Jesienna edycja kultowego SEPHORA TREND REPORT już od 28 września w Westfield Arkadia

Sephora Trend Report to 3 dni wypełnione warsztatami i masterclass z ekspertami piękna, możliwości testowania i odkrywania nowości kosmetycznych sezonu, a także spotkań z wyjątkowymi gośćmi zaproszonymi przez organizatora – sieć perfumerii Sephora. Wydarzenie organizowane dwa razy do roku, w swojej jesiennej odsłonie rusza od 28 września i potrwa do 30 września w warszawskiej Westfield Arkadia. Wszystkie atrakcje dostępne są bezpłatnie. Sprawdź co dokładnie czeka na odwiedzających!

Sephora Trend Report to prawdziwa gratka dla miłośniczek i miłośników świata beauty. 3 dni wydarzenia pełne są atrakcji, z których skorzystać można bezpłatnie w specjalnie zaprojektowanej przez Sephora i jej partnerów przestrzeni.

Bezpłatne, indywidulane spotkania z ekspertami kultowych marek

Pod okiem ekspertów ds. pielęgnacji marek: Belief, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Foreo, The Ordinary, The Inkey List skorzystasz z indywidulanej, spersonalizowanej porady, a także odkryjesz nowości sezonu jesień 2023 każdej marki. Kochasz trendy w makijażu? Oddaj się w ręce najlepszych makijażystów marek: Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Makeup by Mario, Rare Beauty, Tarte lub YSL i wejdź pełna/pełen jesiennych inspiracji w nowy sezon!

Na 45-minutowe konsultacje obowiązują zapisy. Wybierz swoją ukochaną markę i umów się już dziś telefonicznie. Liczba miejsc jest ograniczona.

Masterclass z inspirującymi makijażystkami i ekspertkami

Sephora Trend Report to również okazja do spotkania wyjątkowych ekspertów i osobowości, które wielu z nas ceni i obserwuje m.in. w social mediach. Podczas 3 dni wydarzenia udział można wziąć w 6 pełnych wiedzy i beauty trendów masterclass prowadzonych przez: Martę Siembab (@marta.senselier) – senselierkę wraz z Izą Wojciechowską (@fog_in_the_garden), Ewelinę Krasoń (@ewelinakrason), Izę Zabielską (@izabela_zabielska), Weronikę Białek (@veronikabialek), Martynę Grzenkowicz (@peachee.me) oraz Lilę Grochowską(@lila.grochowska).Na tę cześć wydarzenia również obowiązują zapisy

Bezpłatne, ekspresowe konsultacje bez zapisów

Jeśli nie zdążysz zapisać się na indywidulane spotkania lub masterclass, koniecznie odwiedź liczne wyjątkowe strefy z usługami, w których bez umawiania, przetestować można będzie najgorętsze nowości sezonu:

  • FragranceLab, SkincareLab oraz HairLab, współtworzone z markami takimi jak: Burberry, Gucci, Jean Paul Gaultier, Tom Ford, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Aveda, Redken, Kerastase, Loreal Proffesional oraz Dyson.
  • Strefa MakeupLabSephora Collection, w której makijażyści z perfumerii Sephora serwować będą trzy looki w jesiennych trendach: Grunge Meets Glam – pełen mrocznej elegancji, stawiający na promienną cerę Glowy Make Up lub Statement Lips, w którym królują odważne usta.

Wszystkie ekspresowe usługi nie wymagają zapisów. Aby umówić się na konsultacje z ekspertami marek lub masterclass, zadzwoń na infolinię Sephora: 327 253 908 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00)

Więcej informacji na temat 3-dniowego wydarzenia, w tym godziny warsztatów, sprawdź na: sephora.pl

Polecane artykuły

Zdrowie

W Walentynki pokochaj… siebie!

Jak toksyczna relacja z samym sobą przeradza się w toksyczny związek… W temacie Walentynek powiedziano już wszystko. Wychwalano je pod niebiosa jako cudowną okazję do wielkich gestów i wyjątkowych randek z drugą połówką.

Kosmetyka & Kosmetologia

Konferencja ORGANIQUE już za nami – relacja ze spotkania.

  Siedemnastego listopada 2015 odbyła się konferencja prasowa połączona z prezentacją nowych specjalistycznych kosmetyków dla kobiet do ciała oraz męskiej linii do twarzy marki ORGANIQUE. Impreza miała miejsce w klubie