Dotykaj i Wygrywaj Życie

W październiku br. już po raz siódmy odbędzie się akcja charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. To ważny społecznie projekt łączący w sobie aspekt prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny. Głównym jego celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Akcja wesprze też finansowo stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Każdy kto w jej trakcie odda swój stary, znoszony, czy źle dopasowany biustonosz do recyklingu, tym samym zasili konto stowarzyszenia. Cel to zebranie 1 tony staników i uzyskanie kwoty 20 000 zł dla Amazonek. Do akcji włączyły się także gwiazdy. Jej pomysłodawczynią jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka brafittingu i lingerie styling, organizująca kampanię z marką Panache.

Rak piersi w Polsce jest na pierwszym miejscu wśród nowotworów u kobiet.  Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, iż co roku chorobę tą diagnozuje się u około 18 tys. kobiet, z czego ponad 5 tys. umiera. Dlaczego? Pierwszym powodem jest zbyt późne wykrycie nowotworu.Choroba wykryta we wczesnym etapie jest niemal w 100 proc. wyleczalna. Według specjalistów najlepszym sposobem na wczesne wykrycie nowotworu jest dokładne poznanie własnych piersi i comiesięczne samobadanie. Niestety poprawnie i regularnie wykonuje jedynie 2-3 proc. kobiet!
Oczywiście przyczyn powstawania zmian może być wiele, ale osoby z predyspozycjami (np. uwarunkowania genetyczne) poprzez codzienne noszenie nieodpowiedniego stanika mogą nieświadomie potęgować lub przyśpieszyć pojawianie się zmian. Uciskające zbyt małą miseczką i fiszbiną biustonosze mogą blokować swobodny przepływ limfy, przez co tworzą się blokady, uniemożliwiające odprowadzenie toksyn, kumulujących się w formie cyst czy guzów.
Dlatego właśnie akcja DOTYKAM=WYGRYWAM edukuje kobiety w temacie regularnego samobadania piersi oraz zachęca do zmiany wysłużonego stanika na nowy, prawidłowo dopasowany. Oddając stary biustonosz do reCYClinguzrobimy porządek w garderobie, zadbamy o przyszłość naszej planety, a także wesprzemy Amazonki, gdyż partner kampanii, firma 3R Recycling Solutions, za każdą oddaną sztukę zapłaci 1,22zł. Cel to zebranie 1 tony staników i uzyskanie kwoty 20 000zł dla amazonek. Zrób więc generalne porządki w twojej bieliźniarce i wesprzyj tą ważną akcję.
Sklepy biorące udział w akcji, której współorganizatorem jest bieliźniana marka Panache, oferująca szerokie spektrum rozmiarów biustonoszy, dla zachęty do podejmowania przez kobiety prozdrowotnych i ekologicznych działań, każdej klientce oddającej stanik przekażą bon o wartości 20 zł na zakup nowego oraz zaoferują ekspercką poradę profesjonalnej brafitterki. Biustonosze wyrzucać będziemy przez cały październik do specjalnie przygotowanych pojemników ustawionych w salonach z bielizną, oznaczonych logiem kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM.
Działając w branży bieliźnianej, która jest tak blisko związana z kobiecymi piersiami, uważam za swój obowiązek popularyzowanie i podnoszenie świadomości kobiet w temacie dbania o zdrowie piersi. Dlatego nieprzerwanie od 7 lat organizuję właśnie akcję DOTYKAM=WYGRYWAM.” – tłumaczy swój zapał pomysłodawczyni kampanii Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie styling.  – „W tym roku dodatkowo został stworzony oryginalny gadżet kampanii, jakim jest BRAplannerz pożytecznymi informacjami na temat samobadania i brafittingu oraz zdjęciami Ambasadorek, które aktywnie włączyły się w promocję projektu.” – dodaje na koniec.  
