ASICS YOZAKURA – nowa kolekcja dla aktywnych kobiet inspirowana kwitnącą wiśnią

ASICS YOZAKURA – nowa kolekcja dla aktywnych kobiet inspirowana kwitnącą wiśnią

Podnosząca na duchu siła biegania pozostaje niezmienna od lat. W ostatnim czasie coraz więcej osób odkryło jednak korzyści płynące z regularnego uprawiania sportu zarówno dla ciała, jak i umysłu. Z badań* wynika natomiast, że kobiety są nadal mniej aktywne od mężczyzn. Najnowsza kolekcja damska ASICS czerpie inspiracje z japońskiej, kwitnącej wiśni – „yozakury”.

Głównym celem designerów ASICS było stworzenie produktów, które realnie wspierają kobiety podczas ruchu. Inspirację dla kolekcji wiosna-lato 22’ stanowiła „yozakura” – japońska, kwitnąca wiśnia pod osłoną nocy. Wybrane elementy nawiązują do potężnego nadruku na całej powierzchni, wywodzącego się z „kumiko”, czyli tradycyjnej sztuki składania wzorów na drewnie.

Do najważniejszych elementów nowej kolekcji należą sportowy biustonosz ASICS SAKURA o wspierających ramiączkach i kroju oraz legginsy SAKURA AOP z miękką siateczką i odporną na pot kieszenią na telefon. Lekka kurtka ACCELERATE jest z kolei idealnym towarzyszem biegowym na wietrzne czy deszczowe dni, zapewniając bezpieczeństwo – odblaski po obu stronach, a także pełną swobodę ruchów.

Kolekcję ASICS YOZAKURA uzupełniają buty biegowe NOVABLAST 2, GEL-NIMBUS 24 i GEL-KAYANO 28, stworzone z bardzo miękkich materiałów z przestrzenną technologią TRUSSTIC, wspierającą płynność ruchu.

Kolekcja ASICS YOZAKURA jest dostępna na stronie ASICS.com.

* Badania opublikowane przez Ipsos w lipcu 2021 roku wykazały, że kobiety spędzają średnio o 22% mniej czasu na ćwiczenia fizyczne tygodniowo niż mężczyźni. Raport „The Global Views on Exercise and Team Sports” jest wynikiem ankiety przeprowadzonej w 29 krajach, w której przeprowadzono wywiady z ponad 20 000 dorosłych analizujących różne aspekty ćwiczeń fizycznych, w tym ilość czasu, jaką poszczególne osoby poświęcają na to w tygodniu.

ASICS YOZAKURA – nowa kolekcja dla aktywnych kobiet inspirowana kwitnącą wiśnią

Polecane artykuły

Kobieta

Kobiety Piszą: Tęsknota za Kissingerem

  Na łamach eMagazynu Beauty Mission, w każdym numerze publikujemy teksty otrzymane od naszych wspaniałych Czytelniczek. Nadchodzi ich jednak tak dużo, że postanowiliśmy również publikować je tutaj. Teksty prosimy przesyłać na info@beautymission.pl,

Męski Wywiad

Walentynki – chwyt marketingowy czy realna potrzeba?

Laurki namalowane, misie kupione, kwiaty wybrane? Jeśli nie, to już ostatnia chwila, aby podjąć jakieś działania. Tylko czy wszystko to, z czym kojarzymy Walentynki, jest faktycznie najlepszym dowodem uczucia?