Męska Marka Roku 2018 pod patronatem Beauty Mission


Ruszyła II edycja ogólnopolskiego projektu Męska Marka Roku w którym wyróżniane, promowane i rekomendowane są najlepsze produkty, usługi i rozwiązania stworzone specjalnie z myślą o mężczyznach. 
Do udziału w plebiscycie zapraszamy firmy, których produkty są nieodzownym elementem męskiego świata – wysokiej jakości, bezkonkurencyjne i jedyne w swoim rodzaju. Najlepsi otrzymują tytuł Męska Marka Roku oraz pakiet świadczeń promocyjnych dla nagrodzonej marki.
Premierowa edycja plebiscytu spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony biznesu, show biznesu i mediów. Spośród bardzo dużej ilości wszystkich zgłoszeń w gronie wyróżnionych firm znaleźli się liderzy rynku w swoich branżach, przedstawiciele zarówno międzynarodowych koncernów jak również polskich firm, wyróżnionych i nagrodzonych na trud i wysiłek wkładany w nieustanny rozwój, podnoszenie standardów oraz kreowanie najlepszych rozwiązań na rynku.
Laureaci projektu Męska Marka Roku zostali zaprezentowani na finałowej Gali z udziałem przedstawicieli biznesu, show biznesu i mediów, która odbyła się pod koniec 2017 w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Lista zwycięzców plebiscytu trafiła do mediów, nagrodzone firmy są również przedstawione w katalogu najlepszych marek dostępnym na stronie projektu: www.meskamarkaroku.pl/laureaci/
Kapitułę projektu Męska Marka Roku tworzą jego Ambasadorzy. Wśród nich znaleźli się Karol Strasburger, Michał Będźmirowski, Mikołaj Krawczyk, Maciej Orłoś, Tomasz Ciachorowski, Andrzej Wrona, Maciej Dolega, Michał Nickel, Kuba Przygoński, Sebastian Wyszyński!
Firmy zainteresowane zgłoszeniem, które chciałyby zaprezentować swoją ofertę oraz ubiegać się o wyróżnienie i tytuł Męskiej Marki Roku 2018, zapraszamy do kontaktu. (meskamarka@meskamarkaroku.pl )
Liczba miejsc w każdej kategorii jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Polecane artykuły

fot. lacrime doro
Gadżety

Lacrime d’Oro – biżuteria z charakterem!

Cenisz sobie nowoczesność, klasę i styl? Szukasz sposobu na podkreślenie własnej, niepowtarzalnej osobowości? Jeśli tak – biżuteria nowej polskiej marki – Lacrime D’oro – została stworzona właśnie dla

Kobiece Rozmowy

Zabawa modą to jak tworzenie dzieła

Izabella Markiewicz, założycielka Butik Caffe i Mobilnego Butiku, stylistka, miłośniczka podróży i dobrej kuchni opowiada o tym, dlaczego Polska nie jest gotowa na bycie „trendy” i dlaczego tak rzadko korzystamy z usług osobistej

Bez kategorii

Wady zgryzu i krzywe zęby – jak je leczyć?

Brak prostych zębów często postrzegany jest jako coś nieestetycznego. Obniża samoocenę czy wprawia w zakłopotanie podczas uśmiechania się. Krzywe zęby to jednak nie tylko problem natury estetycznej. Nierówne zęby mogą również