#KupujCoPolskie – polskie marki lifestylowe solidarne w obliczu epidemii

polska flaga, wspieram co polskie, fot. kaboompics

W dobie pandemii trudna sytuacja nie omija nikogo. Problemy w funkcjonowaniu dotykają również branżę modową i kosmetyczną – trudności przeżywają zarówno mniejsze polskie marki, jak i silne brandy o ugruntowanej pozycji na rynku.

Dla wielu rodzimych producentów nasze wybory zakupowe będą miały teraz szczególne znaczenie. Akcja #KupujCoPolskie podjęta przez 12 polskich marek lifestylowych, z inicjatywy BodyBoom, pokazuje, że warto łączyć siły i działać solidarnie, nie tylko w obliczu zagrożenia COVID-19.
W sytuacji gdy większość przedsiębiorstw została zmuszona do zamknięcia swoich sklepów stacjonarnych, stanowiących zazwyczaj główny kanał sprzedaży – dla wielu firm zaczęły się problemy. Polskie marki kosmetyczne i modowe z łatwością dorównują zagranicznym konkurentom, jednak ich potencjał finansowy, w tym zdolność do zachowania płynności finansowej, nie może się równać możliwościom wielkich korporacji działających globalnie.
„Dla polskich firm przymusowa kwarantanna i spadek przychodów przed długi okres może oznaczać trudności w funkcjonowaniu, a w najgorszym wypadku zniknięcie z rynku. Swoją akcją #KupujCoPolskie chcemy dołączyć do inicjatyw uświadamiających konsumentom jak ważne jest, aby w tym trudnym czasie wspierali polskie marki. Wybory zakupowe, które dokonujemy na co dzień mają teraz szczególne znaczenie. Bądźmy solidarni! Pamiętajmy, że pomagając jednej marce, pomagamy zarówno jej pracownikom, jak i współpracującym z nią kontrahentom, dostawcom. Do akcji „#KupujCoPolskie” zaprosiliśmy polskie marki lifestylowe – w obliczu kryzysu gospodarczego chcemy wzajemnie się wspierać. I chociaż aktualna sytuacja dla nikogo nie jest łatwa, postanowiliśmy podejść do tematu z dystansem.
Nieważne czy jesteś dużą firmą z tradycjami, młodą projektancką marką czy naszym klientem – wszyscy znaleźliśmy się w tym samym miejscu, zamknięci w swoich domach. Jednak nawet w warunkach przymusowej izolacji możemy wspólnie działać. Chcieliśmy również pokazać, że za markami stoją zwykli ludzie, którzy borykają się z podobnymi problemami, dlatego zachęciliśmy partnerów akcji, aby do udziału w filmiku zaprosili zarówno współpracujące z nimi ambasadorki i influencerki, jak i swoich pracowników. Inspiracją była dla nas akcja popularna na Instagramie oraz TikToku  ”Don’t Rush Challenge”, która stworzyła iluzję fizycznej bliskości i pokazała, że nawet zamknięci w domach ciągle mamy w sobie mnóstwo pozytywnej energii.” – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication BodyBoom i FaceBoom.
Efekt współpracy w postaci nakręconego wspólnie video można oglądać już na profilach marek:
Ania Kruk @aniakruk_jewellery @Bielenda @bielenda, BodyBoom @bodyboom_official, Cukrówki @cukrowka.pl, Glov @glov.official, Louie @louieloungewear, Neo Make Up @neomakeup_cosmetics, Neo Nail @neonailpoland, Muscat @muscateyewear, Renee @reneegirls (Renee Design LIMITED), Wólczanka @wolczanka, YeahBunny @yeah_bunny i oczywiście u nas na Beauty Mission:

ZOBACZ FILM

Polecane artykuły

Box Automaniaka

Co oznaczają skróty mHEV, HEV, PHEV i BEV? 

Producenci samochodów mianem napędu hybrydowego określają całkiem różne rozwiązania o innych poziomach zaawansowania i skuteczności. Na tę chwilę można wyróżnić trzy podstawowe rodzaje hybryd – przedstawiamy, czym się różnią

Kobieta

Sprawdzone sposoby na szybką poprawę fryzury

Poranek, brak czasu i trudne do ujarzmienia włosy – taki scenariusz przerabiała każda z nas. Nieład na głowie przekłada się na złe samopoczucie, stres i brak pewności siebie. Nie rwij włosów z głowy. Oto

Eko Strefa

Naturaorganika.pl – miejsce z ekologiczną duszą

Naturaorganika.pl to miejsce, w którym znajdziesz ekologiczne produkty dla siebie i Twojej rodziny. Jeśli interesujesz się organiczną pielęgnacją, dbasz o swoje zdrowie i ciało a także unikasz szkodliwych składników to koniecznie musisz sprawdzić naszą