Powrót Kampanii Rare Impact!

SEPHORA i Rare Beauty ogłaszają powrót kampanii Rare Impact, dla uczczenia Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego. SEPHORA ponownie zobowiązuje się do przekazania 100%* dochodu z globalnej sprzedaży produktów Rare Beauty z dnia 10 października, na rzecz Rare Impact.

Celem Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, który przypada corocznie 10 października, jest podniesienie świadomości na temat problemów zdrowia psychicznego na całym świecie i mobilizacja wysiłków na rzecz wsparcia  zdrowia psychicznego.

Czyń dobro

W ślad za sukcesem pierwszego projektu współpracy w roku 2023 – w ramach tegorocznej kampanii, SEPHORA po raz kolejny przekaże 100%* dochodu z globalnej sprzedaży produktów Rare Beauty, w dniu 10 października, na rzecz funduszu Rare Impact Fund, w tym ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i online w 27 krajach, a także w SEPHORA w Kohl’s w Stanach Zjednoczonych.

Rare Impact Fund & SEPHORA

Rare Impact Fund – fundusz stworzony w 2020 roku przez Selenę Gomez, założycielkę i kreatorkę marki Rare Beauty – pełni misję pozyskania 100 milionów dolarów na rzecz organizacji ułatwiających dostęp do usług w zakresie zdrowia psychicznego i edukacji dla młodych osób na całym świecie. W ramach tego zobowiązania Rare Beauty by Selena Gomez przekazuje jeden procent dochodu ze sprzedaży produktów marki bezpośrednio na zasilanie funduszu Rare Impact Fund. Rare Impact Fund pozyskuje dodatkowe fundusze z działalności filantropijnej, od osób prywatnych, partnerów korporacyjnych, takich jak SEPHORA oraz społeczności Rare Beauty. Aktualnie Rare Impact Fund aktywnie udziela wsparcia 26 organizacjom, na pięciu kontynentach, zwiększając dostęp do usług w zakresie zdrowia psychicznego i edukacji dla młodych ludzi.

„Jestem niewiarygodnie wdzięczna mogąc kontynuować naszą współpracę z SEPHORA, z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego” — powiedziała Selena Gomez, założycielka i kreatorka marki Rare Beauty oraz funduszu Rare Impact Fund. „Kiedy stworzyłam Rare Impact Fund, moim celem było ułatwianie dostępu do usług z zakresu zdrowia psychicznego i edukacji dla młodych ludzi — to coś, czego sama potrzebowałam w młodości. Kryzys zdrowia psychicznego nadal dotyka nieproporcjonalnie wielu młodych ludzi, a nasi partnerzy tacy, jak SEPHORA są niezwykle ważni, ponieważ nie tylko sami wierzą w tę misję, ale również przekazują kluczowe fundusze na zwiększanie zasobów opieki nad zdrowiem psychicznym młodych ludzi, którzy jej potrzebują”.

Scott Friedman, Dyrektor Generalny Rare Beauty, podkreślił trwałość siły partnerstwa, dodając: „SEPHORA jest naszym prawdziwym partnerem od momentu powstania  Rare Beauty w 2020 r.  SEPHORA podziela wizję Seleny, aby na nowo zdefiniować rozmowy na temat piękna, stawiając nacisk na samoakceptację. Jesteśmy podekscytowani, mogąc już drugi rok z rzędu, wspólnie z SEPHORA, kontynuować  działania fundraisingowe, mające na celu zasilanie ratującego życie funduszu Rare Impact Fund”.

„Z wielką dumą ponownie angażujemy się w to wyjątkowe partnerstwo z Rare Beauty i Rare Impact Fund. W Sephora przyświeca nam cel, aby promować wizję świata inspiracji i inkluzywności, w którym każdy będzie mógł celebrować własne piękno. Jesteśmy dumni, że udało nam się zbudować społeczność zaangażowanych marek, które podzielają tę wizję i działają zgodnie ze swoimi wartościami. Zaangażowanie Rare Beauty w rozwój zdrowia psychicznego stanowi doskonałą ilustrację tego, jaki wpływ na rzeczywistość może wywierać piękno. W pełni angażujemy się, aby ta inicjatywa odniosła sukces na wszystkich naszych rynkach” – powiedział Guillaume Mott – Prezes i Dyrektor Generalny Sephora.

27 serc

Wykorzystując globalny zasięg Sephora, inicjatywa darowizn zostanie przeprowadzona w  27 krajach takich, jak: Australia, Brazylia, Bułgaria, Kanada, Czechy, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Hongkong SAR, Indie, Indonezja, Włochy, Meksyk, Nowa Zelandia, Filipiny, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Singapur, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Tajlandia, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone.

Rare Beauty i SEPHORA pozostają oddane kulturze przynależności i celebracji tego, co czyni każdego z nas wyjątkowym. Kampania Make A Rare Impact podkreśla ich wspólne zaangażowanie w promowanie inkluzywności i obalanie stygmatów obarczających zdrowie psychiczne.

„Sephora pragnie, aby prestiżowe Piękno stanowiło bezpieczną i przyjazną przestrzeń dla każdego. Jesteśmy dumni, mogąc wykorzystać siłę naszej Marki i globalnej sieci perfumerii oraz kanałów cyfrowych, aby wesprzeć fundusz Rare Impact Fund i jego misję. Ubiegły rok okazał się dużym sukcesem a w tym roku mamy nadzieję wywrzeć jeszcze większy wpływ – dzięki sile naszej zaangażowanej społeczności na całym świecie”, powiedziała Deborah Yeh – Globalna Dyrektor ds. Marketingu, SEPHORA.

