Sephora dla Funduszu Rare Impact Fund

Celebrując Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, Sephora zobowiązuje się do przekazania 100%* dochodu ze sprzedaży wszystkich produktów Rare Beauty w SEPHORA 10 października, na całym świecie na rzecz Funduszu Rare Impact Fund.

SEPHORA i Rare Beauty ogłaszają początek kampanii Make a Rare Impact – partnerstwa mającego uczcić Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, czyli międzynarodowego dnia edukacji w zakresie zdrowia psychicznego, zwiększania świadomości i wsparcia. SEPHORA przekaże 100%* dochodu ze sprzedaży produktów Rare Beauty w dniu 10 października, na rzecz Rare Impact Fund – funduszu stworzonego w 2020 roku przez założycielkę i kreatorkę marki Rare Beauty, Selenę Gomez. Jego celem jest walka ze stygmatyzacją zdrowia psychicznego i ułatwianie młodym ludziom na całym świecie dostępu do usług z zakresu zdrowia psychicznego oraz edukacji. 

„Stworzyłam fundusz Rare Impact Fund, aby ułatwić młodym ludziom dostęp do usług z zakresu zdrowia psychicznego i edukacji – czyli tego, czego potrzebowałam, kiedy byłam młodsza, a do czego nie miałam dostępu” – powiedziała Selena Gomez, założycielka i kreatorka Rare Beauty oraz Rare Impact Fund. „Kryzys związany ze zdrowiem psychicznym jest jednym z najpoważniejszych problemów, przed którymi stoją dziś młodzi ludzie, a ta praca nie byłaby możliwa bez wsparcia naszych partnerów, takich jak SEPHORA, którzy nie tylko wierzą w tę misję, ale również przekazują znaczące fundusze na wsparcie obszaru zdrowia psychicznego dla młodych ludzi na całym świecie. Jestem zaszczycona, że marka Rare Beauty nawiązała współpracę z SEPHORA z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego w celu zebrania środków na fundusz Rare Impact Fund poprzez sprzedaż produktów Rare Beauty w SEPHORA”.

Dzięki globalnemu zasięgowi SEPHORA, inicjatywa darowizn* zostanie zrealizowana w  dwudziestu ośmiu krajach, takich jak: Australia, Brazylia, Bułgaria, Kanada, Czechy, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Hongkong – Specjalny Region Administracyjny Chińskiej Republiki Ludowej, Włochy, Malezja, Meksyk, Nowa Zelandia, Filipiny, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Tajlandia, Turcja, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone.

Scott Friedman, Dyrektor Generalny Rare Beauty, powiedział: „SEPHORA odegrała integralną rolę we wprowadzeniu na rynek marki Rare Beauty w 2020 roku i od tego czasu jest dla nas prawdziwym partnerem w każdym aspekcie naszej działalności. SEPHORA bardzo wspiera wizję naszej założycielki, by zmienić dialog w branży kosmetycznej i skierować dyskusję na aspekt akceptacji i pozytywności, jednocześnie wspierając osobistą misję Seleny, skupiającą się na destygmatyzacji zdrowia psychicznego. W tym roku z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego nie możemy doczekać się zorganizowanej wspólnie z SEPHORA zbiórki funduszy na rzecz Rare Impact Fund.  Fundusz ten wspiera organizacje działające na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży i społeczności znajdujących się w trudnej sytuacji, na całym świecie”.

W dniach poprzedzających Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego SEPHORA zmobilizuje swoją globalną społeczność beauty do wzięcia udziału w otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego za pośrednictwem serii treści w mediach społecznościowych stworzonych we współpracy z Rare Beauty. Rare Beauty i SEPHORA wspólnie angażują się w działania mające na celu destygmatyzację rozmów na temat zdrowia psychicznego i celebrowanie tego, co czyni każdego z nas wyjątkowym.

