Sephora lubi pomagać! Program FUN.TECH.FUTURE. w perfumeriach Sephora

Sephora na całym świecie podejmuje działania mające na celu wspieranie kobiet – w obszarze wzmacniania ich pewności siebie, wspierania ich przedsiębiorczości i rozwoju. W ramach takich działań firma zaangażowała się lokalnie w program FUN. TECH. FUTURE. Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Raport NIK i inne badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy oraz wsparcia, które mogłyby pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności.

Staże w perfumeriach Sephora

Na przełomie lipca-września pięć dziewcząt objętych programem trafiło do perfumerii Sephora w Warszawie, Gdyni, Bielsko-Białej, Lublinie i Włocławku na płatny, dwumiesięczny staż, gdzie pod opieką mentorek z ramienia Sephora, zdobyły praktyczne przygotowanie do pracy w sektorze retail.
Jesteśmy zachwyceni energią i zaangażowaniem, które zaprezentowały uczestniczki projektu. To osoby bardzo solidne i otwarte na naukę, na zdobycie praktycznej wiedzy oraz umiejętności. Już dziś wiemy, że niektóre z uczestniczek stażu pozostaną z nami na dłużej i rozpoczną pracę w perfumeriach Sephora, mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.
Sephora w Polsce oraz na świecie, podejmuje działania mające na celu dodanie kobietom wiary we własne możliwości –  podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Dzięki programowi FUN.TECH.FUTURE mieliśmy szansę realnie przygotować te młode osoby do wykonywania zawodu. To ogromna radość i satysfakcja. Planujemy kontynuację wsparcia projektu Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w przyszłorocznej edycji, dodaje Małgorzata Dzięcielewska.

Warsztaty makijażu biznesowego

Oprócz staży, w kilkunastu perfumeriach Sephora w lipcu i sierpniu zorganizowano     grupowe warsztaty dla 130 podopiecznych projektu, podczas których pod okiem makijażystek Sephora odkrywały tajniki „First job make up”, czyli makijażu biznesowego. Każda z uczestniczek warsztatu otrzymał m.in. zestaw kosmetyków Sephora Collection do samodzielnego odtworzenia zdobytych umiejętności.

Czym jest FUN. TECH. FUTURE.?

FUN. TECH. FUTURE. to program edukacyjno-zawodowym z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość. Główne elementy projektu to:
  • warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce,
  • dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy
  • płatne staże
  • oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.

Była to pierwsza edycja programu, podczas której bardzo dużo nauczyłyśmy się nie tylko o samych potrzebach tej grupy, ale także o efektywnych formach jej wsparcia. Całości programu towarzyszyła niezwykła energia. Zarówno uczestniczek, jak i mentorów czy ekspertów zaangażowanych we współpracę. Z pełną radością czekam na drugą edycję, mówi Olga Kozierowska, Prezes Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

 

Polecane artykuły

zdjęcie dziewczyny nakładającej na twarz dermokosmetyk
Kobieta

Jak wybrać odpowiednie dermokosmetyki?

Każdemu zależy na posiadaniu pięknej skóry o jednolitym kolorycie. Aby tak jednak było, należy odpowiednio o tę skórę dbać. Podobnie rzecz ma się z włosami. Warto byłoby zatem jak najstaranniej dobierać poszczególne

Gadżety

ILLICIT by Jimmy Choo

ILLICIT to nowy zapach w portfolio marki Jimmy Choo. Zmysłowy, urzekający i instynktownie sexy. Dumnie omija zasady, unikając ich łamania. Jest tu i teraz. „Illicit symbolizuje brawurową naturę kobiety Jimmy Choo.

Gadżety

Tiffany & Co

PROJEKT  Zapach MIEJSCE POCHODZENIA Nowy Jork UWAGI Historia Tiffany & Co. to najbardziej luksusowa marka jubilerska na świecie, a także ikona amerykańskiego designu. Od początku swojego istnienia znajduje się