Pako Lorente – czas na casual

Marka znana z kolekcji uosabiających męską elegancję odpowiada na nowe potrzeby swoich Klientów i rynku mody. Pako Lorente wprowadza linię Casual Club – projekty unisex stworzone z myślą o młodym pokoleniu, które garnitury odstawia na dalszy plan stawiając na wygodę i miejski styl. Kolekcja Casual Club została w 100% wyprodukowana i zaprojektowana w Polsce.

Pako Lorente dla większości Polaków stało się synonimem elegancji, a wysoka jakość materiałów, doskonałe krawiectwo oraz unikatowe wzornictwo wyróżnia jej flagowe produkty – garnitury. Z myślą o młodszych Klientach, marka postanowiła przenieść te same wartości do nowej linii – Casual Club. To odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata, w którym coraz częściej garnitury zastępuje streetwear deluxe – świetne wykończone i zaprojektowane limitowane serie ubrań casual. Twórcy marki chcą, aby ich projekty towarzyszyły Klientom we wszystkich ważnych momentach, niezależnie od dress code’u.

Pako Lorente casual club to jednak coś więcej niż sama linia ubrań. To symbol stylu życia, łączącego komfort i najwyższą jakość. Zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce kolekcja Casual Club to limitowana seria uniseksowych bluz z kapturem, longesleevów, t-shirtów oraz spodni dresowych. W pierwszym dropie znajdują się zarówno propozycje dla fanów trendu normcore, w których główny nacisk kładziony jest na monochromatyczne projekty w ciekawym musztardowym kolorze czy zimnym zielonym, jak i typograficzne, biało-czarne rozwiązania, nawiązujące do nazwy linii i wpisujące się w najnowsze światowe trendy.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Natalia Eljaszuk – Head of Visual Communication marki Pako Lorente przy współpracy z Head of Design Department Izabelą Czarzastą. Branding linii Casual Club przygotowała agencja Spot and Dot.

Polecane artykuły

Gadżety

Ana Hickmann – stylowa ochrona Twoich oczu

Szukasz kompromisu między zabezpieczeniem wzroku przed szkodliwymi promieniami UV a wizerunkiem odzwierciedlającym najnowsze trendy? Już nie musisz – wszystkie te założenia spełniają okulary marki Ana Hickmann! Latem nasze oczy

siwy mężczyzna, fot. Andrea Piacquadio
Mężczyzna

Osiwieć ze stresu. Czy to możliwe?

Stres stał się obecnie nieodzownym elementem codziennego życia. Różnie sobie z nim radzimy w zależności od naszej odporności psychicznej, umiejętności reagowania na nerwowe sytuacje oraz kondycji organizmu. W umiarkowanej dawce stres