Koch Optical wspiera polskie marki

W Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi odbyła się 6 edycja pokazu Marka Wspiera Markę. To projekt zainicjowany przez Annę Szubert z Brand Polska. Łódzka edycja była współorganizowana przez Województwo Łódzkie.

Justyna i Andrzej Kochańscy z firmy Koch Optical po raz pierwszy zaprezentowali okulary ANA HICKMANN na pokazie mody.
Do współpracy zaprosiła ich marka ubrań COSEL wraz z kolekcją Królowa Natura.
Idea Marka Wspiera Markę narodziła się w Gdyni, a pomysłodawczynią i inicjatorką tego wyjątkowego pokazu – Anna Szubert. Jej celem jest  promocja mody, młodych projektantów i początkujących marek modowych.   Wydarzenie przyciąga szeroko pojęty biznes, reprezentujący również  sektory „pozamodowe”, ale także kupców, media ogólnopolskie i branżowe,  influencerów oraz wszystkich pasjonatów mody.
Koch Optical to wyłączny dystrybutor okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych takich marek jak Ana Hickmann (prezentowana na pokazie) oraz Retro Milano, Paris, LA, London.

www.kochoptical.pl





 

Polecane artykuły

Kobieta

Ponętne usta i ciekawe fakty

Jedną z cech, które uznajemy na wyznacznik młodego wyglądu i zdrowia są ponętne i pełne usta. Piękne usta powinny być nawilżone, napięte i pociągające. Nie oznacza to wcale, że atrakcyjne usta muszą być bardzo

Box Automaniaka

Czy Ty też spieszysz się na weekendowy wyjazd?

I to spieszysz na tyle, że zanim dojedziesz na miejsce, masz już dość? Warto pamiętać, że każdy wyjazd zaczyna się już wtedy, gdy wychodzimy z domu z walizką. Nawet jeśli od razu siadamy za kółkiem i to na wiele