Koch Optical wspiera polskie marki

W Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi odbyła się 6 edycja pokazu Marka Wspiera Markę. To projekt zainicjowany przez Annę Szubert z Brand Polska. Łódzka edycja była współorganizowana przez Województwo Łódzkie.

Justyna i Andrzej Kochańscy z firmy Koch Optical po raz pierwszy zaprezentowali okulary ANA HICKMANN na pokazie mody.
Do współpracy zaprosiła ich marka ubrań COSEL wraz z kolekcją Królowa Natura.
Idea Marka Wspiera Markę narodziła się w Gdyni, a pomysłodawczynią i inicjatorką tego wyjątkowego pokazu – Anna Szubert. Jej celem jest  promocja mody, młodych projektantów i początkujących marek modowych.   Wydarzenie przyciąga szeroko pojęty biznes, reprezentujący również  sektory „pozamodowe”, ale także kupców, media ogólnopolskie i branżowe,  influencerów oraz wszystkich pasjonatów mody.
Koch Optical to wyłączny dystrybutor okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych takich marek jak Ana Hickmann (prezentowana na pokazie) oraz Retro Milano, Paris, LA, London.

www.kochoptical.pl





 

Polecane artykuły

1_Slider

Historia św. Walentego a walentynki? Mit czy kit?

Wielu z nas, w natłoku codziennych obowiązków zapomina o okazywaniu uczuć swojej drugiej połowie. Walentynkowy wieczór stał się niejako momentem przypominającym o powinnościach wobec ukochanej osoby. To także czas, w którym celebrujemy