Pokaz „Marka Wspiera Markę” zwieńczony sukcesem!

Kolejna, siódma edycja pokazu „Marka Wspiera Markę” w liczbach to: 10 zdolnych projektantów, kilkuset gości, 122 sylwetki. Ogrom sukcesu tego wydarzenia znacznie wykracza jednak poza wszelkie statystyki!


Wielkie święto mody, niepowtarzalna okazja do zaprezentowania szerokiej, międzynarodowej publiczności swoich kolekcji, możliwość nawiązania wyjątkowych relacji i kontaktów, które mogą okazać się przełomowe dla kariery – to zaledwie kilka z argumentów, które przemawiają za tym, że z każdą kolejną edycją pokaz „Marka Wspiera Markę” wyrasta na jedną z najbardziej wpływowych imprez branżowych w Polsce. Najlepszym tego dowodem jest siódma edycja wydarzenia, która odbyła się 1 czerwca w Hali Expo w Łodzi i dzięki zainteresowaniu mediów szerokim echem rozniosła się nie tylko w kręgach zainteresowanych sprawami mody, ale sięgnęła znacznie dalej!
Pokaz otworzyła kolekcja „Królowa Oceanów” marki COSEL czyli 16 niezwykle spójnych kreacji dla świadomych swego uroku kobiet – w sam raz przed zbliżającymi się wakacjami!
Zwiewność, tajemnica, jaką kryje w sobie każda książka (i kobieta!) to z kolei motywy przewodnie kolekcji „Czarna książka” autorstwa Katarzyny Kukułki. Widzowie pokazu jeszcze długo byli pod urokiem jej misternych wizji.
Kolejna projektantka, Patrycja Pleśniak i jej kolekcja „Stones” zachwyciła gości niezwykle oryginalnymi inspiracjami wywodzącymi się z fascynacji kamieniami szlachetnymi.
Następna marka uczestnicząca w okazie, Kovalowe to z kolei szalona paleta barw i futurystycznych zestawień będących wariacją na temat nurtu muzycznego lat 80 New Romantic (stąd nazwa kolekcji).
Z kolei Klaudia Bartmanska i jej kolekcja „Selected” uwodziła widzów pokazu odważnymi połączeniami całkiem odmiennych faktur i tkanin, takich jak jedwab czy szyfon i skóra.
Swoją wizję kobiecości zaprezentował też Maciej Piłat. Nie zabrakło tu lekkich form i stonowanych barw, które wraz z torebkami tego projektanta stanowiły znakomity zestaw.
Inny, bardziej drapieżny wizerunek współczesnej kobiety zaprezentowała Hulya Eric, projektantka zafascynowana naturalną wełną i ekologicznymi skórami przycinanymi w fantazyjny, niepowtarzalny sposób.
W odmienną stronę postanowiła pójść marka Milidiami, której kwieciste, uszyte z delikatnych tkanin stroje znakomicie wpisywały się w tak modny ostatnio trend boho.
Zaskakujące połączenia faktur, ekspresyjny, przykuwający uwagę styl, wyraziste barwy- to z kolei znaki rozpoznawcze Ewy Chojnackiej, której marka Hojnatzka była mocnym akcentem pokazu.
Kolekcja „Terracota” autorstwa Angeliki Józefczyk – pełna rozmachu i różnorodnych kreacji zamykała wyjątkowy pokaz siódmej edycji przedsięwzięcia „Marka Wspiera Markę”. Jak inicjatywę oceniają uczestniczący w niej projektanci?
– Jestem pod wrażeniem bardzo dobrego poziomu organizacji wydarzenia. Osoby, które biorą udział w pokazach wiedzą, jak istotny jest każdy szczegół i każda sekunda przed pokazem na backstagu. Tu wszystko odbyło się bardzo sprawnie i spokojniej niż na wielu innych pokazach w których brałam udział. Modelki, panie wolontariuszki, pani prowadząca – działały profesjonalnie w każdym calu! –powiedziała Ewa Chojnacka, projektantka pokazu.
Z kolei Klaudia Bartmańska zwróciła uwagę na szansę, jaką daje uczestnikom przedsięwzięcie „Marka Wspiera Markę”:
– Bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam informację że wezmę udział w wydarzeniu „Marka Wspiera Markę”. Rynek modowy w Polsce wygląda tak, że większość młodych projektantów nie ma budżetu na organizowanie własnych pokazów kolekcji. Wydarzenie jest więc nie tylko ogromnym wsparciem, ale również okazją do poznania ciekawych osób, których łączy wspólna pasja do tworzenia. MWM to piękna inicjatywa! – podkreśla projektantka Klaudia Bartmańska.
Profesjonalne podejście do tematu, znakomitą organizację i wspaniałą atmosferę docenili i szeroko komentowali uczestnicy imprezy i jej współorganizatorzy:
–  Pokaz zakończył się ogromnym sukcesem. Również pod kątem pijarowym. Idea projektu Marka Wspiera Markę rośnie w siłę z każdym kolejnym rokiem. Coraz więcej osób kojarzy koncepcję wydarzenia. Projektanci chcą się pojawić na wybiegu ze swoimi kolekcjami, blogerki chcą uczestniczyć w evencie. Jestem dumna i szczęśliwa, że wraz z agencją PR I.D.MEDIA mogliśmy zadbać o promocję pokazu. Gratuluję organizatorom profesjonalizmu i dobrej energii, którą czuło się w powietrzu, w Hali Expo w Łodzi. – powiedziała Ilona Adamska, szefowa agencji.
Wsparcie, prestiż, możliwość wkroczenia na zupełnie inny, międzynarodowy poziom kariery – to cechy, które, zdaniem uczestników projektu „Marka wspiera markę” stanowią o jego wyjątkowości. Nic dziwnego zatem, że goście pokazu, po jego zakończeniu zgodnie powtarzali, że z niecierpliwością będą czekać na kolejną edycję!
Organizatorami wydarzenia byli: Personal Branding Polska, Anna Szubert i Województwo Łódzkie.
Partnerzy: Brand24, T Point Concept Store, Hammer, Netmi Group, Tarrgi Mody Poznań, Golden Rose, Acartus, SAPU, kosmetyki AA, Renee, Primamoda, La Tezza, Zespół Szkół Rzemiosła, Porsche, Wiatrowy Sad.
Patronat medialny: Beauty Mission

Joanna Bielas / I.D.MEDIA

Fot. Bartłomiej Młynarski



Polecane artykuły

Box Automaniaka

Co oznaczają skróty mHEV, HEV, PHEV i BEV? 

Producenci samochodów mianem napędu hybrydowego określają całkiem różne rozwiązania o innych poziomach zaawansowania i skuteczności. Na tę chwilę można wyróżnić trzy podstawowe rodzaje hybryd – przedstawiamy, czym się różnią

Eko Strefa

Indyk – od pola do stołu

Indyk gości na europejskich stołach od XVI wieku. Od jego pojawienia się minęło już tak wiele lat, że udało nam się poznać go bliżej, zwłaszcza pod kątem chowu. Obecnie, dzięki tej wiedzy, możliwe

fot. materiały prasowe, cukier w diecie dziecka
Dziecko

Uwaga na cukier w diecie najmłodszych

Organizm małego dziecka jest szczególnie wrażliwy na nowe doznania i najczęściej z łatwością się z nimi oswaja. To dotyczy także nowych smaków, których dziecko uczy się bardzo łatwo i równie szybko się