Sephora lubi pomagać! Program FUN.TECH.FUTURE. w perfumeriach Sephora

Sephora na całym świecie podejmuje działania mające na celu wspieranie kobiet – w obszarze wzmacniania ich pewności siebie, wspierania ich przedsiębiorczości i rozwoju. W ramach takich działań firma zaangażowała się lokalnie w program FUN. TECH. FUTURE. Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Raport NIK i inne badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy oraz wsparcia, które mogłyby pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności.

Staże w perfumeriach Sephora

Na przełomie lipca-września pięć dziewcząt objętych programem trafiło do perfumerii Sephora w Warszawie, Gdyni, Bielsko-Białej, Lublinie i Włocławku na płatny, dwumiesięczny staż, gdzie pod opieką mentorek z ramienia Sephora, zdobyły praktyczne przygotowanie do pracy w sektorze retail.
Jesteśmy zachwyceni energią i zaangażowaniem, które zaprezentowały uczestniczki projektu. To osoby bardzo solidne i otwarte na naukę, na zdobycie praktycznej wiedzy oraz umiejętności. Już dziś wiemy, że niektóre z uczestniczek stażu pozostaną z nami na dłużej i rozpoczną pracę w perfumeriach Sephora, mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.
Sephora w Polsce oraz na świecie, podejmuje działania mające na celu dodanie kobietom wiary we własne możliwości –  podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Dzięki programowi FUN.TECH.FUTURE mieliśmy szansę realnie przygotować te młode osoby do wykonywania zawodu. To ogromna radość i satysfakcja. Planujemy kontynuację wsparcia projektu Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w przyszłorocznej edycji, dodaje Małgorzata Dzięcielewska.

Warsztaty makijażu biznesowego

Oprócz staży, w kilkunastu perfumeriach Sephora w lipcu i sierpniu zorganizowano     grupowe warsztaty dla 130 podopiecznych projektu, podczas których pod okiem makijażystek Sephora odkrywały tajniki „First job make up”, czyli makijażu biznesowego. Każda z uczestniczek warsztatu otrzymał m.in. zestaw kosmetyków Sephora Collection do samodzielnego odtworzenia zdobytych umiejętności.

Czym jest FUN. TECH. FUTURE.?

FUN. TECH. FUTURE. to program edukacyjno-zawodowym z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość. Główne elementy projektu to:
  • warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce,
  • dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy
  • płatne staże
  • oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.

Była to pierwsza edycja programu, podczas której bardzo dużo nauczyłyśmy się nie tylko o samych potrzebach tej grupy, ale także o efektywnych formach jej wsparcia. Całości programu towarzyszyła niezwykła energia. Zarówno uczestniczek, jak i mentorów czy ekspertów zaangażowanych we współpracę. Z pełną radością czekam na drugą edycję, mówi Olga Kozierowska, Prezes Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

 

Polecane artykuły

Kobieta

Tom Ford Beauty – Summer Soleil Collection 2019

Udaj się do krainy przyjemności z Tom Ford Summer Soleil 2019 – po mistrzowsku skomponowaną kolekcją kosmetyków do makijażu wzbogaconych o drobinki 24-karatowego złota oraz nasyconych odświeżającą wilgocią. Ponętne szminki do ust

1_Slider

Do kiedy karmić dziecko mlekiem?

W życiu każdego malucha przychodzi czas, kiedy żegna się on z jedzeniem, które towarzyszyło mu od pierwszych chwil życia: mleko stopniowo zastępowane jest przez „dorosłe” posiłki, a do odruchu ssania dołączane są nowe umiejętności

Organizowane przez BeautyMission & Patronackie

Po Nitce Do Piękna pod patronatem Beauty Mission

O innowacjach w zastosowaniu nici PDO podczas konferencji Instytutu Praktyki Zabiegów Estetycznych Zabiegi estetyczne, jak najmniej inwazyjne i jednocześnie najbardziej skuteczne – to trend, który króluje od kilku lat. W gabinetach stawia