Mitsubishi Motors otwiera motoryzacyjne centrum informacyjne dla dzieci

fot.mmc

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) otworzyła Motoryzacyjny Serwis Informacyjny dla Uczniów Szkół Podstawowych, który będzie dostępny do 10 grudnia 2019 r. Ta usługa dla dzieci jest oferowana już od 27 lat i odpowiada na różne pytania związane z przemysłem samochodowym za pośrednictwem bezpłatnego numeru, strony internetowej i poczty.

MMC jest jedyną firmą motoryzacyjną, która oferuje takie usługi edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych. Dotychczas, od momentu rozpoczęcia programu w 1993 roku, firma otrzymała od nich oraz od nauczycieli szkolnych ponad 3500 zapytań.
Pytania dotyczą szerokiego zakresu tematów, w tym działania samochodów, pojazdów autonomicznych, fabryk i produkcji oraz kwestii związanych z ochroną środowiska i bezpieczeństwem – na przykład: w jaki sposób samochód może poruszać się w teście zderzeniowym, jeśli prowadzi go manekin? *1. Z programu informacyjnego korzystają również nauczyciele szkolni w trakcie przygotowywania się do lekcji lub rozmów z uczniami podczas swoich zajęć. W ramach projektu informacyjnego MMC wysyła e-mail z odpowiedzią na pytania zadane telefonicznie.


* 1 Odpowiedź MMC: samochód podczas testu zderzeniowego porusza się dzięki zdalnie sterowanemu mechanizmowi.


MMC przygotowuje również broszurę, wykorzystywaną w szkołach podstawowych do nauki oraz stronę internetową, zawierającą przydatne informacje o samochodach (dostępne tylko w języku japońskim).

Polecane artykuły

dotykam wygrywam
Kobieta

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat

Ruszyła 8 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, której głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Do akcji dołączyły gwiazdy, które wzięły