Koch Optical wspiera polskie marki

W Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi odbyła się 6 edycja pokazu Marka Wspiera Markę. To projekt zainicjowany przez Annę Szubert z Brand Polska. Łódzka edycja była współorganizowana przez Województwo Łódzkie.

Justyna i Andrzej Kochańscy z firmy Koch Optical po raz pierwszy zaprezentowali okulary ANA HICKMANN na pokazie mody.
Do współpracy zaprosiła ich marka ubrań COSEL wraz z kolekcją Królowa Natura.
Idea Marka Wspiera Markę narodziła się w Gdyni, a pomysłodawczynią i inicjatorką tego wyjątkowego pokazu – Anna Szubert. Jej celem jest  promocja mody, młodych projektantów i początkujących marek modowych.   Wydarzenie przyciąga szeroko pojęty biznes, reprezentujący również  sektory „pozamodowe”, ale także kupców, media ogólnopolskie i branżowe,  influencerów oraz wszystkich pasjonatów mody.
Koch Optical to wyłączny dystrybutor okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych takich marek jak Ana Hickmann (prezentowana na pokazie) oraz Retro Milano, Paris, LA, London.

www.kochoptical.pl





 

Polecane artykuły

Gabinety & Kliniki Medycyny Estetycznej

MEZODERM – szkolenia kosmetyczne

MEZODERM sp. z o. o. to firma szkoleniowa, która powstała dzięki wysiłkom profesjonalnych trenerów z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu seminariów, pokazów i szkoleń kosmetycznych dla największych marek kosmetyki profesjonalnej dostępnych w Polsce.

Sephora nawiązała współpracę z Fundacją "Nasza Ziemia"
Eko Strefa

Sephora nawiązała współpracę z Fundacją „Nasza Ziemia”

Sephora od lat prowadzi działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Elementem tej strategii jest m.in. działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko. Do projektów znanych już polskim klientom, takich

Kobieta

Weź się zbadaj! #cytologiczne – Gala finałowa!

We wtorek, 6 marca, w urokliwym miejscu – Małej Warszawie, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca IX edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa”. Jej inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja