Konferencja marki Clarena – relacja z imprezy

  1. CLARENA_nowościmarca 2016 w Warszawie, w zielonych wnętrzach restauracji LIF odbyła się konferencja prasowa marki CLARENA. Podczas spotkania goście mogli zapoznać się z nowościami produktowymi marki. Zaprezentowano:

 SNAIL MUCIN CREAM – nowość w linii POISON, przełom w regeneracji skóry: wielozadaniowy krem wykorzystujący właściwości śluzu szczęśliwego ślimaka.

&

O2XY INFUSION LINE – nową linię kosmetyków zwiększającą dotlenienie skóry, z dotychczas największą znaną ilością aktywnego tlenu w kosmetykach.

Gości przywitała Aleksandra Popławska, specjalista ds. e-marketingu marki Clarena oraz Katarzyna Kosieradzka, PR manager marki Clarena. Sylwia Rząca, koordynator działu szkoleń Clarena, wprowadziła zebrane osoby w świat marki oraz opowiedziała o nowych kosmetykach.
Dodatkową atrakcją spotkania było wspólne tworzenie wyjątkowego kremu z linii Poison – 60 Seconds Snake Cream z syntetycznym jadem węża o działaniu botoksopodobnym. Cały proces tworzenia kosmetyku przebiegał z pomocą i pod czujnym okiem dwóch technologów marki Clarena, które na co dzień pracują w laboratorium firmy – Janiny Rachubik oraz Barbary Matos. Goście mieli niezwykłą okazję zobaczyć z bliska jak wygląda tworzenie kremu od podstaw z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu. Gotowy, jeszcze ciepły krem, zabrali ze sobą w małych słoiczkach.
SNAIL MUCI CREAM Z POISON LINE jest już dostępny w sprzedaży. Natomiast nowa linia O2XY INFUSION Z AKTYWNYM TLENEM do cery szarej i zmęczonej, pojawi się na rynku
1. kwietnia 2016.
Odwiedź naszą galerię zdjęć na Facebooku!
Clarena_konferencja6
beauty mission clarena
beauty mission clarena1

Polecane artykuły

Mężczyzna

Air Jordan – model kultowych butów koszykarskich

Michael Jordan jest już legendą koszykarskiego i sportowego świata. Zdobywał największe laury na boiskach, zagrał w filmie i wypuścił na rynek butów sportowych swoje własne obuwie koszykarskie – Air Jordan.

fot. overview
Kobieta

Co polscy projektanci szykują na wiosnę?

W czasach przewagi kultury masowej warto docenić oryginalność i niepowtarzalność. Temu celowi sprzyja organizowany już po raz drugi przegląd trendów polskich projektantów OVERVIEW. Organizatorzy imprezy zaznaczają, że zależy im na promowaniu