„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu!

marka wspiera markę, fot. materiały prasowe

Sześć edycji wydarzenia, wielu znamienitych gości, ogromne zainteresowanie wpływowych mediów, niepowtarzalna okazja do zaprezentowania swojego talentu osobom tworzącym branżę – tak w wielkim skrócie można opisać multibrandowy projekt „Marka Wspiera Markę”, którego kolejna odsłona odbędzie się 1 czerwca w Łodzi!

Z każdym rokiem branża modowa zyskuje coraz bardziej znaczącą pozycję w naszym kraju. Mimo to, jeszcze do niedawna zarówno początkujący adepci tej sztuki, jak i doświadczeni projektanci oraz przedstawiciele firm, ośrodków akademickich czy instytucji związanych z tym kręgiem, zwracali uwagę na doskwierający każdej ze stron brak wydarzeń umożliwiających wzajemną integrację i ułatwiających współpracę na tym polu. Jednak sytuacja zmieniła się diametralnie od 9 września 2016 roku, kiedy to  Personal Branding Polska powołał do życia unikatowy projekt „Marka Wspiera Markę”.
– „Marka Wspiera Markę” to multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Łączenie marek, wzajemna wymiana kontaktów i współpraca to podstawowa zasada projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy debiutują w świecie mody. Wydarzenie jest okazją dla marek modowych do nawiązania kontaktów biznesowych. Ponadto w pokazie biorą udział także studenci uczelni artystycznych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży. Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego). Wydarzenie ma nie tylko wymiar lokalny, ale także ogólnopolski. – mówi Anna Szubert, pomysłodawczyni projektu.
Wielkie święto mody spotkało się z ogromnym uznaniem cenionych jak i debiutujących projektantów, przedstawicieli polskich marek modowych czy uczelni artystycznych, swe zainteresowanie okazały też media oraz władze lokalne, które w szerokim zakresie objęły to wydarzenie swym patronatem. Idea trafiła zatem na niezwykle podatny grunt i pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał uczestników!
Trudno przecenić możliwości, jakie daje uczestnikom prestiżowy projekt „Marka Wspiera Markę”; dla znanych projektantów to okazja do budowania i umacniania swego prestiżu, dla debiutantów w świecie mody – niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie swych umiejętności i na nawiązanie kontaktów zawodowych, z kolei dla firm z branży – możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, a co za tym idzie, zwiększenia ekspansji na obce rynki (dzięki udziałowi zagranicznych gości oraz sposobności oglądania pokazu on-line, jako tzw. life-streaming przez nieograniczoną liczbę osób). Nic dziwnego zatem, że każda kolejna edycja wyjątkowego projektu „Marka Wspiera Markę” cieszy się coraz większą popularnością wśród osób z branży oraz rosnącym zainteresowaniem opiniotwórczych mediów.
1 czerwca, w centrum Polski, w Łodzi, odbędzie się siódma już edycja prestiżowego wydarzenia zrzeszającego osoby ze świata mody i designu. Podobnie jak poprzednio, wstęp na pokaz możliwy jest wyłącznie po okazaniu zaproszenia. Wybór miejsca nie jest przypadkowy – Łódź od dawna utożsamiana z przemysłem włókienniczym, stanowi dziś prawdziwą kuźnię modowych talentów.
Nie inaczej będzie tym razem, organizatorzy pokazu, bazując na doświadczeniach z poprzednich edycji, przygotowali jeszcze więcej inspirujących wydarzeń związanych z akcją, m.in. z częścią networkingową, czy strefą showromoow, gdzie poznamy pracę najbardziej utalentowanych projektantów. Dla każdego uczestnika udział w tym wpływowym wydarzeniu to niepowtarzalna okazja nie tylko do zaprezentowania światu swojego talentu, ale też do nadania własnej karierze większego tempa!
W siódmej edycji weźmie udział dziesięciu projektantów. Wiemy już na pewno, że do zaprezentowania swoich kolekcji zaproszeni zostali: Angelika Józefczyk, COSEL, Maciej Piłat i Milena Sobierajska. Kolejnych poznamy w najbliższych dniach.
Organizatorami wydarzenia jest Personal Branding Polska i Województwo Łódzkie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął projekt Beauty Mission.
fot. materiały prasowe, marka wspiera markę
fot. materiały prasowe, marka wspiera markę


Polecane artykuły

Dziecko

Zobacz jak można zagospodarować dziecku wolny czas

Wakacje w pełni, a więc czas, kiedy dzieci mają wolne od szkoły, Nie wszyscy mieli w tym roku okazję wyjechać, a nawet jeśli – czas na wczasach jest ograniczony i kiedyś trzeba wrócić do domowej

Eko Strefa

8 czerwca 2014 – Światowy Dzień Oceanów

Niewiele osób wie, że obok Dnia Ziemi mamy również takie święto jak Światowy Dzień Oceanów, które wypada 8 czerwca. Nie zdajemy sobie również sprawy, jak ogromy wpływ