Wystartowała Kampania Społeczna Przeciwko Otyłości Wśród Dzieci – #UWIERZWSIEBIE #WALCZOSWOJEZDROWIE

Dwudziestego ósmego kwietnia 2022r., wystartowała Kampania Społeczna Przeciwko Otyłości Wśród Dzieci – Uwierz w siebie! – Walcz o swoje zdrowie!. Organizatorem kampanii jest Fundacja Natura&Zdrowie. Twarzą kampanii została Kinga Zawodnik, której w walce o zdrowie i smukłą sylwetkę, kibicuje wielu Polaków.

Jest to pierwsza kampania i pierwsze tak otwarte wyznanie Kingi Zawodnik. To właśnie jej historia pchnęła kampanię na właściwe tory. Kinga Zawodnik po raz pierwszy otwarcie opowiedziała o swoim trudnym dzieciństwie i wykluczeniu społecznym. Dzieciństwo Kingi usiane było pasmami bólu i cierpienia oraz braku akceptacji. Nikt nie potrafił by tak realistycznie oddać traumatycznych przeżyć z dzieciństwa jak ona, szczególną odwagą wykazały się też dziewczynki odgrywające w spocie rolę Kingi w jej latach młodości są to Milena Kita oraz Julka Grabowska. Kinga, pamięta jak niejednokrotnie musiała bronić nie tylko siebie ale i zastraszanego brata. Jedynymi osobami wspierającymi Kingę w jej walce byli jej rodzice, a obecnie mama gwiazdy. Paradoksalnie przeżycia z dzieciństwa wzmocniły Kingę psychicznie i stworzyły silną, otwartą i mimo wszystko, uśmiechniętą kobietę, która swoim optymizmem potrafi porwać miliony ludzi, a swoje doświadczenia wykorzystać w niesieniu pomocy innym.

,,Powiem Wam jak to było. Podczas kręcenia spotu dla Fundacji Natura&Zdrowie nieraz płakałam. Ale mimo, że bolało, że było trudno, zrobiłam to, bo wiem, że warto. Warto ponieważ gdzieś na świecie żyje teraz taka mała Kinga, która tego bardzo potrzebuje. Potrzebuje wiedzieć, że nie jest sama, że jej życie nie jest przekreślone tylko dlatego, że choruje na otyłość. 

Chcę Wam wszystkim powiedzieć, przekazać, że WARTO WALCZYĆ O SWOJE ZDROWIE TAK SAMO JAK O SWOJE MARZENIA…’’

Kinga Zawodnik

Zwalczanie otyłości i świadomość choroby, to jedne z kluczowych tematów zagrożeń współczesnej cywilizacji. Obecnie na świecie z powodu nadwagi umiera więcej osób niż z powodu niedożywienia. W Polsce z roku na rok, przybywa osób otyłych – gdzie znaczący procent stanową dzieci. Pandemia Covid-19 przyczyniła się znacznie do przyrostu wagi również u najmłodszych.

Jednocześnie nie notuje się wzrostu podejmowanych działań służących wykrywaniu i zwalczaniu otyłości, zwłaszcza u dzieci. Dzisiaj prawie połowa z nich nie jest w Polsce diagnozowana pod kątem otyłości.  Czas to zmienić nasza kampania ma zapoczątkować dobre praktyki w tej dziedzinie.

LINK DO SPOTU:

QR KOD DO SPOTU:

________________________________________________________________________

Podziękowania

Kampania powstała dzięki sponsorowi głównemu firmie Green Port Team Sp. z o.o., która od lat dba o zdrowie Polaków jednocześnie krzewiąc wiedzę na temat zdrowia i zdrowego trybu życia, na łamach wydawanego przez markę, drukowanego magazynu – Natura&Zdrowie. Green Port to również jedna z najlepszych w Polsce hurtowni naturalnych. To dzięki zaangażowaniu Prezes Green Port Team Sp. z o.o. – Pani Agnieszce Wójtowicz, kampania ujrzała światło dzienne.

Green Port jest również Fundatorem Fundacji Natura&Zdrowie. I tutaj szczególne podziękowania dla Prezesa Fundacji – Pana Arkadiusza Wrzosa, za zaangażowanie i wkład merytoryczny w projekt kampanii.

Ogromne podziękowania dla Kingi Zawodnik za chęć, wiarę i niesamowity optymizm, którym dzieli się z innymi i porywa do walki w słusznej sprawie.

Szczególne podziękowania dla Aktorów i Produkcji Szkoły Musicalowej B&B, za ogromne zaangażowanie w projekt.

Podziękowania dla Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia za zaangażowanie w kampanię.

Kampania powstała dzięki inicjatywie Klaudii Wieczorkowskiej-Laskowskiej –  Dyrektor Marketingu projektu Natura&Zdrowie, która od lat zajmuje się działalnością CSR. Bezbłędne wychwyciła tematykę otyłości wśród dzieci, która niestety jest ignorowana w naszym kraju.

Nad poprawnością tekstów i głębia przekazu kampanii czuwa Dorota Oyrzanowska, redaktor projektu Natura&Zdrowie, a także właścicielka znanego i cenionego projektu ugodowego – Beautymission.pl

Za montaż spotu odpowiedzialny jest Antoni Sokół nazywany cudownym dzieckiem kamery, ma na swoim koncie produkcje krajowe i międzynarodowe.

______________________________________________________________________________________________________________

O Fundacji Natura&Zdrowie

Fundacja Natura&Zdrowie powstała z myślą o krzewieniu wiedzy i edukacji społeczeństwa jeżeli chodzi o zdrowie i profilaktykę prozdrowotną związaną z medycyną naturalną.
Celem Fundacji jest działalność w zakresie ochrony zdrowia, polegająca na ratowaniu poprzez edukację życia chorych osób, w szczególności dzieci i młodzieży i działanie na rzecz poprawy stanu ich zdrowia, jak również na działaniu na rzecz promocji zdrowia i profilaktyki zdrowotnej.
Fundacja współpracuje ze specjalistami z dziedziny naturopatii, medycyny naturalnej jak również ze specjalistami i lekarzami medycyny akademickiej. Tylko połączona wiedza i siły są w stanie pomóc potrzebującym i nieść oświatę tam gdzie jest najbardziej potrzebna.

Pierwszą kampanią inicjowaną przez Fundację jest Kampania Przeciwko Otyłości Wśród Dzieci – #UWIERZWSIEBIE #WALCZOSWOJEZDROWIE

uwierz w siebie walcz o swoje zdrowie

Polecane artykuły

fot. materiały prasowe
Kobieta

Jak zadbać o włosy po lecie?

Wiatr, słona woda, suszenie na słońcu i promieniowanie UV – pewnie przez to wszystko w ciągu wakacji musiały przejść Twoje włosy. Lista czynników negatywnie wpływających na wygląd i kondycję włosów latem jest całkiem

Mężczyzna

Męska Marka Roku 2018 pod patronatem Beauty Mission

Ruszyła II edycja ogólnopolskiego projektu Męska Marka Roku w którym wyróżniane, promowane i rekomendowane są najlepsze produkty, usługi i rozwiązania stworzone specjalnie z myślą o mężczyznach.  Do udziału w plebiscycie zapraszamy firmy, których produkty są nieodzownym

Kobieta

Włos daje głos

Każda kobieta marzy o pięknych, bujnych włosach. Niestety matka natura nie każdego obdarza bujną czupryną, w dodatku ilość włosów na głowie często może świadczyć o zmianach zachodzących w naszym organizmie. Co robić