Sephora w rytmie Pol’and’Rock

jerzy owsiak w sephora
Idea niesienia pomocy i wsparcia wpisana jest w DNA Sephora. Sieć perfumerii zarówno w Polsce, jak i globalnie realizuje wiele inicjatyw w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Lokalnie Sephora współpracuje m.in. z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką oraz Fundacją Zaczyn. W okresie pandemii sephora.pl stała się platformą, poprzez którą klienci kupując wybrane produkty Sephora Collection, mogli razem z Sephora zasilić zbiórkę Fundacji Siepomaga na niezbędne wyposażenie placówek medycznych zaangażowanych do walki z pandemią. Teraz sieć perfumerii kontynuuje niesienie pomocy poprzez wsparcie Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Nasi klienci poszukują sposobów na dołączenie się do różnych akcji wspierania najbardziej potrzebujących. To zaangażowanie jest widoczne szczególnie silnie obecnie, podczas pandemii. Minione tygodnie wyzwoliły w nas potrzebę poczucia bezpieczeństwa, ale też wzmocniły empatię wobec innych ludzi i chęć niesienia pomocy. Mamy nadzieję, że zapach, który właśnie trafił do naszych perfumerii, spotka się z uznaniem klientów Sephora, którzy wraz z nami będą mogli kontynuować niesienie pomocy poprzez wsparcie Fundacji WOŚP – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy perfumy Pol’and’Rock Music stworzyła we współpracy z firmą Quality Missala.  Zapach w rytmie serca to efekt spotkania serca (Jerzego Owsiaka) i nosa (Michał Missala). Nutę zapachową skomponowali: Michał Missala i Douglas Morel, młody absolwent paryskiej szkoły perfumiarstwa ISIPCA, z doświadczeniem w laboratoriach Givaudan, Firmenich, Maison Francis Kurkdjian i CFF. Kolejne wersje zapachu testował Jerzy Owsiak ze współpracownikami oraz zespół Perfumerii Quality.
Zapach Pol’and’Rock Music stworzyliśmy z pasji do rock’n’rolla, który rozbrzmiewa na najpiękniejszym festiwalu świata Pol’and’rock. Jest przesycony zapachem przyjaźni, tolerancji, wzajemnego szacunku i nieokiełznanymi dźwiękami muzyki w rytmie serca. Kompozycja odwołuje się do niepowtarzalnej atmosfery festiwalu oraz działalności Orkiestry, dlatego jej nazwa – Music – od samego początku nie podlegała dyskusji! – opowiada o produkcie Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Link do produktu na sephora.pl: https://www.sephora.pl/p/music—woda-pefumowana-P4136089.html#product-info

ZOBACZ FILM

jerzy owsiak z perfumami polandrock

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny.

Pol’and’Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock) to największy w Polsce i jeden z największych w Europie festiwali muzycznych, organizowany od 1995 roku.26. edycja wydarzenia, która odbędzie się w terminie 30 lipca – 1 sierpnia 2020 roku, przybierze formę Najpiękniejszej Domówki Świata – festiwalu online, w czasie którego publiczności zaprezentuje się kilkudziesięciu wykonawców, a w ramach Akademii Sztuk Przepięknych odbędą się spotkania z wybitnymi osobistościami świata kultury, polityki i sportu.Organizatorem festiwalu jest Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która tym letnim koncertem chce podziękować wszystkim wolontariuszom i osobom wspierającym jej styczniowe działania w ramach Finału WOŚP. W tym roku wydarzenie będzie również podziękowaniem za postawę Polaków walce z epidemią COVID-19. Jak dotąd, w 2020 roku Fundacja zebrała już około 210 mln PLN (łącznie w ramach Finału WOŚP i Funduszu Interwencyjnego).


Polecane artykuły

Kobieta

Jestem Sensualna pod patronatem Beauty Mission

Od 16 do 18 listopada w Hotelu Zacisze Actice&SPA na Mazurach będzie miało miejsce niesamowite wydarzenie. Spotka się tam bowiem około 30 kobiet, matek, blogerek. Nie jadą tam one tylko dlatego,

Gadżety

Biznesowy look zawsze na czasie

Dress code obowiązujący w biurze wcale nie musi kojarzyć się z nudą i monotonią. Wystarczy postawić na eleganckie, wysmakowane dodatki, takie jak okulary RETRO LONDON, które pozwolą wyróżnić się w tłumie