W gronie Ambasadorek DOTYKAM= WYGRYWAM znalazły się gwiazdy i kobiety biznesu:Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Marzena Rogalska, Anna Iberszer, Anna Gzyra-Augustynowicz, Aleksandra Mikołajczyk, Olga Kozierowska, a także  influencerki: siostry ADiHD, Anna Dziedzic Fit Mom, Mum Me, Ash Plum Plum oraz Paula Perez.
Oprawę graficzną BRAplannera przygotowała znana wszystkim wielbicielkom ciętego dowcipu rysunkowego Magda Danaji jej Porysunki, a zdjęcia wykonała Karolina Chabel-Williams i Piotr Harwas.
Akcja rozpocznie się 1. października i potrwa do końca miesiąca. Udział w niej weźmie ponad 150 sklepów z bielizną w całej Polsce.
Więcej informacji na temat kampanii oraz adresy sklepów z bielizną Panache, które biorą w niej udział znajdują się na www.dotykamwygrywam.pl.
Partnerzy akcji:
Clear Channel Poland, jedna z wiodących firm OOH, wspiera corocznie akcję DOTYKAM=WYGRYWAM i nagłaśnia ją w sieci digitali w galeriach handlowych premium, w największych polskich miastach.
3R Recycling Solutions, duża firma sektora recyclingu tekstylnego w Polsce, która od trzech lat współtworzy akcję DOTYKAM=WYGRYWAM, poddając recyclingowi zebrane podczas kampanii biustonosze i przekazując uzyskane środki z tego procesu na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny.
Miesięcznik Claudia, który swoimi ogromnymi zasięgami wesprze w tym roku przekaz DOTYKAM=WYGRYWAM wśród ogromnej rzeszy swoich czytelników.
Hotel Belotto. To w pięknych wnętrzach tego zabytkowego pałacu w centrum Warszawy co roku odbywa się uroczysta inauguracja kampanii, podczas której wszyscy ambasadorzy i zwolennicy naszej inicjatywy mogą się spotkać razem i zainicjować reCYCling, oddając na miejscu pierwsze biustonosze.
Wolf Studio— wyjątkowe miejsce, w którym zorganizowano sesję fotograficzną ambasadorek akcji Dotykam=Wygrywam. Swoje drogi łączą tutaj tradycyjna fotografia i nowoczesne technologie. Dzięki profesjonalnemu wyposażeniu studia można tworzyć niezwykłe klasyczne ujęcia, ale też przenieść się do wirtualnego świata.
Portal Sukces Pisany Szminką— pierwsza w Polsce organizacja działająca na rzecz przedsiębiorczości kobiet i promocji ich sukcesów w biznesie założona przez Olgę Kozierowską — dziennikarkę biznesową, działaczkę społeczną, mówczynię motywacyjną, trenerkę i mentorkę.
www.ohme.pl– magazyn internetowy, wyjątkowe miejsce w sieci dla świadomych kobiet.
www.kobieta.pl – portal internetowy poruszający tematy ważne dla kobiet.

#DotykamWygrywam   @PanachePolska

Polecane artykuły

Kobieta

Brodawki podeszwowe już niestraszne

   Standardowe leczenie często występujących, zakaźnych zmian na podeszwach stóp niejednokrotnie wiąże się z problemami: opuchlizną, bólem i brakiem rezultatów. Z pomocą w usunięciu narośli i wykwitów przychodzą skuteczne metody z zakresu

Kobieta

Czas na sztuczne rzęsy!

Piękne, gęste i podkręcone w zewnętrznym kąciku? Takie, które tworzą „kocie oko” i są intensywnie czarne? Która z kobiet nie marzy właśnie o takich rzęsach. O ile w makijażu dziennym – najczęściej rezygnujemy z paska sztucznych

celin dion loreal paris
Kobieta

Céline Dion nową ambasadorką L’Oréal Paris

Marka L’Oréal Paris ogłosiła właśnie, że do grona Ambasadorek marki dołączyła kanadyjska piosenkarka, autorka tekstów, producentka i ikona stylu Céline Dion. Już 22 kwietnia artystka zadebiutuję w reklamie farb