Kampania #BliskoiBezpiecznie

W dobie koronawirusa codziennie musimy się mierzyć z nową rzeczywistością. Nosimy maseczki ochronne, zachowujemy bezpieczny dystans społeczny, płacimy za zakupy bezgotówkowo. To tylko kilka przykładów kluczowych zasad naszej nowej rzeczywistości. Centra Handlowe Pasaż Tesco przygotowały kampanię informacyjną pod hasłem #bliskoibezpiecznie, która przypomina zasady bezpiecznych zakupów-  tak ważne dla nas wszystkich.

Podczas zakupów w „nowej rzeczywistości” specjaliści apelują, aby ograniczać spędzanie czasu w przestrzeniach centrów handlowych.  Ważne jest odpowiednie zaplanowanie zakupów i dostosowanie się do zasad panujących w galeriach.
Pasaże Tesco dzięki swojej optymalnej, butikowej powierzchni i odpowiedniemu doborowi najemców – pozwalają na zrobienie szybkich i kompleksowych zakupów oraz zrealizowanie najpotrzebniejszych spraw w punktach usługowych takich jak np. pralnia.
Jak dbać o siebie i innych podczas zakupów Pasaże komunikują przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza nośników w swoich centrach handlowych, takich jak: plakaty, naklejki podłogowe czy standy wskazujące ruch jednostronny. Dodatkowo na kanałach social media @pasaztesco oraz stronie internetowej www.pasaztesco.pl pojawiły się edukacyjne info-grafiki.
fot.pasaż tescoW takim momencie jak ten, wszyscy musimy nabrać bezpiecznych nawyków i zwracać szczególną uwagę na to, co robimy i jak się zachowujemy w miejscach publicznych.  Wszystko na to wskazuje, że  „nowa rzeczywistość” może z nami pozostać na dłużej. Im szybciej ją oswoimy – tym łatwiej będzie nam wszystkim.


Po więcej informacji na temat Centrów Handlowych Pasaż Tesco zapraszamy na stronę: www.pasaztesco.pl

Polecane artykuły

Kobieta

Fascynujący świat pomadek i szminek

Szminki są nieodłącznym elementem kosmetycznej rewolucji. Od klasycznych odcieni czerwieni po odważne, nietypowe kolory, szminki pozwalają nam wyrazić swoją indywidualność i eksperymentować ze stylem. W tym artykule zapraszamy Cię do odkrycia fascynującego

Kobieta

SEPHORA UNLIMITED – nowy wymiar piękna

Dotychczasowy program lojalnościowy sieci perfumerii SEPHORA, z którego od 2003 roku korzysta ponad milion klientów SEPHORA w Polsce i Czechach, zyskuje nowy wymiar benefitowo-lojalnościowy. SEPHORA UNLIMITED z sukcesem wdrożony w 2019 roku