Dotyk, bliskość, czułość troska, to bardzo ważne elementy naszego życia. Troszczymy się o naszych bliskich, słuchamy ich potrzeb. Ale powinniśmy również troszczyć się na nas samych, nasze zdrowie i dobre samopoczucie. W tym celu warto wsłuchać się w to co, chce nam powiedzieć nasz organizm. Nasza skóra ma swój specyficzny język. Przekazuje nam sygnały, których my niestety nie zawsze rozumiemy, ale zawsze czujemy. Czujemy wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie – to sygnały, z którymi nie do końca wiemy co zrobić, jak je złagodzić, jak się ich pozbyć. Marka Bioderma zajmując się skórą od lat i badając jej mechanizmy wie doskonale, co może się kryć pod uczuciem swędzenia, podrażnienia czy zaczerwienienia. Wie, jak odpowiedzieć na te sygnały i jak najlepiej zadbać o naszą skórę.
Kampania społeczna „Ty czujesz, my dbamy” organizowana przez markę Bioderma ma na celu uświadomienie pacjentom, że każdego dnia skóra wysyła nam sygnały, których nie należy bagatelizować. To już druga edycja, w której Bioderma wspiera pacjentów na różnych obszarach. W ramach aktualnej kampanii Bioderma udostępnia 500 darmowych wizyt online u dermatologa oraz około 150 konsultacji online u kosmetologa. W punktach sprzedaży w całej Polsce można skorzystać ze specjalistycznego doboru pielęgnacji, a przy zakupie otrzymać jeden z ponad 23 tysięcy zestawów upominkowych wspierających barierę ochronną skóry. Kampanii społecznej towarzyszy strona internetowa z artykułami edukacyjnymi na temat sygnałów wysyłanych przez skórę, napisanymi wspólnie z Polskim Towarzystwem Dermatologicznym.
Ważnym elementem akcji są również farmaceuci, którzy są dużym wsparciem dla pacjentów. To oni wiedzą jak pomóc, jak połączyć leczenie z higieną i pielęgnacją naszej skóry, aby efektem była zdrowa skóra, w której czujemy się dobrze. Pacjenci w całej Polsce będą mogli uzyskać kompleksową poradę od przeszkolonych farmaceutów w temacie najodpowiedniejszego dbania o skórę. Farmaceuta pomoże dobrać odpowiednie dermokosmetyki wspierające barierę ochronną skóry. Zwróci też uwagę na to, kiedy sygnały, które wysyła skóra są już na tyle niepokojące, że należy udać się do specjalisty, najlepiej dermatologa.
Kampania startuje 01.03.2021. Celem tej edycji jest dalsza pomoc w rozumieniu sygnałów płynących ze skóry. Patronem kampanii jest Polskie Towarzystwo Dermatologiczne. Partnerami kampanii są portal Znany Lekarz oraz Grupa Opieka.Farm.
Więcej informacji: www.bioderma.pl/ty-czujesz-my-dbamy