„W SEPHORA wierzymy, że piękno może mieć pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne. Podzielamy wartości Rare Beauty takie jak życzliwość i inkluzywność, dlatego marka ta jest dla nas idealnym partnerem podczas Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego”, powiedziała Deborah Yeh, Global Chief Purpose Officer SEPHORA. „Chcemy, by branża kosmetyczna była bezpiecznym i przyjaznym miejscem dla wszystkich – jesteśmy dumni z tego, że możemy wykorzystywać naszą globalną markę i sieć, aby wspierać Rare Impact Fund oraz jego misję kształtowania pozytywnego dialogu na temat zdrowia psychicznego”.

Elyse Cohen, Wiceprezes Rare Beauty ds. Wpływu Społecznego i Integracji oraz Prezes Funduszu Rare Impact Fund, powiedziała: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z SEPHORĄ podczas Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, która będzie miała na celu zebranie znaczących funduszy na rzecz zdrowia psychicznego młodych ludzi. To zasługa naszej niewiarygodnej społeczności i naszych partnerów korporacyjnych, takich jak SEPHORA, że wspólnie osiągnęliśmy tak wiele. Do tej pory fundusz Rare Impact Fund zdołał wesprzeć 740 000 młodych ludzi, 10 000 nauczycieli i administratorów oraz 367 systemów edukacyjnych, a to dopiero początek. Fundusze zebrane w ramach kampanii Make a Rare Impact zostaną przekazane na bezpośrednią pomoc obecnym i przyszłym beneficjentom funduszu Rare Impact Fund, a także zapewnią młodym ludziom dostęp do zasobów niezbędnych dla ich zdrowia psychicznego”.

Artemis Patrick, Prezes SEPHORA w Ameryce Północnej, który wcześniej pełnił funkcję Globalnego Dyrektora ds. Merchandisingu i kierował światową premierą marki Rare Beauty, dodał: „Jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy społeczność marek, które kierują się swoimi wartościami i aktywnie wywierają wpływ na świat, a marka Rare Beauty jest tego najlepszym przykładem. Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego SEPHORA ma zaszczyt połączyć siły z Seleną i Rare Beauty, aby wesprzeć zmieniającą życie działalność Rare Impact Fund. Serdecznie zapraszamy całą naszą społeczność beauty SEPHORA, aby pomogła nam w inicjatywie Make a Rare Impact”.

Więcej informacji na temat funduszu Rare Impact Funds znajdziesz na stronie: rareimpactfund.org. 

*Maksymalnie 200 tys. euro na terenie krajów europejskich. Maksymalnie 325 tys. AUD/350 tys. NZD w Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Nowej Zelandii.


O SEPHORA

SEPHORA to globalny lider sprzedaży detalicznej w branży luksusowych kosmetyków. Marka SEPHORA, która zatrudnia 46 000 pełnych pasji pracowników w 35 krajach, łączy klientów i marki kosmetyczne w ramach najbardziej zaufanej i dynamicznej społeczności beauty na świecie. Za pośrednictwem naszej globalnej wielokanałowej sieci obejmującej ponad 2700 perfumerii stacjonarnych i kultowych sklepów flagowych, a także platform e-commerce oraz cyfrowych, obsługujemy bardzo zaangażowaną społeczność setek milionów fanów piękna,  oferując im spersonalizowane, pełne wrażeń i satysfakcjonujące doświadczenia za każdym razem. Dzięki naszej ofercie obejmującej blisko 300 marek i naszą własną markę SEPHORA Collection oferujemy naszym klientom najbardziej wyjątkową i różnorodną gamę prestiżowych produktów kosmetycznych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb – od zapachów, po makijaż, pielęgnację włosów, skóry i znacznie więcej, nieustannie na nowo kreując świat prestiżowego piękna.

Polecane artykuły

Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna

Barbie Botoks – czy to działa?

Szyja jak u lalki Barbie? Barbie Botoks to nowy trend w zabiegach medycyny estetycznej. Metoda podbija świat social media, ale czy rzeczywiście jest skuteczna? Dr Marek Wasiluk z warszawskiej kliniki L’experta rozwiewa