Kobiety dla Kobiet

Od blisko czterdziestu lat październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Co roku diagnozę słyszy prawie 20 tys. Polek – rak piersi wykrywany jest na świecie co 15 sekund, ale rozpoznany we wczesnym stadium, może być całkowicie uleczalny. Dzięki nowoczesnym terapiom nawet pacjentki, u których nowotwór jest w zaawansowanym stadium, mogą przeżyć wiele lat i pomimo choroby, cieszyć się dobrą jakością życia.

Luksusowa marka odzieżowa Patrizia Aryton włącza się do obchodów Różowego Października, chcąc zwiększyć świadomość klientek związaną z istotnością profilaktyki, ale również pokazując, gdzie po przebytej chorobie mogą znaleźć pomoc w odnalezieniu drogi do lepszego samopoczucia i celebracji kobiecości. Z akcją wiąże się sprzedaż trzech specjalnie na tę okazję zaprojektowanych t-shirtów, które powstały we współpracy Patrizia Aryton z AmazINK. Część zysku ze sprzedaży zostanie przekazana fundacjom wspierającym kobiety walczące z rakiem piersi – Onkoklub Kopernik oraz OmeaLife. Limitowaną serię t-shirtów zdobią ilustracje autorstwa Anny Haralewicz, Mai Dobrowolskiej oraz Sylwii Dobrowolskiej. Każda reprezentuje odmiennym styl, charakterystyczną kreskę i kolorystykę, przekazując w ten sposób całą gamę różnorodnych odczuć i emocji, które będą nam towarzyszyć przez cały Różowy Październik.

Ten wspólny projekt Patrycji Cierockiej-Szumichory, dyrektorki kreatywnej marki Patrizia Aryton oraz Sylwii Dobrowolskiej i dr Sylwii Nawrot – twórczyń AmazINK Areola, specjalistek w dziedzinie mikropigmentacji medycznej i mikronakłuwania – jest doskonałym przykładem solidarnego działania pod hasłem ‘kobiety dla kobiet’. Dzięki autorskiej metodzie AmazINK Areola w niezwykle realistyczny sposób odtworzyć można wygląd otoczki i brodawki piersiowej – zabiegi te przynoszą ulgę i dodają pewności siebie kobietom, które przeszły walkę z rakiem piersi. Obie Sylwie zostały w tym roku bohaterkami akcji marki Patrizia Aryton “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, a projekt Patrizia Aryton x AmazINK Areola jest zwieńczeniem tej współpracy.

Sylwia Dobrowolska i Sylwia Nawrot mówią, że “działają na styku medycyny i sztuki”. Są pełne temperamentu, zdeterminowane do działania, zaangażowane, zmieniają świat wokół siebie na lepsze. Mądre, silne, wielowymiarowe, tak jak wielowymiarowa jest kobieta marki Patrizia Aryton.

– „Kobiety, z którymi współpracujemy doskonale zdają sobie sprawę, że dostały od losu drugą szansę, więc mają w sobie ogrom energii. Są pełne życia, wiedzą, jak czerpać z niego garściami, jak je doceniać. Temat, choć delikatny, daje nam mnóstwo pozytywnej energii, ponieważ dla Pań z problemami onkologicznymi jesteśmy ostatnim etapem w chorobie. Robiąc wczoraj brodawkę piersiową usłyszałam: „Mając takie brodawki zapomniałam, że byłam chora”. Panie wychodząc od nas czują się kompletne i zdrowe. My nie mamy pracy, my mamy pasję. Każdemu życzę, by doświadczał takich emocji.” – mówi Sylwia Dobrowolska.

W sesji do wspólnego projektu marki Patrizia Aryton i AmazINK wystąpiła amazonka – Justyna Madalińska-Waloch, która również korzystała z autorskiej metody opracowanej przez Sylwię Dobrowolską i Sylwię Nawrot.

Justyna straciła pierś wraz z brodawką w 2014 roku , w 2017 roku zdecydowała się ją odzyskać. „Zachorowałam na raka piersi w październiku 2014r., w grudniu poddałam się operacji usunięcia piersi z jednoczesną rekonstrukcją. Pierwszą pigmentację miałam w marcu 2017r. i …

Już niczego mi nie brakuje, teraz czuje się kobieco. Moja pierś stała się idealna! Mała brodawka, a ogrom szczęścia. Poczułam się kompletna”.

PATRIZIA ARYTON to polska marka ekskluzywna, która od ponad 30 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów.

Polecane artykuły

męska fryzura ułożona za pomocą pasty do właosów
Kosmetyka & Kosmetologia

Pasta do włosów – kiedy i jak stosować?

Pasta do włosów kojarzy się z kosmetykiem do stylizacji fryzury dla mężczyzn, ponieważ jest najlepsza do stosowania na krótkie włosy. Jak wybrać odpowiednią dla siebie i jak ją stosować? Zapraszamy do artykułu. Właściwości

Eko Strefa

Jak zabezpieczyć dom przed smogiem?

Smog stanowi poważne zagrożenie dla naszego zdrowia oraz środowiska, dlatego powinniśmy odpowiednio się przed nim zabezpieczyć? Jak zadbać o świeże powietrze w naszym mieszkaniu? Z jakich rozwiązań możemy skorzystać? Wraz

Box Automaniaka

Ubezpieczenia OC i AC – jak płacić mniej?

Płacisz dużo za obowiązkowe OC, a Twój agent twierdzi, że to najniższa możliwa cena? Wiesz, że AC warto wykupić, jednak jest ono dla Ciebie zbyt drogie? Czy słyszałeś o tym, że nabywając obie polisy w pakiecie,