając w ten sposób zarówno kobiecość jak i śmiałość Eau de Parfum.

NEW YORK, NY - MAY 02: Chloe Grace Moretz attends the "Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology" Costume Institute Gala at Metropolitan Museum of Art on May 2, 2016 in New York City. (Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images)
NEW YORK, NY – MAY 02: Chloe Grace Moretz attends the „Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology” Costume Institute Gala at Metropolitan Museum of Art on May 2, 2016 in New York City. (Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images)

TWARZ ZAPACHU
Chloë Grace Moretz rozpoczęła karierę aktorską w wieku 7 lat. Do tej pory zagrała w ponad 30 filmach.
Stała się ambasadorką marki Coach występując po raz pierwszy w roli modelki podczas prezentowania modowej kolekcji wiosennej 2015 .
W roku 2016 wystąpiła w kampanii zapachu Coach Eau de Parfum.
Moretz uosabia podstawowe wartości marki Coach. To prawdziwa amerykańska dziewczyna – młoda, nowoczesna, autentyczna dzięki swej, naturalnej urodzie, świeżości i nieokiełznanemu pragnieniu wolności.
KAMPANIA REKLAMOWA
Chloë wyrusza w podróż Cadillacem vintage w nieznane, w poszukiwaniu swego przeznaczenia, mając nieograniczone możliwości – by zrealizować swój “amerykański sen”.
Zmysłowo opiera się na skórzanym, tylnym siedzeniu luksusowej limuzyny, ogrzanym promieniami letniego słońca.
Autorem zdjęć do kampanii jest Steven Meisel.
PORTFOLIO
COACH woda perfumowana 30 ml           –          169 pln
COACH woda perfumowana 50 ml           –          299 pln
COACH woda perfumowana 90 ml           –          379 pln

Polecane artykuły

Kosmetyki

5 powodów, dla których warto stosować kremy BB

Kremy BB  idealne łączą pielęgnację i makijaż. Lekkie, nie obciążają skóry, nawilżają, a jednocześnie z powodzeniem ukrywają niedoskonałości i wyrównują kolor cery. Poznaj ich właściwości i sprawdź dlaczego warto je stosować. Formuła

Polecane

AnnEvell – mobilne studio wizażu

AnnEvell to mobilne studio wizażu, którego misją jest dążenie do wydobywania naturalnego piękna kobiety. „Dla piękna, które jest w Tobie” – to dewiza, którą się kierujemy podkreśla Anna Kościelewska założyciel

saute czyli nagie piekno twarz dziewczyny w czerwonym berecie
Kobieta

Saute – czyli nagie piękno

Naturalność jest w cenie! Nieskazitelna cera, wewnętrzny blask, młodzieńcza energia bez nałożonych instagramowych filtrów to ideał, do którego dąży coraz więcej świadomych kobiet. Wzorem do naśladowania są Francuzki, które słyną z naturalnego piękna.