Pako Lorente – czas na casual

Marka znana z kolekcji uosabiających męską elegancję odpowiada na nowe potrzeby swoich Klientów i rynku mody. Pako Lorente wprowadza linię Casual Club – projekty unisex stworzone z myślą o młodym pokoleniu, które garnitury odstawia na dalszy plan stawiając na wygodę i miejski styl. Kolekcja Casual Club została w 100% wyprodukowana i zaprojektowana w Polsce.

Pako Lorente dla większości Polaków stało się synonimem elegancji, a wysoka jakość materiałów, doskonałe krawiectwo oraz unikatowe wzornictwo wyróżnia jej flagowe produkty – garnitury. Z myślą o młodszych Klientach, marka postanowiła przenieść te same wartości do nowej linii – Casual Club. To odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata, w którym coraz częściej garnitury zastępuje streetwear deluxe – świetne wykończone i zaprojektowane limitowane serie ubrań casual. Twórcy marki chcą, aby ich projekty towarzyszyły Klientom we wszystkich ważnych momentach, niezależnie od dress code’u.

Pako Lorente casual club to jednak coś więcej niż sama linia ubrań. To symbol stylu życia, łączącego komfort i najwyższą jakość. Zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce kolekcja Casual Club to limitowana seria uniseksowych bluz z kapturem, longesleevów, t-shirtów oraz spodni dresowych. W pierwszym dropie znajdują się zarówno propozycje dla fanów trendu normcore, w których główny nacisk kładziony jest na monochromatyczne projekty w ciekawym musztardowym kolorze czy zimnym zielonym, jak i typograficzne, biało-czarne rozwiązania, nawiązujące do nazwy linii i wpisujące się w najnowsze światowe trendy.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Natalia Eljaszuk – Head of Visual Communication marki Pako Lorente przy współpracy z Head of Design Department Izabelą Czarzastą. Branding linii Casual Club przygotowała agencja Spot and Dot.

Polecane artykuły

Dziecko

(Nie)bezpieczne składniki kosmetyków – Parabeny

Poglądy na bezpieczeństwo stosowania parabenów były pozytywne przez wiele lat. W chwili obecnej substancje te są powodem licznych kontrowersji i dyskusji na temat ich wpływu na zdrowie. Magdalena Kowalczyk, kosmetolog z Apteki Medicover rozwiewa

Eko Strefa

Dotykaj i Wygrywaj Życie

W październiku br. już po raz siódmy odbędzie się akcja charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. To ważny społecznie projekt łączący w sobie aspekt prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny. Głównym jego celem jest promocja profilaktyki raka

Eko Strefa

Postaw na eco prezenty

Zbliża się czas, w którym z przyjemnością obdarowujemy swoich bliskich i przyjaciół prezentami. To wyjątkowy czas,  w którym możemy w trosce o najbliższych podarować coś, co będzie dla nich zdrowe, organiczne, etycznie pozyskane, nie testowane