Rusza nowa edycja Sephora Accelerate – programu wspierającego kosmetyczne start-upy 

sephora accelerate

Jeśli szukasz partnera, by rozwinąć swój biznes kosmetyczny, Sephora pomoże Ci w realizacji marzeń! Do końca października trwa rekrutacja do programu Sephora Accelerate, którego celem jest wsparcie kobiecych start-upów z branży beauty. Poznaj szczegóły i weź udział w projekcie!

Sephora Accelerate to wyjątkowy, międzynarodowy program, dedykowany budowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet, założycielek firm kosmetycznych. Dzięki niemu uczestniczki z Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Południowej i Azji zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności, poznają zaawansowane narzędzia i korzystają z mentoringu ekspertów, aby wynieść swój start-up kosmetyczny na wyższy poziom. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października 2019 r. pod adresem www.sephorastands.com/accelerate/   
sephora

Na czym polega wsparcie Sephora Accelerate?

Program obejmuje cztery kluczowe elementy:
  • Tygodniowy obóz, planowany na maj 2020,  to wprowadzenie, podczas którego uczestniczki intensywnie pracują nad swoim start-upem uzyskując pomoc w stworzeniu pozycjonowania marki, modelu biznesowego, opracowaniu planów rozwoju i strategii finansowania, oraz pozyskują doradztwo ekspertów w branży, w zakresie analiz rynku i konkurencji.
  • W kolejnym kroku programu start-upy korzystają z rocznych,  indywidualnych sesji mentoringowych z doświadczonymi leaderami w branży kosmetycznej oraz menedżerami Sephora z Europy i USA.
  • Następnym etapem programu jest wsparcie finansowe – każdy projekt otrzyma grant pieniężny i będzie mógł  ubiegać się o dodatkowe finansowanie.
  • Kulminacją programu jest odbywający się w San Francisco Demo Day, który stanowi unikalną okazję do zaprezentowania swojego projektu ekspertom z branży, a także potencjalnym inwestorom i najważniejszym menedżerom sieci Sephora.
Obok grupy start-upów, które zapraszane są do międzynarodowej części projektu, organizowana jest dodatkowa, równoległa grupa europejska, która również otrzymuje roczne wsparcie mentorów Sephora. W edycji 2018/19 w tej grupie znalazły się uczestniczki z Polski – Anna Tobor oraz Agnieszka Małachowska – założycielki marki TOBO + MALA.

Udział w projekcie pomógł nam zweryfikować nasze założenia biznesowe i strategię budowania marki. Kiedy w grudniu ubiegłego roku prezentowałam naszą firmę przed komisją w Paryżu, miałam ze sobą niemal zamkniętą identyfikację graficzną oraz finalne prototypy produktów. Współpraca z mentorem Sephora zweryfikowała wiele założeń i sprawiła, że zmieniłyśmy w zasadzie wszystko. Program kończymy ze świadomością, że udało nam się unikać paru poważnych błędów. Świetnie wspominam też spotkania z uczestniczkami z innych krajów – mogłyśmy wymienić doświadczenia, poradzić się, bo często mierzymy się z podobnymi problemami, albo po prostu pogadać, bo dziewczyny robią na prawdę bardzo interesujące rzeczy – wspomina Anna Tobor, współzałożycielka marki TOBO+MALA.

Jak aplikować?

Sephora zaprasza założycielki lub współzałożycielki start-upów, które ukończyły 18 rok życia. Firma musi być w początkowej fazie rozwoju, ale już na etapie dalszym niż tylko pomysł – posiadać gotowe próbki laboratoryjne produktów lub ich prototypy, i nie być jeszcze na etapie dystrybucji. Sephora chce pomóc start-upom, które mogą najwięcej skorzystać z jej wsparcia – tym ze świetnym pomysłem, ale jeszcze nie generującym dochodów.
Start-up może dotyczyć specyficznie produktu kosmetycznego, usługi, technologii ściśle wspierającej branżę kosmetyczną, oraz innych projektów istotnych dla tej branży. Promowane są projekty mieszczące się w koncepcie zrównoważonego rozwoju, przyjazne ekologicznie.
Zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety, pasjonatki branży kosmetycznej, kreatorki innowacyjnych projektów, produktów lub rozwiązań dla branży beauty, do udziału w trzeciej edycji Sephora Accelerate z udziałem europejskich start-upów. Ze wsparcia programu skorzystało już na świecie ponad 40 kobiecych firm. Każda z nich, wystartowała i wprowadziła swoje produkty lub usługi na rynek – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Trzecia europejska edycja programu Sephora Accelerate rusza od 1 października.
Zapoznaj się ze szczegółami programu i aplikuj na www.sephorastands.com/accelerate/  do 31 października 2019 r.

Polecane artykuły

fot. wojewodzic
Dziecko

Premiera Wojewodzic Baby

Nareszcie są! Urocze, niewielkie, ale robiące niesamowite wrażenie. O czym mowa? Oczywiście o unikatowych torebkach z kolekcji Wojewodzic Baby! Dla każdej dziewczynki wzorem jest jej mama. To dlatego każda mała

olej sezamowy, fot. materiały prasowe
Eko Strefa

Za co kochamy olej sezamowy? Zdrowotne właściwości sezamu

Olej sezamowy znajduje zastosowanie w kuchni i kosmetyce, jest jednak również środkiem leczniczym, stosowanym przy wielu schorzeniach. Dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych, witamin i przeciwutleniaczy jest jednym z najszlachetniejszych

selena gomez i sephora rare beauty
Kobieta

Premiera marki RARE BEAUTY na sephora.pl

Sephora oraz RARE BEAUTY ogłaszają premierę marki makijażowej Seleny Gomez – Rare Beauty, dostępnej na wyłączność w Sephora. W lipcu kolekcja zadebiutowała w perfumerii internetowej sephora.pl, dodatkowo klienci Sephora mogą