Kampania jesień-zima 2020 Patrizia Aryton

Druga odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”

Moda jest indywidualnym zjawiskiem, które towarzyszy nam od urodzenia. Szczególnie bliska Kobietom, które były inspiracją do drugiej odsłony kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” rodzinnej firmy Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2020. Pewne siebie, odpowiedzialne i świadome swoich wyborów, spełniające się w życiu codziennym oraz biznesowym, przemierzające świat według swoich zasad. Takie są również Kobiety, które tworzą kolekcje w marce słynącej z najlepszych płaszczy i garniturów w Polsce zlokalizowanej na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego. Marka w nowym sezonie z pełną odpowiedzialnością rezygnuje z naturalnych futer i futrzanych dodatków.

 Świadomość to pojęcie, które często pojawiało się w rozmowach przy pracy nad kolekcją jesień-zima 2020 Patrizia Aryton. Łączy w sobie umysł i uczucia, które są wykorzystywane podczas projektowania, ale również są bliskie bohaterkom, które prezentują nowe projekty marki. Ich działalność, wiedza oraz zaangażowanie w społeczne projekty są bliskie filozofii pochodzącej z Kaszub firmy, która od początku istnienia była skupiona wokół płci pięknej. Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” jest wielowymiarowym hołdem kobiecości, który przedstawia sylwetki inspirujących Kobiet. Po 30 latach na rynku mody marka Patrizia Aryton nieprzypadkowo rezygnuje z regularnych sesji z modelkami, na rzecz interesujących osobowości, które może zakomunikować swoim Klientom. Mobilizują do działania, akceptują siebie w stu procentach, pokazują jak w dzisiejszych czasach spełnić się i żyć w zgodzie ze sobą i swoim logicznym światopoglądem. 
Kolekcja Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2020 powstała w duchu kreowania świadomej mody, tak samo jak świadome i wiarygodne są bohaterki sesji zdjęciowej. Projekty oparte na ponadczasowych formach, przedstawione jako reinterpretacja klasyki podkreślają wyraziste sylwetki naturalnych modelek. Biznesowe konstrukcje przełamane są sportową elegancją, która jest wprowadzana do kolekcji od dwóch sezonów. Elegancja nie kończy się na kolorze czarnym, dlatego w kolekcji użyto sporo ciepłych beży, odcieni brązu, jak i uwielbianych przez Klientki uniwersalnych kameli. Czekoladowa kolorystyka przełamana jest chłodnymi szarościami oraz taupe. Kobiece power looki to inspiracje z żurnali z lat 80’ łączące szlachetną kolorystkę z najwyższej jakości materiały. 
„Tkaniny, które wybraliśmy do sezonu jesień-zima 2020, to najwyższa próba tkanin naturalnych (alpaka, kaszmir, jedwab). Jednocześnie za każdym razem, gdy sięgaliśmy z moim zespołem po tkaniny celulozowe, weryfikowaliśmy, czy na pewno były produkowane przy zmniejszonym udziale wody i z ograniczeniem szkodliwych barwników. Jeśli natomiast pojawiają się tkaniny syntetyczne, to są to tkaniny produkowany we Włoszech i uzyskane z włókna poddanego recyclingowi.” – opowiada o nowej kolekcji Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora. Mając finalny wpływ na kolekcję wie, że na marce Patrizia Aryton również spoczywa odpowiedzialność społeczna – „Dodatkowo od tego sezonu marka Patrizia Aryton zrezygnowała z futer oraz futrzanych dodatków. Wszystkie użyte tkaniny zostały przez nas skrupulatnie zweryfikowane, aby nie mogły rozczarować Klientów. W ten sposób inwestujemy w długowieczność produktu.”
Widoczny w stylizacjach duch współczesności to nowa interpretacja kobiecości. Wyrazista, delikatna i przede wszystkim wygodna. Marka proponuje nieoczywiste połączenia: do eleganckiego płaszcza załóż czapkę beanie; do camelowej dyplomatki – dres; a do białej koszuli – bomberkę lub mięsisty dres. W modelach nie brakuje wielosezonowych propozycji takich jak: trencz, sukienka tuba, szmizjerka albo dyplomatka. 
Kolekcja jesień-zima 2020 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 6 bohaterek prezentujących kolekcję jesień-zima 2020. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski. We wrześniu 2020 zostanie uruchomiona specjalna platforma do dokonywania zgłoszeń do kolejnej edycji projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.

