3. edycja akcji #lubiesiebie z udziałem gwiazd

5 wspaniałych aktorek – Katarzyna Herman, Jowita Budnik, Joanna Liszowska, Aleksandra Hamkało i Małgorzata Pieczyńska dołączyły do grona ambasadorek 3.edycji znanej kobiecej akcji.

Nowe ambasadorki 3.edycji projektu #lubiesiebie mówią jednym głosem

  • Samoakceptacja jest ważna, samoakceptacja pomaga w życiu, samoakceptacja jest wręcz niezbędna. 
  • Samoakceptacja siebie jest bezwarunkowa; oznacza to, że akceptujesz siebie takim, jakim jesteś. To najlepszy prezent jaki możemy sobie zrobić – Lubić siebie.
  • Kiedy się same lubimy, świat też będzie nas lubił.

Ambasadorki 3.edycji namawiają kobiety, aby polubiły siebie, bo wtedy życie jest łatwiejsze i milsze. W ramach akcji #lubiesiebie podkreślamy, że niezmiennie całe piękno jest w człowieku. Zadbany wygląd, zdrowa i promienna skóra to wspaniałe dopełnienie i warto o to dbać, ale nie może być to istotą i sensem życia. 

A tak o istocie lubienia siebie mówią ambasadorki 3.edycji:

Ola Hamkało – „Przeszłam bardzo długą drogę i wykonałam bardzo dużo ciężkiej pracy, żeby móc powiedzieć to z dumą i z pełną odpowiedzialnością za swoje słowa – lubię siebie.”

Joanna Liszowska  – „Lubię siebie, bo to ważne, bo spędzam, ze sobą każdą sekundę mojego życia, wiec lepiej spędzić ją z kimś kogo lubisz, akceptujesz i kto się śmieje.”

Katarzyna Herman – „Lubię siebie, bo tak, a czemu nie? Bo to rozsądne, bo jeżeli nie będę siebie lubiła to będę marudą. A bardzo nie lubię marud.”

Małgorzata Pieczyńska – Jestem osobą, która lubi siebie. Wydaję mi się, że zawdzięczam to nie tylko sobie. Uważam, że nie ma miłości bez wolności. I ta wolność powoduje, że jest inspiracja do rozwoju.”

Jowita Budnik –  „Lubię siebie, naprawdę od zawsze. Bycie ze sobą w zgodzie i w sympatii, czasami nawet miłości po prostu ułatwia życie.”

A pomysłodawca i inicjator akcji Doktor Franciszek Strzałkowski, twórca Kliniki Strzałkowski tak podsumowuje  – „Cieszę się, że jest to już 3.edycja projektu #lubiesiebie. Jest mi niezmiernie miło, czuję się naprawdę zaszczycony, że po raz kolejny dołączyły do nas inspirujące kobiety i że razem możemy dla innych kobiet zrobić coś cennego i ważnego.”

https://www.youtube.com/watch?v=pcO7f18r8vA

Partnerami 3. Edycji są Fillmed Polska i Oslo Skin Lab  

„Filozofia marki Laboratoires FILLMED opiera się na myśli „positive pro-ageing” – akceptacji siebie i cieszenie się życiem bez względu na wiek. To także wolność w dokonywaniu wyborów i świadomość, że stawianie na siebie – bo #lubiesiebie – jest najlepszym wyborem.  
Doskonale wpisuje się to w ideę kampanii #LubięSiebie i self-love jako przykładu pozytywnego egoizmu. Jednak w obecnych czasach, kiedy każdy ma dostęp do aplikacji poprawiających wygląd, niezwykle ważne jest wsparcie w budowaniu wysokiej samooceny i wiary w siebie. Nie mogło nas zabraknąć w Projekcie #LubięSiebie, którego jesteśmy partnerem już po raz drugi.
Uczmy się czerpać przyjemność z tego, że dojrzewamy oraz w jaki sposób to robimy” – mówi Monika Nowak-Bartyzel , dyrektor generalna Laboratoires FILLMED Polska

„Oslo Skin Lab to skandynawska marka, w sercu której drzemie filozofia slow-age. Na czym właściwie polega ta filozofia? Najprościej mówiąc, na kochaniu i akceptowaniu siebie – w każdym wieku i na każdym etapie życia, ponieważ życie zawsze może zaoferować nam wiele, a tylko od nas zależy czy i w jaki sposób to przyjmiemy. Naszym flagowym produktem jest bioaktywny kolagen The Solution™, który powstał, by opóźniać i spowalniać procesy starzenia, lecz nie zaprzeczać im. W Oslo Skin Lab jesteśmy pewni, że możemy dbać o siebie, w zgodzie ze sobą, a także miłością i szacunkiem do upływu czasu. I tego też uczymy kobiety każdego dnia. Współpraca z Kliniką Strzałkowski i bycie partnerem kampanii #Lubiesiebie idealnie dopełnia się z naszą misją.” – mówi Natalia Zgorzelska z Oslo Skin Lab

Zdjęcia: Justyna Dudek

Kostiumy: Dorota Williams

Fryzury: Grzegorz Duzy

Make up: Iwona Mularczyk

Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis

1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.

Kolejna 4. już edycja projektu, z udziałem nowych ambasadorek wystartuje w marcu 2024 roku.

Polecane artykuły

Kobieta

Holo Manix i Glass – najgorętszy trend tej zimy!

Kiedy za oknem jest szaro i zimno, a Ty masz ochotę na tęczowe szaleństwo, sięgnij po produkty marki Indigo. Łącząc lakiery z kolekcji GLASS z efektem Holo Manix przeniesiesz się do wakacyjnych wspomnień i stworzysz

czerwona wstążka na niebieskim tle
Eko Strefa

1 grudnia – Światowy Dzień walki z AIDS

Światowy Dzień Walki z AIDS jest dobrym powodem do przypomnienia o codziennej pracy na rzecz zapobiegania epidemii i wsparcia osób żyjących z HIV. Stosowanie nowych leków zmieniło oblicze choroby, która ze śmiertelnej stała się

herbatint, fot. materiały prasowe
Eko Strefa

Zwykłe farby do włosów, a naturalne preparaty Herbatint

Dbałość o wygląd zewnętrzny jest naturalną cechą każdej kobiety. Coraz częściej sięgamy po środki do koloryzacji włosów, nie dbając przy tym o nasze zdrowie i ogólną kondycję włosów. Farby Herbatint są innowacyjnym