Maciej Stuhr gra w japońskim stylu

Pierwsze w Polsce zawody Mitsubishi Motors Golf Championship, czyli turniej golfowy połączony z piknikiem rodzinnym i jazdami testowymi samochodami Mitsubishi okazały się wielkim sukcesem. Imprezę uświetnił swą obecnością znakomity aktor i ambasador marki Mitsubishi Maciej Stuhr.

„Tym turniejem chcieliśmy mocniej podkreślić siłę i wizerunek marki Mitsubishi. Nieszablonowa oprawa i piknik rodzinny w stylu japońskim wyróżnia zawody na tle innych.” – powiedział Yasuyuki Oyama, Prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Samochód za jedno uderzenie

Turniej przyciągnął ponad 100 zawodników, którzy walczyli o wyjątkowe nagrody, w tym o najnowszy Mitsubishi Eclipse Cross., czy rundę golfa z najlepszymi polskimi zawodowcami Adrianem Meronkiem i Mateuszem Gradeckim. Walka o nagrody była naprawdę emocjonująca. Samochód Mitsubishi był do wygrania na dołku nr 9. Żeby go zdobyć, należało trafić do dołka jednym uderzeniem. Niestety tym razem nikomu się nie udało.
Zorganizowany po zawodach piknik rodzinny przyciągnął na pole Sobienie Królewskie Golf & Country Club aż 250 osób. Na miejscu goście mieli okazję poznać japońską kulturę, posmakować sushi, wziąć udział w warsztatach origami czy uczestniczyć w profesjonalnych lekcjach golfa.

Jak Stuhr grał w golfa?

W takiej lekcji wziął udział także aktor Maciej Stuhr. Okazało się, że już od dwóch miesięcy gra w golfa.
„Ściągnąłem aplikację na telefon i przez ten czas zrobiłem duże postępy. Jak się strzeli albatrosa, to są emocje ogromne.” – żartuje aktor. W rzeczywistości na polu golfowym ambasador marki Mitsubishi pojawił się po raz pierwszy. „Na razie strzelam w stronę zielonego. Jeżeli piłka leci w tę stronę, to jest to pierwszy sukces, z którego dzisiaj się cieszę.” – mówi Maciej Stuhr. Jak na początkującego aktor radził sobie co najmniej dobrze. W dodatku rewelacyjne uderzenie oddał w zorganizowanym po turnieju konkursie Nearest to the pin na greenie dołka numer 18. Piłeczkę należało posłać jak najbliżej flagi. Na tym niełatwym dołku Maciej Stuhr posłał ją zaledwie 1,6 m od flagi.

Podróż do Japonii

Po południu goście uczestniczyli w jazdach testowych nowym SUV-em coupe Mitsubishi Eclipse Cross i mogli spróbować swych sił w offroadzie za kierownicą Mitsubishi Pajero i L200 Monster. Spotkanie dało także okazję do degustacji sushi i japońskich słodyczy, podziwiania prawdziwych kimon oraz wzięcia udziału w warsztatach waghashi, furoshiki, kaligrafii czy kirigami. Dla licznie przybyłych dzieci przygotowano specjalny kącik animacyjny.
Zainteresowanie wydarzeniem wskazuje na rosnącą popularność golfa w Polsce. Rokrocznie w kraju przybywa golfistów, co widać na polach.
„Mieszkam w Polsce od czterech lat. Przez ten czas wiele się zmieniło. Dawniej można było przyjechać w weekend na pole i od razu grać. Obecnie trudno o wolny tee time, lepiej zarezerwować miejsce z wyprzedzeniem.” – mówi Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors. „W Japonii więcej osób gra w golfa, za to w Polsce ta dyscyplina dynamicznie się rozwija.”


O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.
[envira-gallery id=”7755″]

Polecane artykuły

Kobieta

Kobiety Kobietom w Sephora

Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rusza niezwykła akcja – kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda na pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany

Kosmetyka & Kosmetologia

Żel antybakteryjny – kosmetyk czy preparat biobójczy?

Jak rozpoznać czy kosmetyk z alkoholem do dezynfekcji dłoni jest kosmetykiem, czy preparatem biobójczym? Otóż okazuje się, że wielu producentów kosmetyków po ogłoszeniu pandemii koronawirusa w Polsce w ekspresowym tempie wprowadziło do sprzedaży środki

Kobieta

Gładka skóra po wakacjach? To proste!

Z urlopu wracamy z pięknymi wspomnieniami, zachwycającymi zdjęciami i… zniszczoną cerą. Na szczęście są sprawdzone sposoby na to, by przywrócić skórze dawny blask! Latem chcemy wykorzystać każdą chwilę, zapominając czasem o konsekwencjach.