39.Kongres i Targi LNE – patrzymy szerzej, szukamy głębiej, inspirujemy bardziej – relacja

LNE

Kongresy i Targi LNE nie bez powodu zyskały miano kultowego wydarzenia dla profesjonalistów z branży beauty. Dwa razy w roku kosmetyczki, kosmetolodzy oraz inni specjaliści związani z szeroko pojętym dbaniem o zdrowie i urodę spotykają się na Kongresach i Targach LNE, by zatroszczyć się o swoją edukację, a przez to o swój biznes!

Jak istotny jest dla nich udział w  kongresowych wykładach, panelach i pokazach pokazują pełne sale konferencyjne – podczas tej edycji wydarzenia w ośmiu sesjach edukacyjnych wzięło udział ponad 6000 osób. Wiosenną edycję wydarzenia łącznie odwiedziło ponad 10000 profesjonalistów, co potwierdza nieustanny i niezwykle dynamiczny rozwój branży. Jeśli dodamy do tego listę 190 wystawców, prezentujących ponad 500 najlepszych polskich i światowych marek kosmetycznych, to staje się jasne dlaczego Kongresy i Targi LNE noszą miano kultowych!
Specjalistyczna wiedza współpracujących z LNE ekspertów, znajomość realiów pracy kosmetyczek i kosmetologów oraz śledzenie globalnych i lokalnych branżowych trendów przekładają się na bogaty merytorycznie program Kongresu LNE, który jako jedyna impreza branżowa w Polsce ma prawdziwie edukacyjny charakter.
Redakcja Magazynu LNE, która od ponad dwudziestu lat organizuje Kongresy i Targi LNE, stawia na współpracę z ważnymi dla środowiska organizacjami, takimi jak: Stowarzyszenie Przyjazna Kosmetyka, Izba Kosmetologów, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Stylistów Paznokci Fantasmagorie czy Medlegalis.
W kongresowy weekend odbyło się aż 8 sesji edukacyjnych: sesja główna (kosmetologia, healthy aging), medical beauty (nowość w programie!), biznes i komunikacja, masaż: profilaktyka i rewitalizacja, make-up, nails, makijaż permanentny oraz kosmetologia w praktyce: pokazy firmowe.
Nowością w programie były też praktyczne workshopy w kameralnych grupach z zakresu kosmetologii, biznesu, mediów społecznościowych, masażu, make-upu, trychologii, stylizacji paznokci i podologii.
Podczas Kongresu redakcja LNE już po raz siódmy wręczyła 21 firmom wyróżnieniaInnowacje LNE”, które otrzymały produkty wyznaczające kierunki rozwoju w branży beauty. Nagrodzone kosmetyki i urządzenia uczestnicy mogli oglądać w Galerii Innowacji, a teraz możecie przeczytać o nich więcej na stronie LNE.
LNE docenia specjalistów, którzy działają na rzecz rozwoju branży, dlatego po raz kolejny przyznała specjalne wyróżnienia – IKONY LNE. Podczas wiosennego Kongresu tytuł „Beauty Industry Icon” otrzymali Anna i Grzegorz Maciaszkowie z Medlegalis za opracowanie systemu opieki prawnej dla gabinetów kosmetycznych i kosmetologii estetycznej, wkład w rozwój świadomości związanej z bezpieczeństwem wykonywanych zabiegów oraz ścisłą współpracę ze stowarzyszeniami branżowymi.
Już 9–10 listopada 2019 czeka LNE wyjątkowy jubileusz – 40. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetologiczne LNE. Warto już teraz wpisać ten termin do swojego kalendarza. To będzie wyjątkowy weekend! Zapraszamy serdecznie do Krakowa! Bądźcie na bieżąco z informacjami o kongresie na:
www.lne.pl
www.kongres.lne.pl
oraz

LNE marzec 2019, fot. LNE

Polecane artykuły

Gadżety

NOWY ZAPACH MIU MIU L’EAU BLEUE

Miuccia Prada wymyśliła, że Miu Miu będzie marką podążającą za kaprysami, sięgającą granic mody. Lekką, przemyślaną i inteligentnie frywolną. Kobieta Miu Miu w pełni uosabia bogatą złożoność tej wizji. Pierwsza

Eko Strefa

Na rzecz odpowiedzialnego piękna – program GOOD FOR rusza w Sephora

Sephora i Sephora Collection zobowiązały się do wspierania bardziej odpowiedzialnego piękna, działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Od października na sephora.pl i w perfumeriach, pojawiły się specjalne oznaczenia ekozaangażowanych produktów. Klienci

Gadżety

COACH New York

HISTORIA MARKI Coach, amerykańska marka, producent akcesoriów skórzanych, została założona w roku 1941 w sercu Manhattanu. Mała, rodzinna firma w ciągu kilkunastu lat stała się marką globalną, zakorzenioną