Kobiety Kobietom w Sephora

Program „Sukces To Ja”

W program „Sukces TO JA” zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 UU poszukujących wiedzy i porad niezbędnych do rozwoju zawodowego. Sieć lokalnych Ambasadorek programu „Sukces TO JA” obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.

To dla nas ogromny zaszczyt i wielka radość, po raz kolejny wspólnie z Sephora działać na rzecz zmiany kawałka świata. Aktywizacja zawodowa kobiet, jest niezwykle ważna z punktu widzenia budowania poczucia bezpieczeństwa i wolności wyboru kobiety. Własna portmonetka pozwala żyć godnie nie będąc uzależnioną od innych, żyć zgodnie ze swoimi wartościami – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Więcej o projekcie www.sukcestoja.pl

Kobiety Kobietom w Sephora

Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet – to symboliczny dzień, który składnia do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspiruje, uczy i podpowiada jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Sephora pomaga też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up’ów kosmetycznych w projekcie Sephora Stands Accelerate.
Czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant limitowanych produktów dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.
Limitowaną kolekcję tworzą:
Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl. Limitowany Box Sephora Favorites dostępny będzie również (od 14 marca) w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce.

Polecane artykuły

Najpopularniejsze treningi online 2020_infografika
Mężczyzna

Które treningi on-line wybieraliśmy w 2020?

2020 był pod wieloma względami rokiem innym niż wszystkie. Zmusił nas m.in. do zmiany przyzwyczajeń pod kątem form aktywności fizycznej. Zamknięte siłownie, kluby fitness czy baseny spowodowały, że częściej decydowaliśmy się

wspólne gotowanie
Dziecko

Rodzinna edukacja żywieniowa w kuchni

Wspólne gotowanie to jeden ze sposobów na spędzenie miłego, rodzinnego czasu w domu. Poza poznawaniem nowych smaków, może mieć ono jeszcze jedną istotną wartość np. być formą edukacji żywieniowej. Zdobywanie