logo beauty mission
  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Biuro prasowe
    • Polityka prywatności
    • Media
      • Beauty Mission TV
      • Media o Nas
      • Magazyn Beauty Mission
      • Dystrybucja
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Agencja Kreatywna
Menu
  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Biuro prasowe
    • Polityka prywatności
    • Media
      • Beauty Mission TV
      • Media o Nas
      • Magazyn Beauty Mission
      • Dystrybucja
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Agencja Kreatywna

Znaczenie logo w budowaniu tożsamości firmy

Logo jest jednym z najważniejszych elementów składających się na identyfikację wizualną firmy. Stanowi je niepowtarzalny i powiązany z konkretną marką znak graficzny. Symbol, który doskonale zastępuje nazwę firmy i może być szeroko stosowany w celu poprawy jej wizerunku i budowania świadomości marki wśród klientów. W zależności od PR-u prowadzonego przez firmę może budzić pozytywne albo negatywne skojarzenia. Projekt logo nie zawsze musi zawierać nazwę firmy, choć niektórzy przedsiębiorcy decydują się właśnie na takie rozwiązanie. W jego skład mogą wchodzić stylizowane napisy, symbole albo jedno i drugie.

Prawidłowo opracowane logo wykazuje szereg cech, które umożliwiają realizację postawionych przez firmę krótko i długoterminowych celów. Ponieważ przeprowadzone badania pozwoliły udowodnić, że konsumenci znacznie łatwiej zapamiętują logo niż nazwę firmy, sugeruje się, aby o „dobre” logo zadbać już na początku prowadzenia działalności.

Dobre logo? Czyli jakie?

Na początek warto zastanowić się, jakie cechy powinno wykazywać logo, by dobrze spełniało szereg postawionych przed nim zadań. Bądź co bądź będzie przecież utożsamiane z wizerunkiem firmy przez wiele kolejnych lat. Rebranding obejmujący zmianę projektu logo już istniejącej firmy co prawda jest możliwy, jednak wiąże się z koniecznością przeprowadzenia wielu skomplikowanych i kosztownych działań. Jeśli logo już na początku prowadzenia działalności zostanie dobrze zaprojektowane, może efektywnie pracować na sukces marki.
Logo dobrze spełni postawione przed nim zadania, jeśli jego projekt będzie stosunkowo prosty, czytelny i łatwy do zapamiętania. Wśród konsumentów powinno wywoływać pozytywne emocje i skojarzenia. Warto zadbać o to, by wyróżniało się na tle konkurencji i innych znaków graficznych, co ułatwi jego szybką identyfikację i powiązanie z konkretną marką. Strategia firmy powinna obejmować spójną identyfikację wizualną przedsiębiorstwa, a więc stosowanie ujednoliconego znaku graficznego na wielu płaszczyznach prowadzonej działalności. W celu zapewnienia responsywności logo dopuszcza się też zamienne stosowanie kilku znaków graficznych, w zależności od zaistniałej sytuacji. Logo najczęściej składa się z trzech elementów:
l symbolu graficznego,
l logotypu, czyli przedstawionej w formie graficznej nazwy firmy lub jej akronimu,
l sloganu.
W praktyce jednak logo może wyglądać różnie i nie zawsze zawiera wszystkie ww. składowe.

Gdzie umieszcza się logo?

W prawidłowo funkcjonującym przedsiębiorstwie, którego celem jest budowanie tożsamości firmy i rozpowszechnianie świadomości marki wśród klientów logo powinno być obecne w jej codziennym funkcjonowaniu oraz towarzyszyć przy każdym nowym projekcie i przedsięwzięciu. Umiejętnie wykorzystane poprawi wizerunek firmy i pomoże w jej rozwoju. Powinno budzić poczucie zaufania i być świadectwem profesjonalizmu. Dobrze też, jeśli odzwierciedla najważniejsze cechy marki lub nawiązuje do celów firmy.
Dobrze zaprojektowane logo będzie utożsamiane z marką, jeśli przedsiębiorca zadba o jego popularyzację wśród konsumentów.Opatrzone nim produkty, gadżety reklamowe, dokumenty firmowe, korespondencja firmy, ulotki, plakaty, notki prasowe oraz spoty reklamowe to tylko kilka przykładów jego zastosowania. W praktyce od wyobraźni przedsiębiorcy oraz pracujących dla niego specjalistów od marketingu zależy, gdzie jeszcze zostanie wykorzystane.
Doskonałym przykładem budowania tożsamości firmy przy pomocy jej logo jest zastosowanie taśm pakowych z nadrukiem w branży e-commerce.