Elyse Cohen, Wiceprezes ds. Wpływu Społecznego i Inkluzywności w Rare Beauty oraz Prezes Rare Impact Fund, powiedziała: „Połączenie sił z SEPHORA w ramach kampanii Make A Rare Impact, drugi rok z rzędu, stanowi wyraz naszych wspólnych wartości i ciągłego zaangażowania w walkę na rzecz zdrowia psychicznego młodych ludzi. Jesteśmy dumni z naszej współpracy z SEPHORA. Dzięki temu wsparciu Rare Impact Fund poczynił znaczące postępy, średnio rocznie wywierając wpływ na życie ponad miliona młodych ludzi i funkcjonowanie ponad 1000 systemów edukacyjnych na całym świecie”.

Więcej informacji na temat funduszu Rare Impact znajdziesz na stronie: rareimpactfund.org.

*Maksymalnie do dwustu tysięcy euro na terenie Azji Południowo-Wschodniej, Oceanii i Indii, oferowanych przez Sephora jako podmiot komercyjny; oraz 50 000 dolarów hongkońskich w Hongkongu.


O SEPHORA

Sephora to wiodąca na świecie, prestiżowa detaliczna marka beauty. Zatrudniając 52 000 pracowników pełnych pasji dla piękna, którzy działają w 34 krajach, Sephora łączy klientów i marki kosmetyczne, tworząc najbardziej zaufaną i dynamiczną społeczność beauty na świecie. Z naszej globalnej, wielokanałowej sieci, obejmującej ponad 3000 perfumerii stacjonarnych i kultowych sklepów flagowych oraz platformy cyfrowe i e-commerce, korzysta wysoce zaangażowana społeczność setek milionów fanów piękna, na których w każdym punkcie kontaktu czekają spersonalizowane, immersywne doświadczenia.

Za sprawą portfolio obejmującego blisko 500 marek i naszą własną markę – Sephora Collection oferujemy najbardziej unikalną i różnorodną gamę prestiżowych produktów beauty, dostosowanych do potrzeb naszych klientów – od zapachów po makijaż, pielęgnację włosów, pielęgnację skóry i znacznie więcej –  nieustannie na nowo tworząc wizję świata prestiżowego piękna.

Od powstania Sephora w 1969 roku w Limoges we Francji a od roku 1997 w ramach koncernu LVMH nieustająco rewolucjonizujemy branżę prestiżowego detalicznego handlu kosmetykami. Dziś nadal walczymy z konwenansami, kontynuując naszą misję poszerzania horyzontów postrzegania piękna i wydobywania tego, co czyni każdego z nas niepowtarzalnym.

O RARE IMPACT FUND

Fundusz Rare Impact Fund został założony przez Selenę Gomez w ramach jej zaangażowania w walkę o uznanie wagi zdrowia psychicznego. Jeden procent dochodu z całkowitej sprzedaży produktów Rare Beauty jest przekazywany na rzecz funduszu Rare Impact Fund. Rare Beauty pozyskuje również dodatkowe fundusze z działalności filantropijnych, od osób prywatnych, partnerów korporacyjnych i społeczności Rare Beauty. Fundusz Rare Impact wspiera organizacje, które ułatwiają dostęp młodych ludzi do usług z zakresu zdrowia psychicznego na całym świecie. Sponsorem fiskalnym funduszu Rare Impact Fund  jest Hopewell Fund – amerykańska publiczna organizacja charytatywna o statusie 501(c)(3). Aby dowiedzieć się więcej na temat funduszu Rare Impact Fund, odwiedź stronę rareimpactfund.org.

O RARE BEAUTY

Założycielka i kreatorka marki – Selena Gomez – wierzy, że każdy z nas jest wyjątkowy i niepowtarzalny. W dzisiejszych czasach zbyt wiele osób wpada w pułapkę nierealnych oczekiwań piękna, które są niemożliwe do osiągnięcia. Marka Rare Beauty celebruje to, kim jesteś i co sprawia, że się wyróżniasz. To makijaż, w którym czujesz się dobrze, bez ukrywania tego, co czyni Cię wyjątkowym. Makijaż służy nam do kształtowania pozytywnego dialogu na temat piękna, samoakceptacji i zdrowia psychicznego. Zależy nam, aby wszyscy nie tylko postrzegali siebie w pozytywny sposób, ale również czuli się autentycznie połączeni ze sobą nawzajem i byli przez to mniej samotni. W Polsce marka Rare Beauty jest dostępna wyłącznie w Sephora.

Polecane artykuły

Gadżety

212 VIP Wild Party by Carolina Herrera

NARODZINY ZAPACHU 212 VIP WILD PARTY: W HOŁDZIE TANECZNEJ IMPREZIE Świeże, szalone i eleganckie zapachy 212 VIP WILD PARTY to najnowsze edycje zapachów dla Niej i dla Niego narodzonych

Box Automaniaka

Mitsubishi w Superute 2019

Wyścigowa wersja Mitsubishi L200 nowej generacji wystartuje w australijskiej serii Superute w sezonie 2019 Mitsubishi L200 (Triton) od lat ma bardzo mocną pozycję na rynku motoryzacyjnym w Australii. W zeszłym roku był