Trusted Cosmetics – tam gdzie rodzą się opinie

Promotorka kosmetyczna — Twój sekret na sukces branży kosmetycznej

Masz wyjątkowy kosmetyk, gadżet, zabieg bądź usługę i nie wiesz jak dotrzeć do klientów branży beauty? A może chciałabyś być najlepszą blogerką lub ambasadorką kosmetyczną? Jednak coś sprawia, że pomimo iż podejmujesz działania, to wszystko nie wychodzi tak, jak tego oczekujesz? Skorzystaj z usług promotorki kosmetycznej, która pracując ponad 10 lat w branży kosmetycznej, zdobyłam cenną wiedzę, kontakty i doświadczenie. Dzięki nim, a także niezwykłej pomysłowości i przenikliwości zawsze potrafię znaleźć to coś, co wyróżni Twój blog, kosmetyk, gadżet czy usługę.
Wszystko zaczęło się 11 lat temu, kiedy w kilka miesięcy wypromowałam w Polsce jedną z mniej znanych firm kosmetycznych. To właśnie wtedy stworzyłam swój biznesplan, który prowadził do sukcesu w promocji kosmetyków i całej firmy. Lubię wyzwania oraz uwielbiam się rozwijać, dlatego po ogromnych sukcesach w promocji marki kosmetycznej pojawił się pomysł stworzenia portalu — takiego miejsca w sieci, gdzie warto pokazywać godne polecenia kosmetyki, zabiegi, gadżety i usługi w branży beauty, ale nie tylko… bo portal TrustedCosmetics.pl skupia wokół siebie społeczność osób dbających o urodę, zdrowie, piękno i doskonałe samopoczucie oraz dzielących się sprawdzonymi patentami na piękno i podkreślanie swoich atutów.

Branżo kosmetyczna, pokaż się swoim klientom!

Czy marzysz o tym, aby klientki i klienci sami do Ciebie pisali i dzwonili? To nie jest tylko senne, niedoścignione marzenie. To jest sytuacja, którą możesz stworzyć.
Jakiś czas temu zostałam dystrybutorką pewnej firmy kosmetycznej i publikowałam wiele artykułów w mediach, gazetach, na portalach kobiecych, stworzyłam firmowy profil na portalu FB, brałam udział w wywiadach, założyłam bloga, aby mieć kontakt z klientami oraz mieć własne dodatkowe źródło pozycjonowania, dodawałam moją firmę do katalogów firm, katalogów stron, stworzyłam sklep internetowy.
Podczas gdy moje koleżanki z firmy (również dystrybutorki) obawiały się podać swój numer telefonu, opublikować swoje zdjęcie, materiał promocyjny i wydać pieniądze na reklamę. Miały one ogromny problem ze znalezieniem klientów na produkty kosmetyczne, które wtedy sprzedawaliśmy. No bo jak znaleźć klientów, kiedy boimy się pochwalić znajomym, czym się zajmujemy? Skąd klienci mają wiedzieć, że to akurat u Ciebie można kupić kosmetyki? Koleżanki miały problem… podczas gdy ja miałam trudności z odbieraniem wiadomości mailowych, a telefon ciągle dzwonił. Morał, jaki wyciągnąć można z mojego doświadczenia, jest taki, że trzeba pokazać światu, czym się zajmujemy. Trzeba pozwolić się odnaleźć klientom.

Jak budować wizerunek marki kosmetycznej?

Buduj w prasie, Internecie, radio, telewizji odpowiedni wizerunek Twojej kosmetycznej działalności. Często ludzie bronią się przed reklamą, swojego obiektu kosmetycznego twierdząc, że oni zdobyli rynek, bo pracują już 20 lat w branży i mają stałych klientów. I oby tak było zawsze, jednak zmienia się rynek, zmieniają się też klienci.
Jeśli nie zadbasz o swoją rozpoznawalność oraz o stworzenie przyjaznego wizerunku swojej kosmetycznej działalności, to za kilka miesięcy możesz cierpieć na brak klientów!
Wielu właścicieli salonów kosmetycznych i fryzjerskich oraz Instytutów Medycyny Estetycznej i gabinetów stomatologicznych czy ośrodków Spa poszukuje złotego środka na promocję swoich usług i produktów, oraz zdobywanie klientów.
Gdyby taka tajemna wiedza istniała, byłoby cudownie. Jednak niestety nie istnieje. Dlatego postaram się zwrócić uwagę, co warto poczynić w tym kierunku. W branży kosmetycznej promocji, marketingu, sprzedaży i PR pracuję już ponad 5 lat. Staram się ciągle doskonalić w tym temacie, aby znać nowinki. Wszystko, o czym piszę, przetestowałam na swojej własnej skórze i działalności. Często, kiedy doradzam swoim klientom, w jaki sposób pozyskiwać klientów, jak prezentować swoją firmę i ofertę.

Diamenty Beauty — zaufane produkty i usługi

Jeśli Twój produkt, firma, linia kosmetyków lub usługa jest nowatorska, innowacyjna i nowoczesna zgłoś ją do naszego konkursu. Masz szansę otrzymać Prestiżowy certyfikat „Diamenty Beauty”, którym nagrodzimy wyłącznie liderów rynku. Docenimy firmy, które osiągnęły sukces, dzięki otwartości na wiedzę, przedsiębiorczości, kreatywności, ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności oraz wprowadzaniu zmian. „Diamenty Beauty” jest to promocja wyróżniających się firm oraz zaufanych produktów i usług w branży zdrowia i urody!
Reasumując, moje doświadczenie już niejednokrotnie pokazało, że silna marka nie zbuduje się sama! Buduj w prasie, Internecie, radio, telewizji odpowiedni — silny wizerunek Twojej kosmetycznej działalności. Często ludzie bronią się przed reklamą swojego produktu lub obiektu kosmetycznego, twierdząc, że oni zdobyli rynek, bo pracują już 20 lat w branży i mają stałych klientów. I oby tak było zawsze, jednak zmienia się rynek, zmieniają się też klienci.
Jeśli nie zadbasz o swoją rozpoznawalność oraz o stworzenie przyjaznego wizerunku swojej kosmetycznej działalności, to za kilka miesięcy możesz cierpieć na brak klientów!



Renata Zielezińska — redaktor kosmetyczna prowadząca portal https://www.trustedcosmetics.pl, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, copywritera, testerka kosmetyków, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Promotorka kosmetyczna, recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek.

Polecane artykuły

kobieta wklepująca krem synchrovit c
Kosmetyki

Jak przywrócić skórze promienny wygląd po zimie?

Szara, ziemista, przesuszona – tak często wygląda nasza cera po zimie. Początek wiosny to odpowiedni czas, aby przywrócić jej naturalny blask i przygotować na częstsze oddziaływanie promieni słonecznych, na które czekamy

fot. rayban
Gadżety

Dlaczego warto kupować okulary przez Internet?

Zakupy online już od dłuższego czasu  stały się bardzo modnym i komfortowym sposobem nabywania upragnionych przedmiotów. Dziś ta czynność staje się codzienną rutyną,  której używają wszyscy, niezależnie od wieku.