Sesja zdjęciowa do IV. edycji kampanii społecznej pod nazwą „Diagnostyka Jajnika”

2 sierpnia 2018 r. w Studio Tęcza w Warszawie odbyła się sesja zdjęciowa do IV. już edycji kampanii społecznej pod nazwą „Diagnostyka Jajnika”. Organizatorem kampanii jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości. Ambasadorką tegorocznej odsłony została  polska restauratorka i osobowość telewizyjna, a przede wszystkim kobieta – Magda Gessler.

Nie bez przyczyny Organizacja Kwiat Kobiecości zaprosiła Magdę Gessler, która nierozłącznie kojarzy się z żywieniem. W tym roku kampania ma na celu zwrócić uwagę kobiet na objawy raka jajnika, które są łudząco podobne do problemów gastrycznych (objawy takie jak: powracające wzdęcia, nudności i wymioty, mogą być także przejawami choroby ginekologicznej).
Magda Gessler z zaangażowaniem uczestniczyła w tej ważnej i wyjątkowej sesji zdjęciowej. Po drugiej stronie obiektywu stanął duet fotografów Borys Synak & Sebastian Dziechciarz, którzy wykazali się jak zwykle pełnym profesjonalizmem i wyczuciem. Panowie wspierali Organizację Kwiat Kobiecości również w lutym br. przy sesji zdjęciowej do kampanii społecznej „Piękna, bo Zdrowa” (której ambasadorkami były Panie: Kasia Cerekwicka, Olga Borys, Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Nicole Sochacki-Wójcicka).
Kampania „Diagnostyka Jajnika” powstała dlatego, że co roku nowotwór jajnika diagnozuje się u ponad 3500 kobiet, z czego aż 2500 umiera. Trudno go wykryć, trudno mu przeciwdziałać, jednak nie ma nic gorszego niż bezczynność. Dlatego nawołujemy kobiety w każdym wieku, żeby oprócz cytologii pamiętały też o dopochwowym USG, dzięki któremu można wykryć zmiany na jajnikach. W tegorocznej odsłonie kampanii chcemy wzbudzić w kobietach nawyk dokładnej obserwacji ciała i reagowania na sygnały, które daje nam organizm.”– mówi Ida Karpińska, Prezes i założycielka Organizacji Kwiat Kobiecości.
Podczas kampanii będziemy dystrybuować bezpłatne badania pod kątem mutacji genu BRCA1 oraz zorganizujemy cykl dni otwartych w partnerskich placówkach medycznych w całej Polsce, gdzie kobiety będą mogły wykonać darmowe USG przezpochwowe.
Start kampanii 16 października 2018.


Autor zdjęć: Katarzyna Gołąbska


Po więcej zdjęć zapraszamy na nasz Fan Page

Polecane artykuły

fot. materiały prasowe
Kobieta

Analiza kolorystyczna – typ Pani Zima

Czym jest analiza kolorystyczna? W prostych słowach to paleta barw odpowiednio dobrana do każdej osoby. Według najprostszego schematu, urodę dzieli się na 4 typy: wiosna, lato, jesień i zima. Dzięki

fot. sephora
Kobieta

Sephora na Dzień Mamy 

„Za niedoścignione piękno, inspirację i cierpliwość. Dziękujemy Wam Mamy”. Z okazji zbliżającego się święta wszystkich mam, Sephora dziękuje wszystkim mamom za ich unikalną rolę w życiu każdego z nas. Święto skłoniło