Charlotte Tilbury Beauty już w Sephora Polska!

Charlotte Tilbury
Po udanym debiucie marki Charlotte Tilbury Beauty we Włoszech, Francji i Singapurze, twórczyni marki, słynna makijażystka gwiazd – Charlotte Tilbury – ogłosiła nawiązanie współpracy z siecią perfumerii Sephora w Polsce. Autorska linia kosmetyków Charlotte do makijażu i pielęgnacji, już od 28.09. dostępna jest na sephora.pl.   
Marka Charlotte Tilbury Beauty obecna jest już w sieci perfumerii Sephora w Niemczech, Ameryce Północnej, Hiszpanii, Francji oraz Singapurze. Polska jest kolejnym krajem, do którego zawitała wyczekiwana przez swoich fanów, marka.

Charlotte w Polsce

Tej jesieni Charlotte Tilbury Beauty dołączyła do oferty perfumerii internetowej Sephora Polska. Charlotte Tilbury kontynuuje tym samym swoje globalne partnerstwo z siecią Sephora – najbardziej uwielbianą społecznością piękna na świecie, oferującą wyjątkowe doświadczenie zakupowe klientom, których pasją są kosmetyki i innowacyjne marki.

Tylko na sephora.pl

Wraz z 28 września, Charlotte oficjalnie rozpoczęła sprzedaż swojej autorskiej marki makijażowo-pielęgnacyjnej na www.sephora.pl. Na trzy miesiące produkty Charlotte Tilbury Beauty zawitają również już od piątku do ponad 30 perfumerii stacjonarnych Sephora, by dać klientom możliwość swobodnego testowania i eksperymentowania z nowościami od Charlotte Tilbury Beauty. Przesłanie, z którym Charlotte wkroczyła do Polski i które kieruje do swoich obecnych i nowych fanów, to wspieranie potęgi kobiet i budowanie ich pewności siebie poprzez siłę piękna.

Najnowsze kolekcje

Do tej pory fani Charlotte Tilbury mogli kupić produkty marki jedynie poprzez stronę internetową charlottetilbury.com. Już od dziś mogą zrobić zakupy i doświadczyć magii marki w Polsce, odkrywając linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji cery od Charlotte, w tym kultowy Magic Cream, produkt, który dał początek marce. Na sephora.pl dostępne są również jej najnowsze kolekcje, edycje limitowane, a także produkty-supergwiazdy w asortymencie marki, takie jak pełna kolekcja Pillow Talk, Magic Serum Crystal Elixir, Filmstar Bronze & Glow, Hollywood Flawless Filter czy Airbrush Bronzer.

Charlotte Tilbury


O Charlotte Tilbury, MBE:

Brytyjska makijażystka, a także założycielka, przewodnicząca, prezes i dyrektor kreatywny marki Charlotte Tilbury Beauty i Charlotte Tilbury MBE. Jest prekursorką, kobietą-przedsiębiorcą i jedną z najbardziej szanowanych i wpływowych makijażystek wszech czasów.

Przez ostatnie 27 lat Charlotte wyróżniała się jako kreatywna wizjonerka i pionierka. Jest jedną z najbardziej cenionych ekspertek w branży kosmetycznej, wpływającą na świat mody i urody.

Lista klientów Charlotte to katalog znanych modelek, aktorek, celebrytek i osobistości, takich jak Kate Moss, Amal Clooney, Jennifer Aniston, Kim Kardashian-West, Jennifer Lopez, Victoria Beckham, JK Rowling, Sofia Vergara, Gisele Bündchen, Salma Hayek, Miranda Kerr, Nicole Kidman, Penelope Cruz, Kiera Knightley, Susan Sarandon i Kylie Minogue, a to tylko kilka nazwisk. Jej współpraca z „supermodelkami” lat 90-tych – Naomi Campbell, Christy Turlington, Lindą Evangelistą i Cindy Crawford – pomogła zdefiniować styl „glamour”, z którego jest dzisiaj znana.

Na zawsze zmieniła oblicze światowej branży kosmetycznej poprzez rozszyfrowanie swojej wiedzy eksperckiej i przełożenie jej na sztuczki i narzędzia makijażowe, które każdy z łatwością może wykorzystywać i powielać.

