Dwudziestego pierwszego marca 2016 w lokalu na Mysiej 3 w Warszawie mieliśmy okazję poznać nowości kosmetyczne, które królować będą w perfumeriach Sephora w okresie wiosna-lato 2016.
To był totalny odlot! Dosłownie odlot – ponieważ aby wejść na „pokład samolotu Sephora” trzeba było okazać ważny bilet stewardowi. Ta kosmetyczna podróż prowadziła przez nowości marek, które będą dostępne na wyłączność w perfumeriach Sephora. Zaprezentowano również nowe marki, dotychczas niedostępne w Polsce takie jak np.: koreańska Tony Molly – marka „modna i na luzie” stworzona w Korei w roku 2006, która oferuje zabawne produkty łączące innowacje z rozkosznymi, energetycznymi opakowaniami w intensywnych kolorach.
Tegoroczne wakacje upłyną pod znakiem Beauty To Go, czyli piękna w podróżnym formacie. Beauty To Go to produkty, które pozwolą uczynić lżejszymi torebki, walizki, torby na siłownię. Są lekkie dla portfela, bo w wiele z kosmetyków jest w super cenach. To doskonała oferta dla tych klientek Sephora, które kochają odkrywać nowości, uwielbiają testować i eksperymentować w świecie piękna. Oferta Beauty To Go zostanie specjalnie wyeksponowana w perfumerich Sephora. Nie można będzie przejść koło niej obojętnie. Produkty są po prostu super!
Nas zachwyciła jak co roku marka Benefit. Proponuje ona swoim klientom ciekawe produkty brązujące w „zabójczych” opakowaniach. Do stoiska tej marki przyciągał kobiety młody Surfer, z którym można było zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z serii: „hoola”.
Lecąc dalej liniami Sephora 2016 zatrzymaliśmy się na wyspie Atelier Cologne, gdzie uraczono nas dawką cudownych perfum, które można zamówić w specjalnie sygnowanych opakowaniach. rewelacyjny gadżet dla każdej kobiety.
Warto wybrać się do Sephory i zapoznać z nowościami wiosna-lato 2016. Nam podróż minęła bardzo przyjemnie i szybko. Aż szkoda było wracać do rzeczywistości.
DO/BM
Zapraszamy do podniebnej galerii SEPHORA OPEN DOOR 2016