Koch Optical wspiera polskie marki

W Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi odbyła się 6 edycja pokazu Marka Wspiera Markę. To projekt zainicjowany przez Annę Szubert z Brand Polska. Łódzka edycja była współorganizowana przez Województwo Łódzkie.

Justyna i Andrzej Kochańscy z firmy Koch Optical po raz pierwszy zaprezentowali okulary ANA HICKMANN na pokazie mody.
Do współpracy zaprosiła ich marka ubrań COSEL wraz z kolekcją Królowa Natura.
Idea Marka Wspiera Markę narodziła się w Gdyni, a pomysłodawczynią i inicjatorką tego wyjątkowego pokazu – Anna Szubert. Jej celem jest  promocja mody, młodych projektantów i początkujących marek modowych.   Wydarzenie przyciąga szeroko pojęty biznes, reprezentujący również  sektory „pozamodowe”, ale także kupców, media ogólnopolskie i branżowe,  influencerów oraz wszystkich pasjonatów mody.
Koch Optical to wyłączny dystrybutor okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych takich marek jak Ana Hickmann (prezentowana na pokazie) oraz Retro Milano, Paris, LA, London.

www.kochoptical.pl





 

Polecane artykuły

Eko Strefa

Naturalny świat włosów

Nasz rynek jest zalany ofertami farb do koloryzacji, które powstają z tanich i toksycznych substancji. Powodują one nie tylko odczyny alergiczne, ale także mają działanie m.in. na nasz układ hormonalny. Wpływają na uszkodzenie struktury

fot. herbalife nutrition
Mężczyzna

Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach?

Nowy Rok to ważny dla nas moment – czas podsumowań, ale także planów i postanowień. Z badań CBOS wynika, że ponad połowa Polaków ma noworoczne postanowienia. Dotyczą one wielu sfer życia