ASICS dołączył do globalnej inicjatywy proekologicznej The Fashion Pact

ekologiczny krajobraz

Marka ASICS została pierwszą japońską firmą, która dołączyła do The Fashion Pact, globalnej inicjatywy proekologicznej koncentrującej się na przemyśle modowym. Koalicja międzynarodowych korporacji realizuje wspólne cele w trzech kluczowych obszarach – łagodzenia zmian klimatycznych, przywracania różnorodności biologicznej oraz ochronie oceanów.

The Fashion Pack został zainicjowany podczas szczytu G7 w Biarritz w 2019 r. Początkowo, był tworzony przez 32 sygnatariuszy z szeroko pojętej branży modowej, handlu detalicznego czy sportu. W ciągu roku ich liczba podwoiła się, obejmując wiele sektorów w 14 krajach i reprezentując ponad 200 marek.

ASICS od lat działa na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych, redukcji emisji gazów cieplarnianych czy optymalizacji łańcucha dostaw. Ponadto, w zakresie realizacji działań wynikających z członkostwa w The Fashion Pact, japońska marka zobowiązała się, że do 2050 r. będzie korzystać wyłącznie z ekologicznej bawełny, a także jeszcze do końca 2020 r. wyeliminuje plastik jednorazowego użytku z całego łańcucha dostaw. W sektorach, w których jego całkowita redukcja nie będzie możliwa, zostaną wykorzystane ekologiczne substytuty.

Naszym celem od 1949 r, czyli od początku istnienia firmy, jest wsparcie w osiągnięciu zdrowego umysły w zdrowym ciele. Hasło Sound Mind Sound Body jeszcze nigdy nie było bardziej aktualne. Potrzebujemy zrównoważonej ziemi, która w dobie dynamicznych zmian klimatycznych dla wszystkich powinna być najważniejsza. Co więcej, poprzez członkostwo w pakcie chcemy stymulować pozytywną transformację naszej branży – powiedział Yasuhito Hirota, dyrektor operacyjny i prezes ASICS Corporation.

Japońska marka jest między innymi sygnatariuszem Karty Przemysłu Modowego UNFCCC traktującej o działaniach na rzecz ochrony klimatu oraz członkiem-założycielem Koalicji Zrównoważonej Odzieży.

Polecane artykuły

Box Automaniaka

Oczy za kierownicą. Praktyczne wskazówki dla kierowców.

Wraz z początkiem wakacji na dobre rozpoczyna się sezon letnich wojaży samochodem. Oprócz wyjazdów za miasto żeby wypocząć nierzadko pokonujemy autem również setki czy nawet tysiące kilometrów w drodze na wymarzony urlop.

Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up

90.BY MANIEWSKI

Sentymentalny powrót do przeszłości w nowoczesnym wydaniu. Trendy, które kochaliśmy w latach 90., wracają w nowej odsłonie. Flesz Kolor w 3D – nowość marki Maniewski – łączy dekady. Fryzury Marie

Box Automaniaka

Samochody luksusowe a komfort jazdy

Samochody luksusowe wyróżniają się spośród innych na rynku motoryzacyjnym, wieloma aspektami. Przede wszystkim charakteryzują się one tym, że posiadają dużo miejsca w środku dla pasażerów oraz dla kierowcy. Oprócz