Twoja agencja kreatywna

Rewolucja
w myśleniu
to sukces
w biznesie

Działamy full service. Budujemy strategie komunikacji i modele współpracy z mediami. Projektujemy kampanie reklamowe. Mamy solidny warsztat. Jesteśmy uprzejmi, kreatywni i skuteczni w tym co robimy. Sprawimy, że Twoją historię poznają inni.

 

Dlaczego warto z nami współpracować?

Nowe szlaki i aktywności

Nigdy nie powielamy schematów, nowe rozwiązania dobieramy indywidualnie do potrzeb klienta.

Doświadczenie i rzetelność

Wieloletnia współpraca z różnymi partnerami i sprostanie ich wymaganiom to gwarancja sukcesu Twojej firmy.

Kreatywność i charyzma

Zawsze szukamy i znajdujemy rozwiązanie takie, by wyjść poza schemat i zaproponować działania prowadzące do sukcesu.

Dlaczego warto planować strategię marketingową?



Tylko w ten sposób można lepiej i szybciej dotrzeć do zdefiniowanych klientów!​

Jesteśmy tu dla Ciebie, zobacz co robimy

Pracujemy z najlepszymi

Zaufali nam

gala #charityred

Jednym z naszych sukcesów było zaplanowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla Fundacji Rycerze i Księżniczki. Dzięki naszym działaniom partnerami fundacji zostały takie firmy jak: Tauron, Rossmann, Auchan, Kaufland, Znak, Tago, PepeJeans,

oraz marka NISSAN (jako Partner przy organizacji II Gali Charytatywnej).

Udało się również zebrać ponad 20 milionów złotych dla potrzebujących oraz pozyskać ponad 50 tysięcy nowych darczyńców. Na gali pojawiły się największe polskie i zagraniczne gwiazdy.

bransoletki od serca

Jedyna w swoim rodzaju akcja charytatywna dla Fundacji Rycerze i Księżniczki. Kolekcja biżuterii zaprojektowana przez: Hannę Lis, Edytę Herbuś, Grażynę Wolszczak, Izabelę Miko, Leszka Stanka, Paulinę Smaszcz-Kurzajewską, Macieja Zienia, Łukasza Jemioła, Elżbietę Romanowską trafiła na licytacje dla podopiecznych fundacji i byłą jedną
z pierwszych akcji, w którą udało się zaangażować
tak wiele polskich gwiazd.

nissan i zdrowa pozytywna energia

Do tego projektu dzięki działaniom PR-owo – marketingowym, udało nam się zaprosić jako Partnera Gali #CharityRed, międzynarodową korporację Nissan, która dba o środowisko.

#mojasupermoc

Efektywna strategia PR-owo – marketingowa, doprowadziła do pozyskania sponsorów na organizację 2-dniowej konferencji z udziałem m.in. Katarzyny Grocholi, Olgi Bołądź, Romy Gąsiorowskiej i Leszka Stanka.

B&B musical school

Obsługa marketingowo – PR-owa musicali FRIENDS i DREAMS (NA AFISZU – 130 spektakli, 70 500 widzów) w Teatrze Capitol – jednym z najpopularniejszych teatrów Warszawy.

UNESCO „SEE TOGETHER CHALLENGE”
Młodzi artyści z musicalu „Friends” w ogólnoświatowym projekcie UNESCO – Artyści w dobie Pandemii #SeeTogetherChallenge
12 milionów widzów z 44 krajów.

Kampania #NevergiveUP planowana na Wrzesień 2021.
PROJEKT STOŁECZNA ESTRADA – ponad milion widzów

Kompleksowa obsługa projektu natura&zdrowie

Zaplanowana od zera kampania marketingowo – PR-owa mająca na celu zwiększenie zasięgów i rozpoznawalności projektu Grupy Medialnej Natura&Zdrowie. Stworzony od podstaw portal NaturaZdrowie.com obecnie notuje zasięgi na poziomie 40 tysięcy odbiorców miesięcznie. Magazyn Natura&Zdrowie ukazuje się w wersji papierowej i on-line – zasięg 30 tys. druk i 40 tys. odbiorców online. Magazyn dystrybuowany jest w największych punktach prasowych w Polsce. 

Częścią projektu Natura&Zdrowie jest również telewizja ZdowaTV, której zasięgi to ponad milion odbiorców z całego świata.

Dopełnieniem grupy medialnej są prężnie rozwijające się media społecznościowe projektu – 90 tys. zasięgu.

Kompleksowa obsługa projektu beauty mission

Obsługa marketingowo – PR-owa. Działania związane
z promocją zdrowia i urody. Stała współpraca z takimi markami jak Sephora czy największymi agencjami eventowo-PR-owymi
w Polsce. Piszą dla nas najlepsi specjaliści z kraju i z zagranicy. Nie boimy się wyzwań, patronujemy największym imprezom beuaty w Polsce.

 

BeautyMission.pl to polski portal internetowy poświęcony tematyce urody, zdrowia i stylu życia. Portal ma na celu dostarczenie informacji, inspiracji oraz produktów związanych z urodą i zdrowiem.

 

BeautyMission.pl stawia na zbudowanie społeczności ludzi zainteresowanych urodą i zdrowiem, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat najlepszych praktyk związanych z pielęgnacją ciała i umysłu.

Obsługa branży automotive

Obsługa marketingowo – PR-owa branży automotive. Tworzenie sesji wizerunkowych, produktowych oraz obsługa eventowa marek premium. Tworzymy niepowtarzalny nastrój, który przyciąga. Testujemy, sprawdzamy i opowiadamy o tym w każdy możliwy sposób. Działamy szybko. Dbamy o Twój czas.  

