#KupujCoPolskie – polskie marki lifestylowe solidarne w obliczu epidemii

polska flaga, wspieram co polskie, fot. kaboompics

W dobie pandemii trudna sytuacja nie omija nikogo. Problemy w funkcjonowaniu dotykają również branżę modową i kosmetyczną – trudności przeżywają zarówno mniejsze polskie marki, jak i silne brandy o ugruntowanej pozycji na rynku.

Dla wielu rodzimych producentów nasze wybory zakupowe będą miały teraz szczególne znaczenie. Akcja #KupujCoPolskie podjęta przez 12 polskich marek lifestylowych, z inicjatywy BodyBoom, pokazuje, że warto łączyć siły i działać solidarnie, nie tylko w obliczu zagrożenia COVID-19.
W sytuacji gdy większość przedsiębiorstw została zmuszona do zamknięcia swoich sklepów stacjonarnych, stanowiących zazwyczaj główny kanał sprzedaży – dla wielu firm zaczęły się problemy. Polskie marki kosmetyczne i modowe z łatwością dorównują zagranicznym konkurentom, jednak ich potencjał finansowy, w tym zdolność do zachowania płynności finansowej, nie może się równać możliwościom wielkich korporacji działających globalnie.
„Dla polskich firm przymusowa kwarantanna i spadek przychodów przed długi okres może oznaczać trudności w funkcjonowaniu, a w najgorszym wypadku zniknięcie z rynku. Swoją akcją #KupujCoPolskie chcemy dołączyć do inicjatyw uświadamiających konsumentom jak ważne jest, aby w tym trudnym czasie wspierali polskie marki. Wybory zakupowe, które dokonujemy na co dzień mają teraz szczególne znaczenie. Bądźmy solidarni! Pamiętajmy, że pomagając jednej marce, pomagamy zarówno jej pracownikom, jak i współpracującym z nią kontrahentom, dostawcom. Do akcji „#KupujCoPolskie” zaprosiliśmy polskie marki lifestylowe – w obliczu kryzysu gospodarczego chcemy wzajemnie się wspierać. I chociaż aktualna sytuacja dla nikogo nie jest łatwa, postanowiliśmy podejść do tematu z dystansem.
Nieważne czy jesteś dużą firmą z tradycjami, młodą projektancką marką czy naszym klientem – wszyscy znaleźliśmy się w tym samym miejscu, zamknięci w swoich domach. Jednak nawet w warunkach przymusowej izolacji możemy wspólnie działać. Chcieliśmy również pokazać, że za markami stoją zwykli ludzie, którzy borykają się z podobnymi problemami, dlatego zachęciliśmy partnerów akcji, aby do udziału w filmiku zaprosili zarówno współpracujące z nimi ambasadorki i influencerki, jak i swoich pracowników. Inspiracją była dla nas akcja popularna na Instagramie oraz TikToku  ”Don’t Rush Challenge”, która stworzyła iluzję fizycznej bliskości i pokazała, że nawet zamknięci w domach ciągle mamy w sobie mnóstwo pozytywnej energii.” – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication BodyBoom i FaceBoom.
Efekt współpracy w postaci nakręconego wspólnie video można oglądać już na profilach marek:
Ania Kruk @aniakruk_jewellery @Bielenda @bielenda, BodyBoom @bodyboom_official, Cukrówki @cukrowka.pl, Glov @glov.official, Louie @louieloungewear, Neo Make Up @neomakeup_cosmetics, Neo Nail @neonailpoland, Muscat @muscateyewear, Renee @reneegirls (Renee Design LIMITED), Wólczanka @wolczanka, YeahBunny @yeah_bunny i oczywiście u nas na Beauty Mission:

ZOBACZ FILM

Polecane artykuły

Eko Strefa

Choroba morska – czym jest i jak jej zapobiec?

Coraz więcej turystów decyduje się na rejsy po popularnych regionach takich jak Chorwacja czy Grecja. Możliwe jest tam czarterowanie jachtu na własny użytek bądź wynajmując skippera. Jednak warto wiedzieć,

Warszawa & Okolice

Olga Boznańska w Muzeum Narodowym w Warszawie

­WYSTAWA Olga Boznańska (1865–1940) Muzeum Narodowe w Warszawie 26 lutego – 2 maja 2015 Przypadająca 15 kwietnia 2015 roku 150. rocznica urodzin Olgi Boznańskiej stała się