Wiosna ma kolor NUDE – relacja z SEPHORA TREND REPORT Wiosna – Lato 2016

 fot. Piotr Targosz / EPOKA

fot. Piotr Targosz / EPOKA

Cóż to był za weekend! Od piątku (04.03.2016) do niedzieli (06.03.2016) C.H. Arkadia przemieniła się w prawdziwą krainę piękna. Wszystko to za sprawą wiosennego Sephora Trend Report. Dzięki cyklicznej imprezie sieci perfumerii Sephora, na odwiedzające w tych dniach Arkadię panie czekał sztab ekspertów, z którymi wkraczały w świat trendów beauty nowego sezonu wiosna-lato 2016.
Na radośnie rozpromienionych twarzach kobiet, których twarze musnął pędzel makijażystek Sephora, królował look w trendzie Nude: pełen blasku Nude Glowy, elegancki Nude Glamour oraz modelujący twarz Nude Bronze. Tajniki każdej odsłony wiosennego Nude zaprezentował jeden z gości specjalnych tegorocznego Trend Report – Hector Espinal – makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA.
Ale to nie wszystko! Tej wiosny Sephora przygotowała dla swoich klientek i wszystkich fanek piękna aż 16 stanowisk serwisowych. Podczas 3 dni korzystały one z bezpłatnych spotkań z ekspertami marek Burberry, Dior, Estee Lauder, Givenchy, Smashbox i Sephora. Czekali również styliści fryzur Bumble and Bumble, którzy serwowali looki prosto z międzynarodowych pokazów, ciesząca się ogromną popularnością strefa malowania paznokci w modnych w tym sezonie odcieniach Nude oraz ekspresowy zabieg relaksacyjny z ekspertem Origins.
Podczas wiosennego Trend Report skorzystać można było również bezpłatnie z unikalnych warsztatów profilowania zapachowego z certyfikowanym senselierem – Martą Siembab. Dzięki niemu panie odkryły zapachy, które najlepiej oddają ich osobowość i temperament. Wśród nich znalazły się nowości od Jimmy Choo, Carven, Kenzo, Givenchy, Ferragamo, Missoni i Carolina Herrera.
Trend Report to wydarzenie, na którym nie mogło zabraknąć gwiazd zaprzyjaźnionych z Sephora. Sobotni pokaz trendów w modzie przygotowany przez Agnieszkę Ścibior – Dyrektor Kreatywną „Viva!Moda”, oglądały i oceniały: Helena Norowicz, Kamila Szczawińska, Natalia Klimas, Katarzyna Zielińska, Zosia Ślotała Paulina Krupińska oraz Agnieszka Jastrzębska. Pełen świeżości pokaz kolekcji młodych polskich projektantów, którzy zauważeni zostali już na zachodnich wybiegach, oprawiły energetyczne etiudy taneczne w wykonaniu tancerzy Egurrola Dance Studio.
Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji.
Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii m.in. TAG Heuer.

Zapraszamy do galerii zdjęć Sephora Trend Report wiosna-lato 2016 na Facebooku!

 

Polecane artykuły

staw skokowy
Mężczyzna

Ćwiczenia na staw skokowy

Uszkodzenie stawu skokowego może spotkać każdego, nie tylko sportowca. Leczenie urazów kostki polega przede wszystkim na łagodzeniu bólu i zabezpieczeniu stawu, pomocne mogą okazać się również ćwiczenia rehabilitacyjne na staw

Kobieta

Lasery na każdy problem

Rozwój technologiczny zrewolucjonizował medycynę estetyczną. Zdaniem doktora Marka Wasiluka, autora książki „Medycyna estetyczna bez tajemnic”, za pomocą laserów można pozbyć się prawie każdego problemu estetycznego. Kluczem do sukcesu

Miejsca

Kampania #BliskoiBezpiecznie

W dobie koronawirusa codziennie musimy się mierzyć z nową rzeczywistością. Nosimy maseczki ochronne, zachowujemy bezpieczny dystans społeczny, płacimy za zakupy bezgotówkowo. To tylko kilka przykładów kluczowych zasad naszej nowej rzeczywistości.