Marketing w branży automotive obejmuje szereg działań, które mają na celu zwiększenie świadomości marki, budowanie lojalności klientów, zwiększenie sprzedaży i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.

Filmy reklamowe

Filmy reklamowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez firmy i organizacje do promocji swoich produktów i usług. Ich głównym celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, zainteresowanie nimi ofertą, przekonanie do zakupu lub skorzystania z usług i zwiększenie świadomości marki.

Dobrze zrealizowany film reklamowy może w bardzo krótkim czasie przyciągnąć uwagę i zainteresowanie odbiorców, przekazać przekaz reklamowy, a także pozostawić trwałe wrażenie i zachęcić do podejmowania działań.

Nasze filmy reklamowe mogą przybierać różne formy, od krótkich reklam do dłuższych filmów promocyjnych. Mogą opowiadać historie związane z marką lub produktem, pokazywać cechy i zalety oferty, prezentować sposoby użycia produktów czy pokazywać zadowolonych użytkowników. Dzięki różnorodności form i kreatywności w tworzeniu filmów reklamowych, firmy mogą dotrzeć do swojej grupy docelowej w sposób przystępny i interesujący.

Sesje fotograficzne

Grafiki dedykowane

Banery reklamowe

Logo

okładki magazynów

Social media

Zakres obsługi social media może być różny, w zależności od potrzeb i celów firmy. Poniżej przedstawiamy najczęściej wykonywane zadania w ramach obsługi social media:

  1. Kreacja strategii social media – określenie celów, grupy docelowej, kanałów, formy komunikacji, sposobu monitorowania i raportowania działań.
  2. Tworzenie i publikowanie treści – przygotowywanie wartościowych i dopasowanych do specyfiki platformy treści, takich jak posty, zdjęcia, filmy, infografiki, artykuły, opisy profili i wiele innych.
  3. Odpowiadanie na komentarze i wiadomości prywatne – reagowanie na komentarze i wiadomości prywatne od użytkowników platformy, udzielanie odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów.
  4. Monitorowanie i raportowanie – śledzenie aktywności na profilu, reakcji użytkowników, wyników działań oraz tworzenie raportów.
  5. Promocja postów – tworzenie kampanii reklamowych na platformach społecznościowych w celu zwiększenia zasięgu postów i przyciągnięcia większej liczby potencjalnych klientów.
  6. Analiza i optymalizacja działań – regularna analiza wyników działań, identyfikacja trendów i optymalizacja strategii, aby zwiększyć efektywność działań na platformach społecznościowych.
  7. Monitoring konkurencji – obserwowanie działań konkurencji na platformach społecznościowych w celu wyciągania wniosków i dostosowania własnych działań.
  8. Współpraca z influencerami – nawiązywanie współpracy z popularnymi użytkownikami Social Mediów którzy mogą pomóc w dotarciu do większej liczby odbiorców i zwiększyć zaangażowanie użytkowników. 

Obsługa social media to ważny element działań marketingowych, które pozwalają na budowanie relacji z klientami oraz zwiększenie widoczności i świadomości marki w Internecie.

Prowadzenie profilu na social media wymaga przede wszystkim regularnej i wartościowej publikacji treści. Warto przy tym pamiętać, że treści te powinny być dopasowane do specyfiki danej platformy i oczekiwań odbiorców. 

W przypadku obsługi social media ważne jest także monitorowanie działań i reakcji odbiorców na publikowane treści, a także wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów. Dzięki odpowiedniemu podejściu do prowadzenia działań na social media, firma może osiągnąć wiele korzyści,

Social media TikTok

Nasz team

CEO

Dorota Oyrzanowska – słowa nie mają dla niej tajemnic. Redaktor, copywritter i event manager. Prowadzi wiele projektów związanych z branżą beauty. Współpracuje z markami takimi jak Sephora, Bielenda, Body Boom czy Sylveco oraz największymi agencjami PR w Polsce. Prywatnie mama Klementyny, pasjonatka branży beauty & automotive. Kocha polskie morze, podróże i lalki bez twarzy, które sama projektuje.


CEO

Klaudia Laskowska – marketing to jej drugie imię. Z każdej firmy wyciąga esencje. Wie jak wprowadzić skuteczne strategie marketingowe i poprowadzić każdy biznes na szczyt. To właśnie Klaudia stoi za sukcesem wielu firm i kampanii pro społecznych. Pracowała z markami takimi jak Nissan, Mitsubishi, Rossmann, YES, Zrzutka, Fundacja Rak’n’Roll, Elfa pharm, Fundacja PKO, UNESCO, Bank PKO, Biedronka, Groupon, Total, Wydawnictwo Znak, GreenPort.


Social Media Manager

Liliana Wieczorkowska – genialne dziecko multimediów. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Nagrywa, kadruje, scala, dobiera dźwięki jak nikt inny. Jest odpowiedzialna za media społecznościowe projektu Beauty Mission. Swoją wrażliwość niewątpliwie odziedziczyła po rodzicach, ale również rozwinęła ją dzięki ciężkiej pracy nad sobą jako jedna z lepiej zapowiadających się aktorek teatru Capitol, który stał się jej drugim domem. Liliana występuje w topowych produkcjach BB Musical School. 

Photo&video Manager

Łukasz Wasilczuk – genialny fotograf
i pasjonat old timer’ów. Wyciąga dusze przez obiektyw. Współpracował
z wieloma topowymi markami w kraju i za granicą: Uber, Pirelli, PZU, Lech, Żubr, Asus, Aioli, Step Records, Morizon, Balamonte, Embassy, PKP Intercity i wiele innych.