Historia marki GARNIER od ponad 100 lat opiera się na sile składników pochodzenia naturalnego, innowacyjnych technologiach oraz skutecznych formułach. Dziś, w dobie zmieniającego się świata, marka podkreśla swoje zaangażowanie i podjęte działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
Marka wierzy w ideę #NATURALNIERAZEM i pod tym hasłem zorganizowała wyjątkową konferencję.
#NATURALNIERAZEM to idea wyrażająca przede wszystkim niezwykłą synergię składników pochodzenia naturalnego i skuteczności formuł produktów marki Garnier. Marka docenia również naturalną potrzebę bliskich relacji, siłę przyjaźni i radości bycia razem, co wyraża poprzez dobór Ambasadorów swoich produktów.
5 czerwca 2019 roku w Centrum Praskim Koneser odbyło się spotkanie pod hasłem #NATURALNIERAZEM. Tematem przewodnim wydarzenia była trwająca już transformacja marki oparta na trzech fundamentach:
innowacyjności pod kątem naturalności produktów, zrównoważonym pozyskiwaniu składników oraz ochronie środowiska. Spotkanie było też znakomitą okazją do przedstawienia Ambasadorek GARNIER: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, które są twarzami linii farb GARNIER Color Naturals, a od czerwca tego roku również żelu nawilżającego Hyaluronic Aloe Jelly.
Gości oficjalnie przywitali przedstawiciele marki Garnier: Katarzyna Chaber-Osińska (Communication Director), Sylwia Rosik (Marketing Director Skin Care) oraz Rafał Szablicki (Marketing Director Haircare and Haircolor), by następnie odkryć przed zaproszonymi Gośćmi – mediami i influencerami – świat GARNIER, naturalnie.
Na poczet wydarzenia marka zbudowała ZIELONY ŚWIAT GARNIER w pełni stworzony z materiałów z recyklingu i ponownie nadających się do przetworzenia. Wyjątkowa przestrzeń, oddająca ideę transformacji marki, składała się z 7 stref tematycznych. Każda z nich pozwalała nie tylko poznać, ale i poczuć na własnej skórze wyjątkowe formuły i bogactwo składników naturalnych, jak również dowiedzieć się o szczegółach programów zrównoważonego rozwoju i działaniach GARNIER na poczet ochrony środowiska.
Wydarzenie podzielono na 7 stref tematycznych:
- GARNIER Hyaluronic Aloe Jelly, prezentującą koncepcję najnowszej linii pielęgnacyjnej – lekkiego żelu nawilżającego opartego na wyjątkowym połączeniu organicznego aloesu i kwasu hialuronowego, stanowiących sekret wyjątkowego nawilżenia.
- GARNIER Color Naturals, strefę koloryzacji.
Obie strefy łączyła obecność Ambasadorek tych linii: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz.
- GARNIER Botanic Therapy, w której zaproszeni Goście oddawali się przyjemności przyrządzania śniadania na bazie głównych składników linii Botanic Therapy Mleczko kokosowe i Makadamia.
- GARNIER Bio, strefę prezentującą najnowszą koncepcję produktów BIO na bazie sześciu precyzyjnie dobranych roślin. Linia BIO powstała
z pełnym poszanowaniem procesu pozyskiwania surowców obejmującym etap ich ekstrakcji i obróbki technologicznej. Strefa BIO była również strefą sztuki, pachnącą lawendą, ze spersonalizowanymi portretami dla każdego z gości. - GARNIER Hair Food Aloe Vera, strefę wyjątkowych konsystencji
i zapachów dla głodnych włosów, w której Goście ćwiczyli umiejętności zręcznościowe, wyławiając swoje ulubione smaki Hair Food. - STREFĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWÓJU – poświęconą naturalnym składnikom pozyskiwanym w ramach Programu Zrównoważonego Rozwoju GARNIER. Goście mogli dotknąć i powąchać każdy
ze składników w jego naturalnej formie oraz dowiedzieć się skąd pochodzą. Program Zrównoważonego Rozwoju obejmuje ochronę nie tylko samych składników (ich naturalnego występowania), ale również wsparcie lokalnych społeczności zaangażowanych w ich uprawę
i pozyskiwanie. - STREFĘ ZIELONEJ FABRYKI, w której Goście mogli porozmawiać
z przedstawicielami podwarszawskiej fabryki L’Oréal Warsaw Plant
na temat zrównoważonej produkcji oraz zielonych celów.
Polska Fabryka będąc największą fabryką L’Oréal na Świecie pod względem produkcji ilościowej oraz jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i ekologicznie, zaprezentowała gościom swoje osiągnięcia z zakresu redukcji zużycia wody, ograniczenia zużycia energii i emisji CO2, jak również politykę odpadów, na bazie której, od 2001 roku, 100% odpadów z fabryki dostaje nowe życie.
Zarówno dziennikarze, jak i influencerzy, kierowani naturalną ciekawością, aktywnie spędzali czas w wybranych ZIELONYCH STREFACH, krok po kroku odkrywając ideę #NATURALNIERAZEM z marką GARNIER.
fot. Dorota Oyrzanowska / Beauty Mission