Dnia 10.09.2015 w Warszawie odbył się pokaz nowej marki kosmetycznej dostępnej tylko w Sephorze. Marką tą jest „Too Faced”, której produkty zachwyciły obecne na spotkaniu Panie. Produkty „Too Faced” nie są testowane na zwierzętach, co zapewne ucieszy wszystkich obrońców zwierząt. Nas cieszy bardzo!
„Too Faced” umie połączyć poczucie humoru i kobiecy styl glamour z innowacyjnymi i skutecznymi formułami. Według „Too Faced” zewnętrzne piękno wzmacnia i podkreśla urok wewnętrzny.
Naszymi faworytami kosmetycznymi marki „Too Faced” są:
1. Melted Liquified Long Wear Lipstick:
Wyjątkowa technologia sprawia, że szminka rozpuszcza się dla jak największego możliwego efektu koloru i bogatego połysku. Melted Liquified Long Wear Lipstick wygodnie pokrywa usta eksplozją intensywności, super bogatą, zwracającą na siebie uwagę, nasyconą barwą, która trwa przez kilka godzin. Innowacyjna, zakrzywiona aksamitna końcówka pozwala na precyzyjną aplikację.
2. Chocolate bar – Paleta do makijażu oczu:
Paleta zawierająca 16 cieni do powiek w limitowanej edycji, matowe lub opalizujący, trwałe, wykonane z prawdziwego kakao w proszku.
3. Better than sex mascara – Tusz do rzęs:
Mascara tak uwodzicielska, że jest „Better Than Sex”! Formuła zawiera najczarniejsze pigmenty, zwiększa objętość, wydłuża, podkręca rzęsy dając wielowymiarowy, ekstremalny efekt. Szczoteczka w kształcie klepsydry, zainspirowana linią kobiecego ciała, umożliwia wielowymiarowym włóknom dotarcie do każdej rzęsy i pokrycie ich kolorem czarnym jak węgiel.
Beauty Mission i Fundacja Art B&B łączą siły
Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu współpracy pomiędzy czołowym portalem w dziedzinie urody i pielęgnacji – Beauty Mission, a Fundacją Art B&B, znaną z promowania sztuki i wsparcia dla młodych artystów. W ramach nowo