Przez całą swoją karierę Charlotte dzięki kosmetykom do makijażu, znacząco wpływa na sposób, w jaki kobiety i mężczyźni na całym świecie postrzegają siebie. Odpowiada też za stworzenie niezliczonych kultowych stylów i trendów makijażowych. Charlotte wierzy w to, że dzięki sile kosmetyków do makijażu i pielęgnacji skóry, każdy zasługuje na to, by wyglądać i czuć się każdego dnia, jak najpiękniejsza wersja samego siebie.

Obecnie Charlotte jest jedną z najsławniejszych brytyjskich ekspertów w branży kosmetycznej i nieustannie przesuwa granice dzięki swojej przełomowej firmie z kosmetykami do makijażu i pielęgnacji.

O Charlotte Tilbury Beauty, Ltd.:

Po tym, jak przez ponad 15 lat tworzyła produkty dla innych marek, Charlotte chciała obalić wszystkie mity i zmienić branżę kosmetyczną, dzieląc się swoimi sekretami ze światem za pomocą własnej linii kosmetyków do makijażu i pielęgnacji skóry.

Z wiarą w to, że makijaż to sekretna broń każdej osoby, która powinna być dostępna dla każdego, w 2012 roku, Charlotte zaczęła prowadzić kanał na YouTube i blog, na których umieszczała tutoriale makijażowe i dzieliła się poradami z odbiorcami na całym świecie. Jej tutorial prezentujący to, jak stworzyć idealną kreskę eyelinerem, która stała się znakiem rozpoznawczym jej stylu, został wyświetlony ponad 5 milionów razy, a tutorial do makijażu ślubnego Amal Clooney ponad 2 miliony razy.

Charlotte z ogromną pasją dzieli się sekretami branży, które do tej pory znajdowały za zamkniętymi drzwiami świata VIP-ów, i daje każdemu dostęp do wiedzy, porad i sztuczek makijażowych, które zdobyła i wypracowała przez ponad dwadzieścia lat pracy w branży.

Charlotte Tilbury Beauty nieustannie bije rekordy we wszystkich krajach, kanałach i kategoriach. Firma zatrudnia obecnie ponad 1300 pracowników na całym świecie, a jej produkty można kupić w ponad 76 krajach poprzez stronę CharlotteTilbury.com, w 474 domach handlowych na całym świecie [Zjednoczone Królestwo, Kanada, Niemcy, Irlandia, Holandia, Hiszpania, Francja, Stany Zjednoczone, Hongkong] i jedenastu wolnostojących sklepach: dwóch w Londynie, dwóch w Katarze, Dubaju, dwóch w Abu Zabi, jednym w Los Angeles, dwóch w Hongkongu i dwupiętrowej krainie piękna w Kuwejcie, który jest jak dotąd największym sklepem marki.

O Sephora Polska
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Założony we Francji przez Dominique’a Mandonnaud w 1969 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection.

Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora stała się globalnym liderem prestiżowego omni-retailu, inspirując klientów tworzących najbardziej uwielbianą społeczność piękna, do odkrywania go. Dzięki swojemu unikalnemu konceptowi sprzedaży, Sephora zaprasza klientów do eksperymentowania i testowania ponad 15 000 produktów ze swojego portfolio, personalizowanych usług w Beauty Hub’ach, Barach i Studiach, które wzbogacone są digitalowymi innowacjami oraz profesjonalnym doradztwem konsultantów w 2500 perfumeriach. Klienci mogą też odkrywać Sephora online, poprzez aplikację mobilną i program lojalnościowy, oferujący unikalne nagrody i doświadczenia.

Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał, a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów. Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją omnichannel w 35 krajach na świecie.

Charlotte Tilbury i Sephora

Polecane artykuły

Dziecko

Przedszkole a nauka języków – kiedy zacząć?

Czy twoje dziecko jest gotowe, by zacząć uczyć się nowego języka? Jak to sprawdzić? Kiedy zaplanować takie zajęcia? Poniżej znajdziecie kilka istotnych informacji na ten temat. W dzisiejszych czasach nauka języków

Mężczyzna

Światowy Dzień Snu

W Światowym Dniu Snu (15.03.2019), porozmawiajmy o bezsenności i innych zaburzeniach snu. – Wyniki globalnego badania snu – Sen w życiu człowieka jest niezbędny – pomaga zregenerować organizm zarówno

Kobieta

Historia brwi. Jak zmieniały się przez ostatnie dekady?

Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat brwi zdążyły przejść szereg spektakularnych metamorfoz. Ich dzisiejszy wygląd, tak intensywnie promowany przez aktualne trendy, w niczym nie przypomina charakteru górnej oprawy oczu konserwatywnych dam