Beauty Mission nominowane do nagrody DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU – MARKA PRZYJAZNA KOBIETOM.

diamenty kobiecego biznesy by dorota oyrzanowska

Jest nam niezwykle miło poinformować Państwa, że nasza marka – Projekt Beauty Mission została nominowana do nagrody

Diamenty Kobiecego Biznesu

w kategorii – Marka Przyjazna Kobietom.

Diamenty Kobiecego Biznesu to kolejny, po Lwicach Biznesu projekt magazynu LAW BUSINESS QUALITY, który ma na celu pokazanie, że kobiecy biznes ma wiele twarzy, a za sukcesem stoją nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, kreatywność i wytrwałość.
To wyjątkowa okazja do integracji środowiska biznesowego i ekspozycja 50 Diamentów Kobiecego Biznesu w prestiżowym magazynie. To nie tylko reklama i promocja marki, ale przede wszystkim kontynuacja budowania społeczności kobiet przedsiębiorczych, która została zapoczątkowana w 2016 roku.
Diamenty Kobiecego Biznesu to cykliczny projekt networkingowy mający na celu integrację kobiet przedsiębiorczych, pragnących nawiązać nowe kontakty biznesowe.
W tym roku po raz pierwszy poza certyfikatem MARKA GODNA ZAUFANIA panie będą miały możliwość zdobycia prestiżowej statuetki pod hasłem DIAMENT KOBIECEGO BIZNESU. Zdobycie takiej nagrody pomaga budować markę, zwiększa przewagę konkurencyjną na rynku, dodaje prestiżu firmie i pozwala w przyszłości pozyskać nowych klientów.
Plebiscyt nie jest zamknięty na firmy prowadzone tylko i wyłącznie przez kobiety. W tym roku po raz pierwszy przyznamy bowiem odrębne wyróżniania dla FIRM PRZYJAZNYCH KOBIETOM. Zatem udział w projekcie mogą zgłaszać także przedsiębiorstwa prowadzone przez mężczyzn, ale oferujące produkty czy usługi dla pań.
 

Polecane artykuły

Dziecko

Jak wygląda prostowanie zębów?

Piękny uśmiech, a co za tym idzie również proste i równe zęby, to marzenie niejednej osoby. Często jednak bardzo długo nosimy się z podjęciem decyzji o leczeniu ortodontycznym. Obawy wynikają najczęściej z naszej

tri blend select, fot. herbalife nutrition
Eko Strefa

Tri Blend Select od Herbalife Nutrition już jest!

17 września w warszawskiej restauracji LIF odbyło się śniadanie prasowe, organizowane przez Herbalife Nutrition. W sierpniu tego roku firma wprowadziła na rynek całkiem nowy produkt – Tri Blend Select,