Ponad 60 osób zjawiło się 17 grudnia w ekskluzywnych wnętrzach salonu BoConcept przy ulicy Woronicza w Warszawie, by wspólnie z Iloną Adamską świętować 13. urodziny wydawnictwa I.D.Media.
Gospodyni wydarzenia zapewniła wszystkim mnóstwo atrakcji, podkreślając jednocześnie, jak wielką wartość mają dla niej relacje budowane latami ze swoimi partnerami biznesowymi, którzy tak tłumnie zjawili się tego dnia na urodzinowym evencie.
– To był magiczny wieczór spędzony w gronie bliskich mi osób. Kameralny w stosunku do hucznych gal, które organizuję kilka razy w roku. Chciałam zrobić coś innego, mniej oficjalnego. Chciałam, żeby moi goście poczuli się jak na fajnej domówce, swobodnie, na luzie, bez eleganckich wieczorowych kreacji. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Moi goście do dziś podkreślają w SMS-ach czy wiadomościach na Facebooku, że klimat imprezy bardzo im się spodobał. Czuli się jak u przyjaciółki na urodzinach. I o to chodziło – wyjaśnia Ilona Adamska, gospodyni wydarzenia, właścicielka I.D.MEDIA.
Podczas wieczoru rozdano nagrody firmom, które działają CSR-owo, które dbają o ekologię, środowisko, pomagają także potrzebującym, wspierając różnego rodzaju stowarzyszenia czy fundacje. – Chciałam nagrodzić „ciche Anioły”, które są wśród nas. Firmy, które udowadniają, że pomagać może każdy. Że działania CSR nie są tylko domeną wielkich znanych korporacji – mówi Ilona Adamska. – Firmy, które prowadzenie swojej działalności biznesowej opierają nie tylko na chęci zysku, ale właśnie przede wszystkim na działaniach CSR-owych, zyskują w oczach klientów, społeczeństwa, znacznie więcej. Jak pokazują ostatnie badania, w perspektywie najbliższego roku właśnie te firmy, które mają dobrze rozwinięty system CSR, będą przejmować udział w rynku firm, bowiem ponad 62% konsumentów chętniej wybiera produkty firm, które są przyjazne dla środowiska. Firmy, które pomagają innym, angażują się w działalność społeczną i charytatywną – dodaje Adamska.
Statuetki otrzymały:
Fundacja Dietering
Giełda Eventów- organizacja eventów & Klub Biznesu KOB
Kumazu
Cherry Soap
M’onduniq Professionnel
Pracownia Tortów Artystycznych – Sowy Słodki Świat
Columbus Energy S.A.
Monika Patkowska Projekty
Atelier Fryzjerskie Anett Aneta Załęcka
Duża Rzecz / Podróż Bohatera dr Katarzyna Karska
T2S Group Sp.zo.o #STOPRASIZMOWIWPRACY
Synergia Hub Spółka z o. o, Sp. k. / Zielony by Synergia
Nakatomi Polska
FixData Lab
Nagroda specjalna została przyznana Sabinie Golanowskiej (Sabina SAGO).
Wyróżnienia otrzymały następujące firmy:
Agencja Reklamowa MadoArt Magdalena Peszko-Doktor
Pracownia Marzeń Paulina Wronecka
PROGRES Marta Gargas
Słowiański Jedwab Estera Grabarczyk
Elixir Clinic Justyna Gabrukiewicz
Doula Agnieszka Dróżdż
W Miejskiej Kniei Katarzyna Mikulska
Koch Optical Justyna Kochańska
Klinika Młodości Blanka Pawłowska
W trakcie wydarzenia uroczystą premierę miał najnowszy projekt Ilony Adamskiej, kalendarz charytatywny na rzecz samotnych mam. W sesji udział wzięło 11 kobiet biznesu oraz Katarzyna Miller, ceniona psycholog, ambasadorka projektu.
– To nasze wspólne dzieło! Moje i 12 wyjątkowych kobiet, które zaprosiłam do udziału w sesji zdjęciowej. Autorką zdjęć jest fotografka Agnieszka Olek, którą znamy m.in. z głośnej kampanii #STAWIAMNANATURALNOŚĆ organizowanej przez Imperium Kobiet w październiku. Za pieniądze z licytacji kalendarza pragniemy zorganizować wraz z Fundacją Sukces cykl warsztatów dla samotnych mam w kilku domach samotnej matki w Polsce. Warsztaty, które odbudują w mamach poczucie wartości, kobiecości i atrakcyjności. Które odkryją ich piękno zewnętrzne i wewnętrzne. Piękno, o którym często zapomniały przytłoczone codziennymi problemami, często rodzinnymi dramatami – mówi Ilona Adamska.
W trakcie eventu wystąpiła znana z programu The Voice od Poland wokalistka Sabina Sago, która dosłownie powaliła swoim głosem zebraną w BoConcept publiczność. – Tego głosu nigdy nie zapomnę. Niesamowita kobieta! Mistrzowski występ – powiedziała po urodzinach Gabriela Sięka z Fundacji Sukces.
O wyborny catering zadbała firma Dietering.com. O pyszny tort Pracownia Tortów Artystycznych Sowy Słodki Świat.
O upominki dla naszych gości zadbały marki: Wojewodzic, Kumazu, GlamCreative oraz PWN.
Tekst: Anna Gardyniak
Fot. Piotr Wroniewicz