Współpraca L’Oreal Paris & Dom Mody Karl Lagerfeld

fot. materiały prasowe

Premiera wspólnej kolekcji kosmetyków do makijażu dwóch najsłynniejszych paryskich marek, będzie miała miejsce 27 września 2019r., w przeddzień Paris Fashion Week Wiosna/Lato 2020. 

#lorealxkarllagerfeld

L’Oréal Paris i dom mody KARL LAGERFELD mają przyjemność ogłosić swoją wyjątkową współpracę, której efektem jest kolekcja kosmetyków do makijażu.
Projekt kolekcji, zainicjowany przez niedawno zmarłego projektanta, ma być połączeniem jego charakterystycznego rock’n’rollowego stylu z niezobowiązującą francuską elegancją.
Kolekcja KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris, która ma być uwieńczeniem wizji piękna projektanta oraz jego twórczego dziedzictwa, zostanie przedstawiona 20 września 2019 r. Światowa premiera odbędzie się tydzień później, 27 września podczas Paris Fashion Week.
„Ta kolekcja makijażowa naprawdę odzwierciedla świat marki KARL LAGERFELD i to, co Karl kochał w makijażu – często stosował cienie do powiek, jako kolory w swoich szkicach” – powiedziała Caroline Lebar, Dyrektor ds. Wizerunku i Komunikacji w domu mody KARL LAGERFELD. „L’Oréal Paris głosi uniwersalne przesłanie piękna dla wszystkich. Karl lubił, gdy współpraca rezonowała z jego marką i mogła mieć prawdziwy wpływ na szerokie grono odbiorców”.
Związani poprzez swoje paryskie dziedzictwo, zarówno KARL LAGERFELD, jak i L’Oréal Paris, podzielają pionierskiego ducha i zobowiązanie by celebrować kobiecą siłę tworząc nowe i nieoczywiste rozwiązania. Kolekcja KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris została stworzona dzięki wsparciu naukowemu i eksperckiej wiedzy L’Oréal Paris. Wspierać ją będzie globalna kampania, w stylu niezwykle charakterystycznym dla Karla Lagerfelda.
„Dla marki L’Oréal Paris wszystkie współprace z projektantami mody są wielkim zaszczytem, ​​ale ten projekt jest dla nas szczególnie ważny i wymowny”- powiedziała Delphine Viguier, prezes L’Oréal Paris Global Brand. „Podczas gdy Karl zmienił oblicze mody, demokratyzując ją, L’Oréal Paris zobowiązuje się by tworzyć piękno w zgodzie z własnymi zasadami i pragnieniami wszystkich kobiet. Z niecierpliwością czekamy na pokazanie światu kolekcji makijażu, zrodzonej z tego kreatywnego połączenia: rockowego szyku domu mody KARL LAGERFELD oraz silnej i kobiecej wizji piękna L’Oréal Paris ”.
„Dla domu mody KARL LAGERFELD jest to ekscytujący moment, kiedy dwie paryskie ikony mody łączy wspólny projekt, a do tego w tak wyjątkowy sposób – na sposób Karla” – powiedział Pier Paolo Righi, dyrektor generalny KARL LAGERFELD.
Karl Lagerfeld, który zmarł w lutym, był jednym z najbardziej wpływowych i twórczych kreatorów  mody od ponad pół wieku. Nie kierując się żadnymi regułami, śmiało wkroczył tam, gdzie nie ośmielił się wcześniej wejść żaden z projektantów, zmieniając własny wizerunek w odrębny styl. Kolekcja makijażu KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris zostanie ogłoszona 20 września 2019 roku.

“Postaraj się zrozumieć teraźniejszość i wymyślaj przyszłość.” – Karl Lagerfeld

Polecane artykuły

dwie kobiety na zakupach u patrizi aryton
Gadżety

Wideo marketing kluczem do sukcesu w czasie lockdownu

Koniec roku, kolejny lockdown i zamknięcie galerii – jak polska firma Patrizia Aryton radzi sobie ze sprzedażą i marketingiem w nowych realiach. Formaty video i interakcja z Klientami odpowiedzią na ograniczenia w handlu.

Dziecko

Zobacz jak można zagospodarować dziecku wolny czas

Wakacje w pełni, a więc czas, kiedy dzieci mają wolne od szkoły, Nie wszyscy mieli w tym roku okazję wyjechać, a nawet jeśli – czas na wczasach jest ograniczony i kiedyś trzeba wrócić do domowej

Kobieta

Czy potrafisz cieszyć się sukcesami innych?

Ile razy zdarzyło Ci się usłyszeć od kogoś ze swojego otoczenia o jego zapierających dech w piersiach osiągnięciach? Jak się wtedy czułeś? Cieszyłeś się jego szczęściem, czy może odczuwałeś lekką zazdrość?