Taśmy z nadrukiem

Nieustannie rosnąca konkurencja w świecie e-commerce sprawia, że wielu sprzedawcom trudno dotrzeć do potencjalnych klientów. Budowanie tożsamości marki jest więc szczególnie ważne dla osób prowadzących sklepy internetowe. Stosowanie wspomnianych wyżej taśm z nadrukiem zdecydowanie ułatwia to zadanie. Choć taśmy pakowe z nadrukowanym logo są powszechnie stosowane także przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność offline, efektywność ich wykorzystania doskonale prezentuje przykład firm działających w Internecie.
Taśmy pakowe z nadrukiem, oprócz swojej podstawowej funkcji, mogą być też nośnikiem informacji lub przekazu reklamowego skierowanego do klienta.Co istotne, przekaz ten odbierany jest nie tylko przez adresata, ale również wszystkie osoby uczestniczące w doręczeniu przesyłki. Logo pozostaje więc widoczne także dla kuriera, osób przyjmujących paczkę oraz sortujących przesyłki. Jeśli uświadomimy sobie, że niektóre sklepy wysyłają takich przesyłek od kilku do kilkudziesięciu dziennie, nietrudno wyobrazić sobie, jak szerokie jest grono osób, do których docierają informacje zawarte na nośniku taśmy. Przy okazji warto wspomnieć, że taśmy z nadrukiem podnoszą estetykę przesyłek i pomagają klientom zidentyfikować ich zawartość, zanim jeszcze zostaną rozpakowane.

Warto zapamiętać

Choć projektując logo, należy dołożyć wszelkich starań, by dobrze spełniało swoje zadania i mogło służyć przez wiele lat prowadzenia działalności, czasem jego redesign jest po prostu konieczny. Logo nie będzie wzbudzać zaufania i wyglądać autentycznie, jeśli przedsiębiorca pozostanie przy przestarzałym wizerunku. Rozwój firmy, zmiana profilu jej działalności, nowe trendy w projektowaniu graficznym, za którym podążają inne marki to tylko przykładów sytuacji, kiedy przedsiębiorca może zdecydować się na uaktualnienie i odświeżenie znaku graficznego.


Więcej informacji na temat zastosowania logo na taśmach z nadrukiem można przeczytać stronie https://opakowania24.eu/tasmy-z-wlasnym-nadrukiem.html.

Facebook Twitter Instagram

Polecane artykuły

Bez kategorii

Spacer dla zdrowia

JURAJSKA Z MAGNEZEM I WITAMINĄ B6 Jesienią podziwiamy mieniące się kolorami drzewa, spadające kasztany, ale też zapach deszczu i leniwie budzącego się słońca. Perspektywa nadchodzącej zimy wprowadza odrobinę nostalgii,

Mężczyzna

Jak występować publicznie?

Wystąpienia publiczne są integralną częścią życia wielu z nas. Nie trzeba pracować jako polityk, prezenter czy mówca motywacyjny, by przemawiać przed publicznością. W rzeczywistości, nawet wystąpienie przed klasą z prezentacją, czy przemowa podczas zebrania w pracy

para zakochanych w walentynki dających sobie prezent w tle baloniki serduszka
Eko Strefa

Walentynkowe inspiracje od marek FaceBoom i BodyBoom

Pandemia ograniczyła dostęp do wielu atrakcji, więc święto zakochanych spędzimy w domowym zaciszu. To jednak nie oznacza, że nie możemy go uczynić wyjątkowym. Zainspiruj się prezentownikiem FaceBoom i BodyBoom, i znajdź prezent, który sprawi radość bliskiej

logo beauty mission

BEAUTY MISSION – portal dla Uzależnionych od Piękna

Portal Beauty Mission powstał w 2013 roku. W roku 2015 uzyskaliśmy dofinansowanie unijne na jego dalszy rozwój i projekty. Beauty
Mission to nie tylko strona w internecie – to ludzie, którzy go tworzą i działania, które promują, organizują, wdrażają. To miejsce pełne
pasji i dobrej energii, która uzależnia!
Celem Beauty Mission jest stworzenie przestrzeni gdzie można uzyskać przydatną wiedzę z zakresu m.in.: kosmetyki (również kolorowej),
medycyny estetycznej, kosmetologii, trendów eko, jak również strefy, gdzie każdy będzie mógł podzielić się swoim przeżywaniem
codziennego piękna. Ideą przewodnią Beauty Mission jest budowanie świadomości konsumenckiej rynku beauty. Na łamach Beauty
Mission staramy się opisywać trendy panujące w branżach urodowych oraz na mapie eko. Przybliżamy Czytelnikowi zarówno rynek
polski jak i zagraniczny, opisujemy rzetelnie zabiegi, produkty kosmetyczne, tendencje oraz interesujące imprezy. Od 2015 roku
rozszerzyliśmy swoje działania o nowe kategorie takie jak: zdrowie, biznes, kultura i sztuka, motoryzacja i moda. Oprócz Kobiet,
zapraszamy także Mężczyzn. Dodaliśmy również zakładkę poświęconą Dzieciom, bo bez nich Świat byłby pozbawiony piękna. Działamy
charytatywnie i wspieramy organizacje kobiece, ale nie tylko. Promujemy młode talenty i ciekawe osoby, jak również przedsięwzięcia i
imprezy. Jesteśmy tam gdzie dzieje się coś ciekawego.
Beauty Mission stawia sobie za cel współpracę z ekspertami, profesjonalistami aby wiedza, którą przekazuje była poparta doświadczeniem
i pasją. O wszystkim o czym piszemy, informujemy Czytelników na bieżąco na naszych portalach społecznościowych.

Dołącz do sieci Uzależnionych od Piękna! Czekamy właśnie na Ciebie!

Facebook Twitter Instagram