Makijażysta, obecnie Dyrektor Artystyczny & PR w Sephorze, a także wykładowca Sephora University – profesjonalnego programu szkoleniowego dla wizażystów, autor projektów charakteryzacji do musicalu “Deszczowa piosenka”. W latach 2000-2004 pracował jako makijażysta i koordynator ds. PR marki Dior. Wcześniej był dyrektorem kreatywnym na Europę marki Margaret Astor. Stworzył wspaniałe makijaże do musicali “Koty” czy “Bal Wampirów” w warszawskim teatrze Roma. Wykładowca Międzynarodowej Akademii Makijażu w Warszawie. Współpracuje z takimi firmami jak: PriceWaterHouseCoopers, Ernst&Young, Centertel, Skanska, Arthur Andersen, gdzie odpowiedzialny jest z trening aparycji biznesowej. Swoją pracą udawania, że wizerunek sukcesu jest mieszanką doskonałych produktów, artystycznego podejścia i traktowania każdego klienta wyjątkowo.
ASICS dołączył do globalnej inicjatywy proekologicznej The Fashion Pact
Marka ASICS została pierwszą japońską firmą, która dołączyła do The Fashion Pact, globalnej inicjatywy proekologicznej koncentrującej się na przemyśle modowym. Koalicja międzynarodowych korporacji realizuje wspólne cele w trzech kluczowych