#Naturalnie Razem, GARNIER – Relacja ze spotkania z marką

garnier, fot. materiały prasowe

Historia marki GARNIER od ponad 100 lat opiera się na sile składników pochodzenia naturalnego, innowacyjnych technologiach oraz skutecznych formułach. Dziś, w dobie zmieniającego się świata, marka podkreśla swoje zaangażowanie i podjęte działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
Marka wierzy w ideę #NATURALNIERAZEM i pod tym hasłem zorganizowała wyjątkową konferencję.

garnier, fot. materiały prasowe
 #NATURALNIERAZEM to idea wyrażająca przede wszystkim niezwykłą synergię składników pochodzenia naturalnego i skuteczności formuł produktów marki Garnier. Marka docenia również naturalną potrzebę bliskich relacji, siłę przyjaźni i radości bycia razem, co wyraża poprzez dobór Ambasadorów swoich produktów.
5 czerwca 2019 roku w Centrum Praskim Koneser odbyło się spotkanie pod hasłem #NATURALNIERAZEM. Tematem przewodnim wydarzenia była trwająca już transformacja marki oparta na trzech fundamentach:
innowacyjności pod kątem naturalności produktów, zrównoważonym pozyskiwaniu składników oraz ochronie środowiska. Spotkanie było też znakomitą okazją do przedstawienia Ambasadorek GARNIER: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, które są twarzami linii farb GARNIER Color Naturals, a od czerwca tego roku również żelu nawilżającego Hyaluronic Aloe Jelly.
Gości oficjalnie przywitali przedstawiciele marki Garnier: Katarzyna Chaber-Osińska (Communication Director), Sylwia Rosik (Marketing Director Skin Care) oraz Rafał Szablicki (Marketing Director Haircare and Haircolor), by następnie odkryć przed zaproszonymi Gośćmi – mediami i influencerami – świat GARNIER, naturalnie.
Na poczet wydarzenia marka zbudowała ZIELONY ŚWIAT GARNIER w pełni stworzony z materiałów z recyklingu i ponownie nadających się do przetworzenia. Wyjątkowa przestrzeń, oddająca ideę transformacji marki, składała się z 7 stref tematycznych. Każda z nich pozwalała nie tylko poznać, ale i poczuć na własnej skórze wyjątkowe formuły i bogactwo składników naturalnych, jak również dowiedzieć się o szczegółach programów zrównoważonego rozwoju i działaniach GARNIER na poczet ochrony środowiska.
Wydarzenie podzielono na 7 stref tematycznych:

  • GARNIER Hyaluronic Aloe Jelly, prezentującą koncepcję najnowszej linii pielęgnacyjnej – lekkiego żelu nawilżającego opartego na wyjątkowym połączeniu organicznego aloesu i kwasu hialuronowego, stanowiących sekret wyjątkowego nawilżenia.
  • GARNIER Color Naturals, strefę koloryzacji.

Obie strefy łączyła obecność Ambasadorek tych linii: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz.

  • GARNIER Botanic Therapy, w której zaproszeni Goście oddawali się przyjemności przyrządzania śniadania na bazie głównych składników linii Botanic Therapy Mleczko kokosowe i Makadamia.
  • GARNIER Bio, strefę prezentującą najnowszą koncepcję produktów BIO na bazie sześciu precyzyjnie dobranych roślin. Linia BIO powstała
    z pełnym poszanowaniem procesu pozyskiwania surowców obejmującym etap ich ekstrakcji i obróbki technologicznej. Strefa BIO była również strefą sztuki, pachnącą lawendą, ze spersonalizowanymi portretami dla każdego z gości.
  • GARNIER Hair Food Aloe Vera, strefę wyjątkowych konsystencji
    i zapachów dla głodnych włosów, w której Goście ćwiczyli umiejętności zręcznościowe, wyławiając swoje ulubione smaki Hair Food.
  • STREFĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWÓJU – poświęconą naturalnym składnikom pozyskiwanym w ramach Programu Zrównoważonego Rozwoju GARNIER. Goście mogli dotknąć i powąchać każdy
    ze składników w jego naturalnej formie oraz dowiedzieć się skąd pochodzą. Program Zrównoważonego Rozwoju obejmuje ochronę nie tylko samych składników (ich naturalnego występowania), ale również wsparcie lokalnych społeczności zaangażowanych w ich uprawę
    i pozyskiwanie.
  • STREFĘ ZIELONEJ FABRYKI, w której Goście mogli porozmawiać
    z przedstawicielami podwarszawskiej fabryki L’Oréal Warsaw Plant
    na temat zrównoważonej produkcji oraz zielonych celów.

Polska Fabryka będąc największą fabryką L’Oréal na Świecie pod względem produkcji ilościowej oraz jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i ekologicznie, zaprezentowała gościom swoje osiągnięcia z zakresu redukcji zużycia wody, ograniczenia zużycia energii i emisji CO2, jak również politykę odpadów, na bazie której, od 2001 roku, 100% odpadów z fabryki dostaje nowe życie.
Zarówno dziennikarze, jak i influencerzy, kierowani naturalną ciekawością, aktywnie spędzali czas w wybranych ZIELONYCH STREFACH, krok po kroku odkrywając ideę #NATURALNIERAZEM z marką GARNIER.
fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
Garnier, fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission
 
 


Polecane artykuły

Mężczyzna

Jak występować publicznie?

Wystąpienia publiczne są integralną częścią życia wielu z nas. Nie trzeba pracować jako polityk, prezenter czy mówca motywacyjny, by przemawiać przed publicznością. W rzeczywistości, nawet wystąpienie przed klasą z prezentacją, czy przemowa podczas zebrania w pracy

masaż, fot, materiały prasowe
Eko Strefa

Profesjonalne masaże – najważniejsze informacje.

Masaże z roku na rok zyskują coraz większe grono sympatyków. Nie sposób się temu dziwić. Tak imponującego wachlarza zalet nie chyba żaden inny zabieg Kto potrzebuje masażu? Współczesna codzienność charakteryzuje

Dziecko

Pierwsza wizyta u stomatologa

  Pierwsza wizyta dziecka u stomatologa to wydarzenie, które zostanie przez nie zapamiętane. Oznacza to, że musimy dołożyć wszelkich starań, aby nie kojarzyło mu się negatywnie, a jednym wspomnieniem nie był dyskomfort oraz ból.Warto o to zadbać,