Koch Optical wspiera polskie marki

W Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi odbyła się 6 edycja pokazu Marka Wspiera Markę. To projekt zainicjowany przez Annę Szubert z Brand Polska. Łódzka edycja była współorganizowana przez Województwo Łódzkie.

Justyna i Andrzej Kochańscy z firmy Koch Optical po raz pierwszy zaprezentowali okulary ANA HICKMANN na pokazie mody.
Do współpracy zaprosiła ich marka ubrań COSEL wraz z kolekcją Królowa Natura.
Idea Marka Wspiera Markę narodziła się w Gdyni, a pomysłodawczynią i inicjatorką tego wyjątkowego pokazu – Anna Szubert. Jej celem jest  promocja mody, młodych projektantów i początkujących marek modowych.   Wydarzenie przyciąga szeroko pojęty biznes, reprezentujący również  sektory „pozamodowe”, ale także kupców, media ogólnopolskie i branżowe,  influencerów oraz wszystkich pasjonatów mody.
Koch Optical to wyłączny dystrybutor okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych takich marek jak Ana Hickmann (prezentowana na pokazie) oraz Retro Milano, Paris, LA, London.

www.kochoptical.pl





 

Polecane artykuły

fot. polbruk
Eko Strefa

Beton to styl i nowoczesność!

Beton króluje niepodzielnie w realizacjach współczesnych budynków. Architekci korzystają z niego również przy projektowaniu przydomowych ogrodów czy miejsc publicznych. Za nawierzchnią wykonaną z kostki lub płyt betonowych przemawiają nie tylko jej trwałość,

Kobiece Rozmowy

Sławomira Pochylska: To spokój daje nam moc

Czy rzeczywiście mężczyzna to ROZUM, a kobieta to INTUICJA? Sławomira Pochylska zaprzecza tym stereotypom. Z wykształcenia matematyk, informatyk, zarządca nieruchomości, z zamiłowania natomiast filozof matematyki i fizyk kwantowym. Nam opowiada o swojej karierze