
Zainspirowani różnorodnością i indywidualnością naszych Klientów, postanowiliśmy szeroko otworzyć drzwi naszego spotkania prasowego! Piękno ma wiele twarzy, a każda z nich jest warta odkrycia, dlatego w odrestaurowanym Domu Braci Jabłkowskich, który jest ikona piękna i historii, stworzyliśmy przestrzeń pełną pozytywnej energii oraz inspiracji, w której każdy mógł odkrywać i celebrować swoje unikalne piękno!

SEPHORA HOUSE to nie było tylko miejsce, to było unikalne doświadczenie. Chcieliśmy, aby każdy mógł poczuć się wyjątkowo, w otoczeniu najnowszych trendów, innowacji i najgorętszych nowości kosmetycznych oraz wspólnie z markami, w tym HOT! Markami dostępnymi wyłącznie w perfumeriach Sephora #onlyatsephora doświadczyć wielu odcieni piękna.

Każda strefa została zaprojektowana z myślą o odwiedzających, tak aby mogli swobodnie zgłębiać tajniki pielęgnacji, makijażu, zapachów czy stylizacji włosów, poznać ekspertów Sephora oraz marek współtworzących projekt, eksperymentować, bawić się i cieszyć każdą chwila spędzaną w SEPHORA HOUSE. Przez dwa dni eventu odwiedziło nas blisko dwa tysiące fanów piękna!
Miłośników makijażu przyciągała strefa MAKEUP LAB – w niej spotykali się z makijażystami, którzy odkrywali najgorętsze trendy nadchodzącego sezonu, zdradzali makeupowe ciekawostki i triki oraz w duchu trendów proponowali podkreślenie looku ekspresowym makijażem. Sezon SS’25 zdominowały: – pełna blasku cera ze srebrnym akcentem na oku SILVER GLOSSY – kontrasty miedzy matowym makijażem oczu a metalicznie błyszczącymi ustami METTALIC PASTELS – monochromatyczne otulenie twarzy brązem w szczególności usta i policzki BLONZING MOCHA

Fani rutyn pielęgnacyjnych zatopili się w strefie SKINCARE LAB, w której korzystali z konsultacji z wykorzystaniem innowacyjnego urządzenia „DIGITAL SKIN & SHADE DIAGNOSIS”, które pozwala pogłębić wiedzę na temat indywidualnych potrzeb naszej skory i podpowiada, które produkty będą dla niej idealne. Trendy które były warte poznania to: – KISSABLE LIPS nowe formuły pielęgnacyjne z fokusem na usta – BOOSTING RESILLENCE wzmocnienie dla skory – KOREAN HYPE wielki powrót koreańskiej pielęgnacji z jej unikatowym podejściem do dbania o skore – SKIN TO MAKEUP makijaż dobry dla skory, połączenie zabiegów, formuł upiększających z pielęgnacyjnymi w produktach do makijażu.

Włosomaniacy nie pominęli strefy HAIRCARE LAB – w której najnowsze trendy stylizacyjne spotykały się z najnowszymi technologiami. Z pomocą digitalowego badania skory głowy mogli dowiedzieć się jak najlepiej pielęgnować włosy, a ich unikatowe piękno podkreślali styliści podczas ekspresowej stylizacji. Do wyboru odwiedzających strefę były stylizacje: – SLICED BACK, EASY BRAIDS, 80’sSTYLE

Ci, którzy uwielbiają otulać się zapachem skierowali swoje pierwsze kroki w kierunku przestrzeni FRAGRANCE LAB. Znaleźli w niej inspiracje i trendy ze świata zapachów, ciekawe nuty i nieoczekiwane kompozycje, a z pomocą spersonalizowanej konsultacji dobrali nowy zapach z bogatej oferty Sephora. Trendy warte zauważenia w tym sezonie to: – SMAKOWITE GOURMANDY – KWIATOWY RENESANS – HOŁD DLA NATURY

Strefy laboratoriów uzupełniły przestrzenie dedykowane spotkaniom z ekspertami, czy założycielami marek. W obszarach MASTERCLASS zdobywano wskazówki od najlepszych w branży beauty!

By móc upamiętnić pobyt na terenie SEPHORA HOUSE zaaranżowano również specjalne INSTASPOT PLACES miejsca w których z łatwością uwieczniano chwile spędzone na evencie.

Miłośnicy kina i beauty poświecili chwile na obejrzenie filmu zrealizowanego dla Sephora przez reżyserkę Anastasie Mikova „BEAUTY & BELONGING” to nie tylko film o pięknie, ale przede wszystkim o społeczności – o tym, jak wspólne wartości i różnorodność mogą inspirować oraz łączyć ludzi na całym świecie. Sephora po raz kolejny pokazała, że piękno to coś więcej niż wygląd – to akceptacja, otwartość i tworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się dobrze.
Trzy poziomy SEPHORA HOUSE udostępnione uczestnikom eventu nie mogły pominąć strefy dedykowanej linii kosmetyków Sephora Collection. Naszej LOVE BRAND która wyznacza trendy łącząc świeży, kreatywny, pełen energii wizerunek z dostępną dla każdego, bogatą i różnorodną ofertą najwyższej jakości produktów. Obok niej wykreowano EXCLU & SELECTIVE BRAND ZONE, w której zgromadziliśmy strefy bestsellerowych marek selektywnych oraz najgorętszych marek dostępnych WYŁĄCZNIE W SEPHORA!












Event SEPHORA HOUSE dał możliwość spotkania się z ekspertami ponad 40 marek, odkrywaniu nowości i skorzystaniu z wyjątkowych atrakcji przygotowanych przez Sephora i jej partnerów!
Do zobaczenia przy następnej edycji!

fot. materiały prasowe Sephora Polska