W odsłonie jesienno-zimowej wystąpiły:

Ilona Adamska – ma za sobą przygodę z koszykówką, była też modelką, a dzisiaj… No właśnie, gdyby zadać pytanie, co zawodowo robi Ilona Adamska, łatwiej byłoby chyba odpowiedzieć, czego nie robi. Wydaje popularne czasopismo Law Business Quality, prowadzi kilka portali, pisze książki, organizuje biznesowe konkursy i gale, ale przede wszystkim integruje. Marzy o tym, by być polską Oprah Winfrey inspirującą kobiety do walki o siebie, o własną tożsamość i rozwój. Wierzy, że z pomocą Boga, któremu powierzyła swoje życie, jej marzenie się spełni.
Angelika Chrapkiewicz-Gądek – mieszka w Krakowie, uwielbia podróże, jest mówcą inspiracyjnym i trenerem osobistym. Czy można zdobywać szczyty, mimo rdzeniowego zaniku mięśni? Angelika Chrapkiewicz – Gądek udowadnia, że choroba w niczym nie przeszkadza, jeśli ma się odpowiednią motywację, determinację i dobrych ludzi wokół siebie. Wtedy można zdobywać szczyty, zarówno te górskie, dosłowne, jak i te w ujęciu metaforycznym, do których droga wytyczana jest przez los, marzenia i hart ducha.
Marta Klepka – Dyrektor hotelu Blow Up Hall 5050, inicjatorka i organizatorka konferencji #byckobietaontour. Jesteś idealna, kiedy nie musisz robić niczego na pokaz, dla taniego poklasku. Kiedy żyjesz tak jak lubisz, tak jak czujesz, kiedy możesz odpuścić, pozwolić sobie na gorszy dzień. Jesteś idealna, kiedy wiesz, że masz te 5 kg więcej, ale nie przesłania ci to życia. Taką filozofię życia ma Marta Klepka, wychowanka Grażyny Kulczyk, na co dzień dyrektor hotelu Blow Up Hall 5050 w Poznaniu, a po godzinach inicjatorka szeregu działań na rzecz rozwoju zawodowego kobiet.
Joanna Parafianowicz – Pani Adwokat z Warszawy. „Dziękuję za poradę, abym zamknęła Pokój Adwokacki – nie zrobię tego, bo niezależnie od poglądów niektórych z Was od dobrych kilku lat pokazuję w nim, że adwokat potrafi przemówić ludzkim głosem. Dla wielu osób to ważne”. Ten cytat, pochodzący z bloga Pokój Adwokacki, idealnie charakteryzuje jego autorkę, adwokat Joannę Parafianowicz, która propaguje etos prawniczy, przełamuje stereotypy, piętnuje przywary zawodu i pokazuje jego prawdziwe oblicze.
Natalia Wodyńska-Stosik – Prawniczka, propagatorka zdrowego stylu życia, triathlonistka amatorka. T jak treningi, R jak rodzina, I jak inspiracje. Te trzy litery i hasła definiują Natalię Wodyńską – Stosik, znaną w sieci przez całe rzesze sympatyków jako TriMama. Gdy dostała od losu drugie życie, wiedziała, że nie będzie ono miało takiego znaczenia, jeśli nie rozmnoży dobra, którego doświadczyła od ludzi w czasie choroby. Dziś sama jest posłańcem dobra, siewcą pozytywnej energii, dostarczycielką motywacji i wzorem do naśladowania dla tysięcy kobiet w całej Polsce.
Sylwia Zarzycka – Prezes Fundacji Między Niebem a Ziemią. Nie ma piękniejszej miłości niż miłość rodziców do chorych dzieci – tak twierdzi Sylwia Zarzycka, radca prawny i prezes Fundacji Między Niebem a Ziemią. Przypadkowe spotkanie z mamą nieuleczalnie chorej dziewczynki zmieniło jej życie na zawsze. Jak sama mówi, nadało jej życiu sens i wartość, bo tym jest dla niej pomoc dzieciom, dla których nie ma ratunku i rodzinom, które dla swoich dzieci poświęciły wszystko.

Polecane artykuły

Kobieta

Bezpieczeństwo i powikłania zabiegów medycyny estetycznej

W medycynie estetycznej nie ma zabiegów stuprocentowo bezpiecznych. Jedne są mniej ryzykowne, inne bardziej, a  bezpieczeństwo wszystkich zależy od kilku czynników. Jak więc ustrzec się niepotrzebnych powikłań i rozsądnie korzystać z dobrodziejstw medycyny estetycznej?

Box Automaniaka

Jak przygotować się do zakupu taniego OC?

Kierowcy porównujący ubezpieczenia OC przed zakupem, mogą liczyć na oszczędności. Zobacz, jak przygotować się do zakupu OC i co zrobić, by nie przepłacić. Koszty z tytułu ubezpieczenia OC są bardzo różne. Dlatego tak ważne jest

fot. materiały prasowe
Kobieta

Analiza kolorystyczna – typ Pani Zima

Czym jest analiza kolorystyczna? W prostych słowach to paleta barw odpowiednio dobrana do każdej osoby. Według najprostszego schematu, urodę dzieli się na 4 typy: wiosna, lato, jesień i zima. Dzięki